Muuten kiinnostaa ajo-ominaisuudet lähinnä maantiellä. Melutaso sekä vakaus tärkeimmät, mutta kokemukset noin yleensäkin ovat tervetulleita.
Voin allekirjoittaa yllämainitut kehut mitä tulee kaksilitraiseen bensaturboon ja automaattiit vm2013, tosin korimalli on kolmonen mutta erittäin hyvä auto maantielle ja miksei kaupunkiinkin. Automaatti on yksi parhaista tämän hintaluokan vaihteistoista ja moottorikin riittänee pitkälle, ei jää jalkoihin, eikä syö liikaa bensaa. Voisin ehdottomasti kuvitella tuon kombon ykköseen, pirteää ja vakaata ajoa varmasti tiedossa.
Jos meluallergia vaivaa niin pidä huoli ettet sorru sport-paketteihin vaan laitat alle reilusti vaan ne 16 tuumaiset niin auto on kohtuu hiljainenkin suomen teillä.
Kommentti tuohon webastoon kun sen kanssa on tullut temppuiltua useampi talvi edellisen diiselibemarin kanssa, me mentiin helpoimman kautta ja asennutettiin kiinteä defan akkulaturi ja sitten aina himassa pidettiin yön yli latauksessa. Webasto tosiaan söi jo 20min käytöllä ja kaupunkiajolla akun nopeasti tyhiiin ja ei tuntunut toimivan se että haistaisi akun varauksen lopettaisi käytön ja sitten vielä käynnistyisi auto, ei käynnistynyt ja monta hankalaa tilannetta tuli eteen. Tosin 3.0 diiseli vaatii vähän enemmän käynnistysvirtaa mutta silti.
Vähintään laadukas akkulaturi tulisi hommata(esim CTEK) ja sillä latailla akkua viikoittain JOS talviajo on kaupunkiajoa. Jos ajelet joka päivä 45min suuntaansa autolla niin sitten voi riittää auton omakin lataus.
Mutta bemareissa kun yleensä akku on takana niin se hankaloittaa vielä lisää tätä latausta, tarkoittanee sitä että se akku on kylmä ja ottaa huonosti virtaa vastaan, lämpenee ajossakin talvella hitaasti joten ajomatkat tulee olla pitkiä jos luottaa vain auton omaan lataukseen. Moni suosittelee näille taka-akuille vähintään sellaista eristystä/vuorausta, miksi sitä nyt virallisesti kutsutaankaan... kuuelmma auttaa jonkun verran.
_