*e* Jaa, näköjään tuo aiempi viesti, missä puhuttiin uhriutumisesta, itkeä vollottamisesta ja Turun hakkaamisesta irti Suomesta tulikin sinun näppikseltä. Tämä toki vain omana mielipiteenäni, mutta pahan olon ajattelemattomana purkauksena mä tuon(kin) näen. Tämäkin vain omana mielipiteenäni, mutta ei tuollainen ainakaan rauhoita keskustelua, kuten toivoit tuossa aiemmin lainaamassani viestissä.
Monta sivua kun luin noita viestejä mitä tähän nyt matsin jälkeen on tullut, niin harva on ollut asiallisia, ihmeellistä valittamista ja omissa silmissäni uhriintumista oli havaittavissa.
Toki voi itsellä vaikuttaa sekin, että tunnen monta turkulaista, jotka usein haukkuvat muiden joukkueiden pelaajat pystyyn ja sulkevat silmänsä jos omat pojat tekee typerästi.
Turhautuneisuutta oli havaittavissa.
Mitä tulee tuohon turun irti hakkaamiseen, niin se on mulle ja etenkin mun turkulaisille tutuille jo tutuksi tullut herja, jonka he ottavat huumorilla ja mikä oli ehkä hieman hölmösti lisätty myös tähän keskusteluun.
Mutta samaistun vahvasti siihen, että tepsiläiset näkevät Bloodin töhöilyn herkemmin vahingoittamisena kun täällä Lahiforniassa sitä katsotaan vahinkona.
Itse en nyt suoraan sanottuna osaa sanoa, että oliko se vahinko vai tahallinen osuma, mutta siitä menen takuuseen vaikken Bloodia tunnekkaan, ettei hän tempullaan halua ketään loukata.
Omassa mielessä tämä on semmonen miljoonan dollarin kysymys, loukkasko Blood Perrinin tietoisesti vai ei?
Oliko kyseessä todella ikävin seurauksin päättynyt tilanne, jossa Blood halusi vain kuumentaa Perriniä?
Näkikö Blood Perrinin vai ei?
Uskon että näki.
Oliko tarkoitus loukata Perriniä?
Vaikea kuvitella, mutta tämä jää varmasti Bloodin omaksi tiedokseen.
Matikainen osasi lehdistötilaisuuteen hienosti tuoda esille sen, että Perrinillä ja Bloodilla oli ollut jo pidempään matsin aikana pientä nokkapokkaa.