Bändi tai artisti, jonka haluaisit nähdä?

  • 22 257
  • 241

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
sillä minulle riittäisi Bad Religion keikan todistaminen. Uutta levyä on ilmeisesti tulossa ensi vuoden puolella, joten toivotaan Suomenkin mahtuvan mukaan, kun viimeisestä Nosturin keikasta on jo viisi vuotta.

Sama kelpaisi kyllä minullekin. Toi kyseinen nosturin keikka oli kyllä yksi parhaimmista missä on tullut oltua. Aivan saatanan kuuma oli siellä, mutta se ei menoa haitannut. Onneksi tajusivat vetää katon hetkeksi auki. Muuten olisi todennäköisesti muutamalta lähtenyt taju. Uutta levyä tulee kohta puolin. Toivottavasti eksyisivät tännekin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sama kelpaisi kyllä minullekin. Toi kyseinen nosturin keikka oli kyllä yksi parhaimmista missä on tullut oltua. Aivan saatanan kuuma oli siellä, mutta se ei menoa haitannut. Onneksi tajusivat vetää katon hetkeksi auki. Muuten olisi todennäköisesti muutamalta lähtenyt taju. Uutta levyä tulee kohta puolin. Toivottavasti eksyisivät tännekin.

Suomessahan soittavat viikon päästä. Tarkemmin Joensuussa ja Ilosaarirockissa. Kuuma tuollakin luultavasti on, mutta onpahan katto isosti auki. Itse odotan keikkaa innolla. Odotan myös Faith No Morea vaikka vuosi sitten näinkin bändin Kaisaniemessä.

Alice In Chainsin tahtoisin nähdä alkuperäisessä kokoonpanossaan mikä ei tosin liene mahdollista.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Ultravoxin Tukholman keikalle 84 oli liput hankittuna, mutta bändi perui keikan sairastapauksen takia. Onneksi tulevat näin nopeasti uudestaan, ja viellä suomeen...
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Suomessahan soittavat viikon päästä. Tarkemmin Joensuussa ja Ilosaarirockissa. Kuuma tuollakin luultavasti on, mutta onpahan katto isosti auki. Itse odotan keikkaa innolla. Odotan myös Faith No Morea vaikka vuosi sitten näinkin bändin Kaisaniemessä.

Niinhän tuo perkele olikin. Unohtui kokonaan. Itse en valitettavasti pääse silloin paikalle. Veikkaan, että ihan heti ei tarvitse äijiä odottaa seuraavan kerran tänne. Toivottavasti olen väärässä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Living colour olis aika kova juttu just nyt. Taidan kaivaa Vividin tänäyönä esiin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Living colour olis aika kova juttu just nyt. Taidan kaivaa Vividin tänäyönä esiin.

Living Colour olisi erittäin kova juttu, mitäköhän ukoille kuuluu ja keikkaileekohan vielä.

Living Colour fanituksen aikaan tuossa noin 15 vuotta sitten toinen vähän vastaava ja mielestäni jopa tiukempi on Fishbone ja sen näinkin kahteen otteeseen vuosituhannen alussa Nosturissa. Aivan mieletön pumppu, uskon että toimii jokaiselle Living Colour fanille.

Kummatkin nämä tahtoisin nähdä livenä.

Ja edelleen ehdoton ykkösnimi mikä on vielä näkemättä on Prince, luettuani Roskilde arvostelun niin ei voi muuta todetä kuin että tuo poprockin kuningas on edelleen elämänsä vedossa.


_
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Death ois kova mutta kun ei voi kun pääjehu on delannut.

Living Colourin taisin nähdä Nummirockissa -93, jollakin urpolla yleisöstä oli etelävaltioiden lippu jota heilutti eturivissä, nyt en muista poltikko laulaja Corey Glover ( ? , sama jätkä oli Platoonissa) lipun lavalla vai repikö sen rikki. Hyvä keikka muuten.
 

