Charlie Horse
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TuTo
korkki kirjoitti:Jos liiga tekee päätökset uskoisin että se vaatii jäseniltä yksimielisyyttä seurojen suhteen eli silloin TuTo ja Vantaa ovat ulkona kuvioista. Muutenkaan en usko että Vantaalla on edes halua pelata ylempänä koska pääkaupunkiseutu on sellainen sekaväestöalue että identiteettiä ei Vantaalaiselle joukkueelle löydy. Turkuun taas ei mahdu kuin yksi, sekin huonostivoiva joukkue. Siitä tulee TPS -johto pitämään huolen vaikka poliittisin perustein.
Itse asiassa minä olen aika eri linjoilla tämän kanssa. Voisin väittää, että jos Palloseuran johto on oikeasti oppinut jotain menneistä vuosista, niin niillekin voisi TuTo liigassa olla tervetullut juttu, eikä sitä ajatusta torpattaisi heti kättelyssä. Syitä: 1)TuTo ei kilpaile samoista katsojista Palloseuran kanssa vaan molemmilla on oma kannattajakuntansa kaupungissa, 2) toinen liigaporukka toisi uutta henkeä ja kiinnostusta hieman väljähtäneeseen Turun seudun kiekkoiluun yleensä ja lisäisi näin kiinnostusta Palloseurankin peleihin, 3) paikallispeleissä olisi täysi tupa, jota aika harvoin nykyään näkee Turussa runkosarjassa, ja se toisi lisätuloja, 4) junioritoiminta Turun seudulla saisi piritysruiskeen, joka auttaisi molempia, 5) jos Tampere on tarpeeksi suuri elättämään kaksi liigaporukkaa, niin on sitten Turkukin. TuTon viimeisen liigavisiitin aikana Palloseuran silloinen johto näki TuTon pelkkänä uhkana, mutta kuvittelisin (tai ainakin toivoisin), ettei asia ole niin enää nykypäivänä. Joukkueiden profiilit ovat sen verran erilaiset, että molemmille löytyisi aivan varmasti tilausta.