On muuten omituinen hintapolitiikka noissa 1-sarjalaisissa. Uudempia alkupään malleja 2012-> saa jo alta 20 tuhannen ja uutena nuo ovat olleet sen vähän päälle 30 t€ kaikkine kuluineen. Lisäksi kilometrilukemat ovat siellä 50 tuhannen molemmin puolin. Nuo ovat varmaankin eniten myytyjä halvemman pään malleja ja katselin siis bensakoneisia. Melkoisen hyvin on pyynnit tippuneet.
Sitten taas tuo edellinen korimalli vetää aivan ufohinnoilla. Halvimpia saa 8t€ paikkeilla, mutta nekin ovat jo 11-12 vuotta vanhoja kärryjä. Siitä hinnat nousevat melko lineaarisesti uuteen malliin kiinni. Toki noissakin ajomäärät ovat ikään nähden melko maltilliset ja suurin osa on alle 150 tkm rullattuja.
Mikäs tuossa ensimmäisessä ykkössarjassa oikein pitää hintatasoa noin korkealla? Kun sitä vertaa vaikka E90/91 hintoihin, niin ei siinä vastaavan ikäiseen kolmoseen enää juurikaan hintaeroa jää. Kuitenkin tuo ykkösen kori on puhtaasti kahden ihmisen auto tiloiltaan.
Sitten taas tuo edellinen korimalli vetää aivan ufohinnoilla. Halvimpia saa 8t€ paikkeilla, mutta nekin ovat jo 11-12 vuotta vanhoja kärryjä. Siitä hinnat nousevat melko lineaarisesti uuteen malliin kiinni. Toki noissakin ajomäärät ovat ikään nähden melko maltilliset ja suurin osa on alle 150 tkm rullattuja.
Mikäs tuossa ensimmäisessä ykkössarjassa oikein pitää hintatasoa noin korkealla? Kun sitä vertaa vaikka E90/91 hintoihin, niin ei siinä vastaavan ikäiseen kolmoseen enää juurikaan hintaeroa jää. Kuitenkin tuo ykkösen kori on puhtaasti kahden ihmisen auto tiloiltaan.