Sambody

Jäsen
Red Hot Chili Peppers tottakai, mutta myös Nickelback ja System of a Down olisi enemmän kuin sata jänistä nähdä livenä. Flogging Molly tulikin nähtyä viikonloppuna ja hyvä oli.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Die Toten Hosen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Juuri nyt haluaisin nähdä nämä bändit. Perusteluja en jaksa laittaa, koska lista olisi liian pitkä.

Metallica, Guns'n'Roses, GreenDay, Rage Against The Machine, Shinedown, Sepultura, SOAD, The Haunted, Christina Aguilera, Lily Allen, The Sounds, Karnivool, Dead By April, Amy MacDonald, Coldplay, Fair To Midland, Faith No More, Killswitch Engage, Limp Bizkit, Linkin Park, Muse, My Chemical Romance, Paramore, Slipknot, Suburban Tribe, Volbeat.

Osan näistä tulen varmasti näkemään, mutta valitettavasti todennäköisesti suurinta osaa en. Vuodenkin sisään iso osa näistä olisi mahdollista ollut nähdä tai nähdä vielä tämän vuoden puolella nimenomaan Suomessa. Mutta koska olen köyhä työtön, se ei ole mahdollista. Näistä toivottavasti näen tämän vuoden puolella vielä ainakin Suburban Triben. Varmasti näen ainakin The Hauntedin. Monen kirjavia bändejä/artistejahan tuossa onkin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kyllä autenttisen bluesin puolelle kallistutaan. Nimet Leslie West ja Eric Clapton heitän ilmoille. Heissä on itseasiassa hyvin paljon samaa. Molemmat karismaattisia saman aikakauden kovaäänisten triojen (Mountain ja Cream) johtajia ja kitaravelhoja, joita aika on kohdellut enemmän ja vähemmän arvokkaasti. Koviakin on koettu (Slowhand menettänyt lapsen ja Leslie diabetes mellituksen takia jalan), mutta silti musiikkia on tehty jatkuvasti suht asian ytimessä ollen ja junahan ei ole vielä päätepysäkillä kummallakaan.

Westin tuotanto on ollut soraista ja kivipesulle haisevaa bluesia milloin milläkin Mountain - inkarnaatiolla viime vuodet ja Eerikki on ollut hieman viihteellisemmällä linjalla viime vuodet, mutta siis vain yksi mies tällä planeetalla osaa soittaa Crossroadsin edelleen oikein (Robert Johnson osasi toki myös).

Vai saataisiinko yhteiskeikka back to the roots - hengessä? Jokin hikinen Äänekosken Keitelejazzin teltta, ilmassa tuoksuu viski ja grillimakkara sekä possu sekä väkevä tupakan savu. Eric kärrää Westin lavalle ja matka bluesin aikamatkalle, sinne Mayallin alkuvuosille,voi alkaa....
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Evelinan, Anna Puun ja Anna Abreun. Ehtoina että olisivat alasti ja pitäisivät turvat kiinni.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Beatles, alkuperäinen Lynyrd Skynyrd, Hendrix, The Who Keith Moonin kanssa, Led Zeppelin, Bon Scottin aikainen AC/DC.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Queenin klassinen kokoonpano olisi kyllä ihan unelma, mutta se jää valitettavasti toteutumatta, sillä Freddie Mercury kuoli melko tarkalleen yhdeksän vuotta ennen minun syntymääni.
Olenko minä ihan vitun vanha vai sinä todella nuori?!? Muistan elävästi, kuinka katselin sohvalla karmeassa känninsekaisessa krapulassa Freddien muistokonserttia. Taisinpa vielä nauhoittaa sen VHS:lle. Tiedättehän, ne isot kasetit joihin videonauhurin kautta pystyi tallentamaan televisiosta kuvaa ja ääntä.

