cottonmouth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo & Philadelphia Flyers
Guttig oli poissa ainakin viitisen peliä
Kymmenen peliä ja alun kuutisen viikkoa.
Guttig oli poissa ainakin viitisen peliä
No niin .. rangaistus saatu ja pulinat pois !
Joo, kiinnostaisi itseänikin.Itse rangaistukseen sama, mutta odotan kyllä vielä, että Liusjärvi & co kertoo asiakkailleen mikä oli se lisämateriaali, minkä ansiosta tää otettiin uudelleen käsittelyyn????
Itse rangaistukseen sama, mutta odotan kyllä vielä, että Liusjärvi & co kertoo asiakkailleen mikä oli se lisämateriaali, minkä ansiosta tää otettiin uudelleen käsittelyyn????
Itse rangaistukseen sama, mutta odotan kyllä vielä, että Liusjärvi & co kertoo asiakkailleen mikä oli se lisämateriaali, minkä ansiosta tää otettiin uudelleen käsittelyyn????
Mitä tällä ukolla liikkuu päässä?
Ei kai näillä näytöillä paljon tarvita selittelyjä.
SM-liigan toimitusjohtajan interventio. Ei ollut ensimmäinen kerta tällä kaudella kun duumarit kentällä tai edes videotuomari eivät nähneet aihetta sen enempään. Eiköhän se ole jo selviö, että Blood ja muutama muu Pelsujen pelaaja on ns. merkitty mies.
Juujuu, antoivat kuitenkin tälle merkatulle miehelle "get out of jail for free" -kortin käteen Asplund -tapauksen kohdalla vain, koska halusivat peitellä syvää inhoaan Ben Bloodia kohtaan.
Ei kyllä näemmä tarvi sunkaan näytöillä.
Tunnetaan myös Nolan Yonkman-korttina, tai Tomi Kallio-korttina. Tosin Nolan Yonkman-korttiin vaaditaan vastustajan loukkaantuminen.