Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
Jos ei tosta rauhotu ni tiistaina viimeistään menee kasetti asukkailta sekä katsojilta.Jep mutta voi alkaa myös ärsyttämään aika nopiaan.
Jos ei tosta rauhotu ni tiistaina viimeistään menee kasetti asukkailta sekä katsojilta.Jep mutta voi alkaa myös ärsyttämään aika nopiaan.
Vaikuttaa kyllä uskomattomalta hahmolta. Jos jatkaa tuota menoa, niin tulee olemaan takuuvarmasti jokaisessa häätöäänestyksessä ja todennäköisesti finaalissakin.Mä alan tykkäämään tästä Pekasta. Vaikuttaa hiukan sopivasti hullulta.
Asenna ublock niin ei tule, jos siis selaimella katsot.Miksi rahamiehille tulee hitmix mainos aina kun vaihtaa kameraa. On tämä kohtuutonta
Kukaan ei tunnista olympiakeihäänheittäjää. Tosin enpä tunnistanut minäkään. Ei kai kukaan nuori mitään yleisurheilua nykypäivänä seuraa.
Vieläkö muuten @flintstone kattoo näitä? Olisko Latessa jopa potentiaalia syrjäyttämään Kätlinin?
Ja miks ei nää nyt saa alkoa? Eikö nyt pitäs ottaa ne ekat asetelmat? Vittu miten tylsää.
Katson joskus hyvin satunnaisesti, en kerkeä seuraamaan. Noin yleisesti totean että Kätlin on edelleen parhautta mitä tuolla on ollut, en usko että kukaan tulee tuota syrjäyttämään varsinkaan kun en kerkeä enää oikeastaan katselemaan ohjelmaa.
Piti ihan katsoa minkälaista jannua siellä on.En mäkään olis heti osannu yhdistää kun ei sillä mitä kisoja nähny oon niin punaista lettiä ollu.
Mulle talossa olo olis tuskaa kun siellä pari sellaista heterojannuu jotka sais multa koska vaan :)
Piti ihan katsoa minkälaista jannua siellä on.
No, ehkä yksi-kaksi jotka sais. Mut pitää varmaan tsekata joku lähetyskin. Kuvat valehtelee aina...
Musta tulisi niin hyvä Anne. Vesa ei vaan tajuu.Olen sitä mieltä että Kumman kaasta on tehtävä homoversio. "Panisin." "Panisin." Jne.
Musta tulisi niin hyvä Anne. Vesa ei vaan tajuu.
Toisaalta pitääkö tuotannon syöttää kaikki lapaan asukkaille vai voisiko heiltä odottaa jonkunlaista oma-aloitteista heittäytymistä? Nyt puhutaan kuitenkin viihdeohjelmasta, joten on siinä asukkaissakin aika paljon vikaa, jos ei ymmärrä, että tuollaisessa tehtävässä kannattaisi vähän heittäytyä, mikäli haluaa pärjätä kilpailuissa. Epäonnistunut casting menee toki tuotannon piikkiin.Voi jos tuotannolla olis ollu hieman mielikuvitusta tuossa haastattelutehtävässä:
Jokaiselle olis voinu arpoa oman roolin tuohon haastatteluun. Esim. "reittä pitkin etenijä" "haastattelua jännittäjä" "joku jota ei kiinnosta homma pätkääkään, mutta työkkäri pakotti" "hikipinko" "seksuaalinen ahdistelija" yms yms
Olis paljon mielenkiintoisempaa kuin kuunnella samoja vastauksia kysymyksiin.
Olen samaa mieltä. Veli @peksa sopisi Elluksi erinomaisesti. Mä näen jo tämän.