Sen konsertin muuten varasti Nine Inch Nails. Jätkät tuli lavalle suoraan mutakylvystä, äärimmäisen ruskeina ja lokaa tippuen. Ja vetivät helvetin intensiivisen setin. Tuli mieleen Sielun Veljet, ja isompaa kehua en keksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Veikkaisin jälkimmäistä, sillä olen vasta täyttämässä 19 loppuvuodesta. Iästä huolimatta VHS-kasetit ovat minulle hyvin tuttu käsite, kun lapsuudessa tuli katseltua paljon piirrettyjä sellaisilta.
Haha, näin ne sukupolvet täällä kohtaavat. Mulle tulee syksyllä 46 mittariin. Voisin olla isäsi. Ehkä olenkin. Vieläkö mutsisi tykkää käyttää nahkaisia minihameita?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt on kyllä pakko hieman kyseenalaistaa tuota isyysväitettä, isä nimittäin täytti 48 tässä aivan hetki sitten. Tai sitten se on valehdellut ikänsä kaikille. Äiti ei ole käyttänyt minkäänlaisia hameita enää vuosiin.
Sääli, niin hienot sääret. Niitä pitää näyttää.

Isällä ja oletetulla isällä on aina ero...

No ei, leikki leikkinä. Kiva nähdä nuorisoakin täällä, ehkä meidän vanhojen pierujen luutuneet mielipiteet kaipaavatkin vähän tuuletusta ja ravistelua.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Lana Del Rey ja Marina (aik. And The Diamonds), toivottavasti jo ensi kesänä.
 

Glove

Jäsen
Kunpa tietäisinkin, mä katson ja kuuntelen kaiken YouTubesta. Tiedetään, on alkeellista olla tiedoton vanhoista kunnon kaseteista, mutta minkäs teet. Nykyisin on niin helppoa vain tehdä aivan kaikki kännykällä ja läppärillä, jolloin eivät radio tai kasetit tule juurikaan tutuiksi, perhana.

Kaksi isoa laatikollista C-kasetteja meni roskiin yhden muuton yhteydessä. Ihan vaan sen takia kun ei ollut silloin mitään laitetta millä olisi niitä voinut kuunnella. Nyt semmoinen olisi kun äiti antoi omat stereonsa minulle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Bändejä, jotka ehdin nähdä: ZZ Top Oulunkylässä -91, Lynyrd Skynyrd Kuopiossa, tosin se nykyversio vain, Dio Helsingin jäähallissa -86, Mana Mana, Kingston Wall, lähes alkuperäinen Black Sabbath Kaisaniemessä (terveisiä Pisimmälle Kääpiölle), Hanoi Rocks Razzlen kanssa... Festareilla on sitten nähty jos jonniinlaisia ulkomaan eläviä, Johnny Rottenista Faith No Moreen. Joista jälkimmäinen, Nummirockissa -90, kuulosti helvetin amatöörimäiseltä. Ihmettelin, että miksi tuollaista räppiheviä on pitänyt ihan päälavalle värvätä. Ilmeni, että festarijärkkärit olivat kaukonäköisempiä kuin minä, bändistähän tuli sittemmin kovasti suosittu.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Toteutumiskelpoisena haaveena on ainakin Sunrise Avenuen näkeminen. Jos kaikki menee hyvin, niin tämä toteutuu kesäkuun puolivälin tienoilla.

Tsekkasin itse nämä 2011 DBTL:ssa, tuolloin toki ilman esim. Vain Elämää -ohjelman tuomaa hypeä. Mutta saman bändin voisin haaveisiini sanoa, Saksassa heidän keikka olisi mukava kokea tunnelman puolesta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos nyt jotain ilman hassutteluja niin olishan noita. Mutta tällä hetkellä ensimmäisenä tulee mieleen CCR ja joskus 69-70 välillä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kuolleet Intiaanit ja Kuha jos joskus tekisivät paluun niin kummankin keikalle olisi pakko päästä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tool ja King Crimson olisi hienoa nähdä. Muut yhtyeet jotka haluaisin nähdä ovat lopettaneet, kuolleet tai muuta. Aerosmith ja Rolling Stones voisivat olla molemmat kovia. Ja Dead Kennedys jos Jello saataisiin laulamaan. System of a Down ja Rage Against the Machine olisivat myös kovia.

Että näköjään niitä löytyy. Swans olisi myös aika mukavaa nähdä taas, työstävät kaiketi levyä tällä hetkellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös