Kypsyin Duckseihin jokunen vuosi sitten ja menin tällä palstalla toivomaan hyväksyntää Canesien osastolle, itärannikolle siirtymiseen. Toivottivat tervetulleeksi, mutta minulla on kuitenkin nyttemmin jäänyt pelit katsomataa eli tekstitv + maalikooste - tyylillä olen fanittanut Carolinaa. Joukkuetta, joka vetänyt aivan uskomattoman tarinan tällä kaudella, toki aikoinaan se SC-voittokin tuli minulle puskista. Siihen aikaan ei puhelimesta katsottu maalikoosteita...
San Jose, Haikkoset, on muistoja herättävä porukka. Ankat vastaan Hait, joka kiekosta tapeltiin aikoinaan antaumuksella, hyviä matseja. Arvostettava porukka muistoissani.
Blues kuulostaa hyvältä, mutta St Louis joukkueena ei ole ikinä minua innostanut, tasaisen varmaa tekemistä mutta ei inspiroivaa peliä.
Boston, vähän samaa siistiä bluusia, toki minulle nämä idän porukat jäivät vähän vieraammiksi.
Detroit, Chicago, Dallas, San Jose, LA Kings, näitä tuli nähtyä aikoinaan enemmän, tunteella.
Tunteella siis Canes vs Sharks. Ja Carolinaan toisen kerran Kupin otto!
San Jose, Haikkoset, on muistoja herättävä porukka. Ankat vastaan Hait, joka kiekosta tapeltiin aikoinaan antaumuksella, hyviä matseja. Arvostettava porukka muistoissani.
Blues kuulostaa hyvältä, mutta St Louis joukkueena ei ole ikinä minua innostanut, tasaisen varmaa tekemistä mutta ei inspiroivaa peliä.
Boston, vähän samaa siistiä bluusia, toki minulle nämä idän porukat jäivät vähän vieraammiksi.
Detroit, Chicago, Dallas, San Jose, LA Kings, näitä tuli nähtyä aikoinaan enemmän, tunteella.
Tunteella siis Canes vs Sharks. Ja Carolinaan toisen kerran Kupin otto!