Ilmoitukset

Nimimerkki nahkis kirjoittaa jatkossa jossain muualla, syynä jatkuva tahallinen trollaus, flametus ja muiden kirjoittajien vähättely.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki Perusjäbä on saanut viikon pelikiellon romaniketjuun kirjoitetun hyvän maun vastaisen viestinsä vuoksi.

Sulje ilmoitus

Bandwagon-ketju – hyppää mestaruusjunaan!

Viestiketju osiossa 'NHL' , aloittajana HockeyForLife, 24.04.2017 klo 09.10.

1. Kumielvis Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Paltamon Pantterit
    Kuka vaan paitsi Boston, ja Bostonkin olisi normaalisti sympatialistalla.
    Toivelista Jumbo>STL>Jerks>Bergeron, Chara & co

2. abianos Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, suomalaiset
    On ollut kyllä hienot playoffit! Ei oikeastaan ole yhtään joukkuetta, jonka toivoisin häviävän. Boston on ainoa joukkue, jota voin sanoa fanittavani, mutta en lainkaan pane pahakseni, jos ahot laittavat limppua uuniin himpun verran useammin. San Jose vähän hmv, mutta Karlsson on seksikkäin pelaaja ikinä ja Thorntonille soisin Cupin jo pelkän Bruins-taustan vuoksi! Donskoita unohtamatta! St. Louis on myös vähiten seuraamiani joukkueita, mutta tunnen erään Pasilassa asuvan st. louisialaisen entisen sotilaan ja hänen vuokseen iloitsisin heidänkin voitostaan. Let the game begin!

3. arvee Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
    Kypsyin Duckseihin jokunen vuosi sitten ja menin tällä palstalla toivomaan hyväksyntää Canesien osastolle, itärannikolle siirtymiseen. Toivottivat tervetulleeksi, mutta minulla on kuitenkin nyttemmin jäänyt pelit katsomataa eli tekstitv + maalikooste - tyylillä olen fanittanut Carolinaa. Joukkuetta, joka vetänyt aivan uskomattoman tarinan tällä kaudella, toki aikoinaan se SC-voittokin tuli minulle puskista. Siihen aikaan ei puhelimesta katsottu maalikoosteita...
    San Jose, Haikkoset, on muistoja herättävä porukka. Ankat vastaan Hait, joka kiekosta tapeltiin aikoinaan antaumuksella, hyviä matseja. Arvostettava porukka muistoissani.
    Blues kuulostaa hyvältä, mutta St Louis joukkueena ei ole ikinä minua innostanut, tasaisen varmaa tekemistä mutta ei inspiroivaa peliä.
    Boston, vähän samaa siistiä bluusia, toki minulle nämä idän porukat jäivät vähän vieraammiksi.
    Detroit, Chicago, Dallas, San Jose, LA Kings, näitä tuli nähtyä aikoinaan enemmän, tunteella.

Tunteella siis Canes vs Sharks. Ja Carolinaan toisen kerran Kupin otto!

4. Ishmael Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Vancouver Canucks
    Mikä hyvänsä muu kuin Bruins, Blues tai Sharks. Muuten ei niin väliä.

Vislami ja Sako tykkäävät tästä.
  5. Beast Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ilves Tampere
    Ekana tietty Bruins ja Seuraavana Sharks! Haters gonna hate jne.

6. Ralph Jäsen

Blues on tosiaan ykkösenä, mutta kyllä houkuttaisi myös nähdä, että Sharks menisi Stanley Cupiin voittamalla kaikki neljä otteluparia seitsemässä ottelussa. Se tarkoittaisi maksimääräistä 28 ottelun pudotuspelejä.

Tällä hetkellä ennätys on 26 ottelua, joihin on yltänyt Flyers keväällä 1987, Flames 2004, Kings 2014 ja Lightning 2015.

Bruins sitten kolmanneksi mielekkäin vaihtoehto.