Bandwagon-ketju – hyppää mestaruusjunaan!

  • 83 541
  • 610

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kypsyin Duckseihin jokunen vuosi sitten ja menin tällä palstalla toivomaan hyväksyntää Canesien osastolle, itärannikolle siirtymiseen. Toivottivat tervetulleeksi, mutta minulla on kuitenkin nyttemmin jäänyt pelit katsomataa eli tekstitv + maalikooste - tyylillä olen fanittanut Carolinaa. Joukkuetta, joka vetänyt aivan uskomattoman tarinan tällä kaudella, toki aikoinaan se SC-voittokin tuli minulle puskista. Siihen aikaan ei puhelimesta katsottu maalikoosteita...
San Jose, Haikkoset, on muistoja herättävä porukka. Ankat vastaan Hait, joka kiekosta tapeltiin aikoinaan antaumuksella, hyviä matseja. Arvostettava porukka muistoissani.
Blues kuulostaa hyvältä, mutta St Louis joukkueena ei ole ikinä minua innostanut, tasaisen varmaa tekemistä mutta ei inspiroivaa peliä.
Boston, vähän samaa siistiä bluusia, toki minulle nämä idän porukat jäivät vähän vieraammiksi.
Detroit, Chicago, Dallas, San Jose, LA Kings, näitä tuli nähtyä aikoinaan enemmän, tunteella.

Tunteella siis Canes vs Sharks. Ja Carolinaan toisen kerran Kupin otto!
 

Ralph

Jäsen
Blues on tosiaan ykkösenä, mutta kyllä houkuttaisi myös nähdä, että Sharks menisi Stanley Cupiin voittamalla kaikki neljä otteluparia seitsemässä ottelussa. Se tarkoittaisi maksimääräistä 28 ottelun pudotuspelejä.

Tällä hetkellä ennätys on 26 ottelua, joihin on yltänyt Flyers keväällä 1987, Flames 2004, Kings 2014 ja Lightning 2015.

Bruins sitten kolmanneksi mielekkäin vaihtoehto.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kai tätä ketjua voi nostella nyt ylös. Sen verran palstalla tuntuu olevan noita Seattle Kraken faneja jotka on nyt siis vielä laulukuorossa.

Meikäläisen kannatus tuntuu olevan sellainen "kiss of death" että ei tässä oikein uskalla ketään kanattaa. Columbusta nyt symppaan Kekäläisen takia. Olisi hienoa nähdä kanadlainen jengi voittamassa cuppia ja Vancouver taitaa olla noista jatkossa olevista jengeistä se joka on pisimpään pelannut NHL:lässä ilman mestaruutta. New York oli koronahelvetti joten olisi kyllä mahtavaa nähdä jos Islanders toisi nyt vähän iloa kaupunkiin. Chicago taas on aina ollut korkealla sympatialistalla, joten tossa on sellainen nelikko joiden bandwagonia katselen nyt sillä silmällä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Onhan meitä tippuneiden joukkueiden fanejakin jo melkoinen liuta. Dallasin vankkureihin hyppään nyt, ja jos niistä rengas irtoaa, niin uutta suosikkia ei enää haeta, vaan koitetaan löytää mielenkiintoisimmat pelit.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Carolina, koska Vatanen. Ja Aho ja Teuvo ja viihdyttävä joukkuepeli. Katsellaan uudelleen, jos tie nousee pystyyn.
 
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Patty Marleau
Kolme kovaa C:tä, Columbus, Carolina ja Colorado. "Suomalaisjoukkueiden" bandwagonissa mennään. Coloradolla ja Carolinalla todella mielenkiintoiset porukat. Vaikka seurat ovatkin voittaneet mestaruuksia viimeisen 20 vuoden aikana, ovat joukkueiden nykyiset kokoonpanot tuoreita ja täynnä nuoria tähtipelaajia. Lisäksi pidän Kekäläisen työstä Columbuksessa. Rohkeita valintoja ja luottamusta omaan visioon, kuten viime kauden siirtotakarajalla. En usko, että rahkeet riittävät mestaruuteen asti, mutta joukkue on osoittanut olevansa valmis taistelemaan altavastaajan asemassa. Toivotaan, että Tampa kaatuu myös tänä vuonna.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Ehdottomasti Columbuksen. Ei se kaunista ole se pelaaminen, mutta on se uskomattoman sitkeä joukkue. Olin aivan varma, että se neljänne pelin sulaminen koituu kohtaloksi, mutta niin vain viidennessä vetää 3-0 tuloksen taululle. Pakko ihalla millä sitkeydellä joukkue painaa menemään ja luottaa omaan tekemiseen. Pakko syttyä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kolme kovaa C:tä, Columbus, Carolina ja Colorado.

Nämä! Colorado on aina ollut sympaattinen, Sakic ja Forsberg olivat huikeita ja niin ovat myös MacKinnon sekä Rantanen. Columbuksen taistelulle on vain pakko syttyä vaikka se onkin aina vastustajana niin s**tanan vmäinen ettei mitään rajaa (vaikka se isoin kusipää Dubinsky ei enää paljon pelaakaan). Carolinaa suomalaisineen on helppo sympata, Brind'Amour on myös valmentaja josta sytyn ja olihan se kova pelaaja aikanaan.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kamalaa sanoa näin Penguinsin kannattajana, mutta Philadelphia on täynnä mielenkiintoisia pelaajia ja pelaavat viihdyttävää kiekkoa. Tuokaa Philly cup takaisin Pennsylvaniaan. Ja siis ihan kenen voitto vaan kelpaa, kunhan Washington ei voita.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
No Flyers tietysti suosikkijoukkueena, mutta jos seinä tulee vastaan nii sitten Canes. Lännestä Colorado ja Dallas.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Tänä vuonna sydän sykkii Blue Jacketsille, joka ei välittänyt tippaakaan siitä että useat tähdet lompsivat seurasta ulos viime kesänä, vaan pisti grindausruuvin vielä kireämmälle. Ei suuria staroja, mutta sitäkin enemmän raakaa jyystöä ja sitoutumista ja koko paketin kruunaa Tortorella. Myös Keklua ajatellen pitkälle meneminen olisi enemmän kuin suotavaa.
 

Ralph

Jäsen
Toivon, että idästä finaaliin pääsee Flyers tai Capitals, mutta myös Semyon Varlamovin kannalta Islanders saisi mennä pidemmälle, mutta ei kuitenkaan finaaliin asti. Joten ehkä Flyers on ykkössuosikki finaalijoukkueeksi idän puolelta.
 

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Täytyy sanoa, että nyt ei ole enää mukana kovin montaa joukkuetta joille ei toivoisi menestystä. Golden Knightsin bandwagonissa olen itse vahvimmin mukana, mutta esim. Carolinalle ja Columbukselle myös todella vahvat sympatiat.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En mä Carolinaa pois vaihda. Hunterina päädyin siihen joskus vuoden/kaksi ennen mestaruutta - kaikkihan näki että se tulee - enkä pois ole päässyt vaikka tullut lunta tupaan sieltä ja täältä.

Plussana tietty suomalaiset, mutta ko joukkueen kohdalla on yksi mies (tai ehkä kaksi) mikä mut sinne veti. On siellä vieläkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös