Autoiluketju

  • 3 195 929
  • 18 516
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Nyt tuli tehtyä kaupat Nokian Hakkapeliitta 7:sta, hintaa tuli 470€ (asennettuna). Ei hirveästi ollut enää rengasliikkeillä omissa varastoissa kiekkoja (nämäkin joutui tilaamaan), ovat menneet hyvin kaupaksi talvella ja nyt alkavat olla jo kesänakit odottamassa sesongin alkua. Tuo oli oikeasti hyvä hinta, kun normaalisti 195/65 15" Hakka seiskoista joutuu maksaa helposti 550 €:a.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Uskomattomia hintoja renkaiden allelaitosta! Kävin paikallisella Dekk-Partnerilla netistä ostetun rengassarjan kanssa, vaihto auton alla oleville 17" vanteille 50 euroa, tietenkin tasapainotuksen kanssa. Joskus olen myös käynyt "irtovanteiden" kanssa vaihtamassa uutta kumia puhjenneen tilalle, se lysti on maksanut 10e/kpl.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Uskomattomia hintoja renkaiden allelaitosta! Kävin paikallisella Dekk-Partnerilla netistä ostetun rengassarjan kanssa, vaihto auton alla oleville 17" vanteille 50 euroa, tietenkin tasapainotuksen kanssa. Joskus olen myös käynyt "irtovanteiden" kanssa vaihtamassa uutta kumia puhjenneen tilalle, se lysti on maksanut 10e/kpl.

Tuollaisia hintoja minäkin olen tottunut maksamaan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Neuvoja tietämättömälle?

Autosta loppui bensa ja se alkoi nykimään ja sammuipa moottorikin pari kertaa. Matkaa kuitenkaan ei ihan tolkuttomasti lähimmälle asemalle ollut ja pääsin ajamaan sinne täyttämään tankin. Nykiminen kuitenkin jatkui vähän vaihtelevasti tuon jälkeenkin (n. 5km matka kotiin). Etenkin siis liikkeelle lähdettäessä ja kiihdytettäessä tuota nykimistä tai suoranaista hyytymistä. Onko autosta mahdollisesti nyt mennyt jotain isompaa pahasti rikki, vai kuinka pahasti tässä nyt kannattaa panikoida? Auto on -99 Peugeot 206, 1.6 bensakoneella.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Autosta loppui bensa ja se alkoi nykimään ja sammuipa moottorikin pari kertaa. Matkaa kuitenkaan ei ihan tolkuttomasti lähimmälle asemalle ollut ja pääsin ajamaan sinne täyttämään tankin. Nykiminen kuitenkin jatkui vähän vaihtelevasti tuon jälkeenkin (n. 5km matka kotiin). Etenkin siis liikkeelle lähdettäessä ja kiihdytettäessä tuota nykimistä tai suoranaista hyytymistä. Onko autosta mahdollisesti nyt mennyt jotain isompaa pahasti rikki, vai kuinka pahasti tässä nyt kannattaa panikoida? Auto on -99 Peugeot 206, 1.6 bensakoneella.

Luultavasti vetäisi tyhjästä tankista vähän ilmaa, ja sitä on jäänyt johonkin polttoainelinjaan. Pyydä jotakin näppärää kaveria/korjaamoa ilmaamaan, eiköhän ne vaivat sillä lähde.
 

Reilander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja sen häijyt haittalevyt
Luultavasti vetäisi tyhjästä tankista vähän ilmaa, ja sitä on jäänyt johonkin polttoainelinjaan. Pyydä jotakin näppärää kaveria/korjaamoa ilmaamaan, eiköhän ne vaivat sillä lähde.

Ilmaa on, vaan ei välttämäti tarvitse sen enempää alkaa ilmailemaan.
Systeemin pitäisi ilmata itsensä ihan issekseen, kuten tekee myös kaikki nykyajan kiisselikäyttöiset moottoritkin.
 

Outsider

Jäsen
Autosta loppui bensa ja se alkoi nykimään ja sammuipa moottorikin pari kertaa. Matkaa kuitenkaan ei ihan tolkuttomasti lähimmälle asemalle ollut ja pääsin ajamaan sinne täyttämään tankin. Nykiminen kuitenkin jatkui vähän vaihtelevasti tuon jälkeenkin (n. 5km matka kotiin). Etenkin siis liikkeelle lähdettäessä ja kiihdytettäessä tuota nykimistä tai suoranaista hyytymistä. Onko autosta mahdollisesti nyt mennyt jotain isompaa pahasti rikki, vai kuinka pahasti tässä nyt kannattaa panikoida? Auto on -99 Peugeot 206, 1.6 bensakoneella.

Ehkä tarkkailisin tilannetta vielä hetken, mutta jos ongelmat jatkuvat vaihtaisin ensimmäiseksi polttoainesuodattimen. Perusteluna se, että tankin pohjalta on viimeisten tippojen mukana lähtenyt mahdollisesti jotain moskaa liikkeelle ja se on nyt sitten aiheuttamassa pientä tukosta suodattimessa. Ei bensapumpun rikkoutuminenkaan täysin pois suljettua ole, jos bensa pääsee loppumaan.

Luultavasti vetäisi tyhjästä tankista vähän ilmaa, ja sitä on jäänyt johonkin polttoainelinjaan. Pyydä jotakin näppärää kaveria/korjaamoa ilmaamaan, eiköhän ne vaivat sillä lähde.

Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, että miten ajattelit tuon ilmauksen tehdä?
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Systeemin pitäisi ilmata itsensä ihan issekseen, kuten tekee myös kaikki nykyajan kiisselikäyttöiset moottoritkin.

Automaattinen ilmaus tapahtuu samantien, nyt kun niin ei käynyt, uskaltaa melkeinpä sanoa ettei se sitä itse ilmaa.

Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, että miten ajattelit tuon ilmauksen tehdä?

Täytyy myöntää etten tuota kyseistä moottorityyppiä tunne, joten en sen tarkemmin osaa vastata.

PS. Hyvä lisäys tuo polttoaineensuodattimen vaihtaminen. Bensapumpun rikkoontuminen sen sijaan ei. Turhaa säikyttelyä. C'moon, suurinpiirtein one in a million bensan loppumisen yhteydessä.
 

Outsider

Jäsen
Automaattinen ilmaus tapahtuu samantien, nyt kun niin ei käynyt, uskaltaa melkeinpä sanoa ettei se sitä itse ilmaa.



Täytyy myöntää etten tuota kyseistä moottorityyppiä tunne, joten en sen tarkemmin osaa vastata.

PS. Hyvä lisäys tuo polttoaineensuodattimen vaihtaminen. Bensapumpun rikkoontuminen sen sijaan ei. Turhaa säikyttelyä. C'moon, suurinpiirtein one in a million bensan loppumisen yhteydessä.

Joo ei missään tapauksessa ollutkaan tarkoitus pelotella pumpun hajoamisella, koska kyllähän se on sitten enemmän kerrasta poikki hommaa, jos niin on tullakseen. Mutta on se pumpun hajoaminen silti kaikessa harvinaisuudessaan paljon todennäköisempää kuin se, että käyntikuntoista bensakonetta joutuisi jotenkin erikseen ilmaamaan.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Haluaisin autoilun kontekstissa nostaa esille rotunsa alhaisimmat eli naarmuttajat jotka poistuvat tekopaikalta yhteystietojaan jättämättä.

Olen yrittänyt aina olla olematta tekemissä kanssaan parkkeraamalla autoni ihan sinne viimeisimpään ja kauimmaiseen nurkkaan. Siitä huolimatta naarmuttaja iski jälleen tällä viikolla. Olin pakotettu pysäköimään autoni maksulliselle parkkipaikalle yhdeksi tunniksi asiallisesti ruutuun, jossa viivat näkyivät. Niin vain saatana joku vitun perkeleen tohelourpo (anteeksi rumat sanat) oli vetänyt kylkeen komeat naarmut ja lommot.

Ja omaan piikkinhän tämä menee. Omavastuu + bonuksien menetys kaskosta.

Jos ei osaa autoaan parkkitaskuun ajaa ei kannattaisi edes yrittää käyttää yleisiä parkkialueita. Joku vielä joskus näkee naarmuttajan livenä ja napauttaa kuonoon.

En ota kantaa mitä minä nähdessäni tälle hylkiölle olisin tehnyt.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Haluaisin autoilun kontekstissa nostaa esille rotunsa alhaisimmat eli naarmuttajat jotka poistuvat tekopaikalta yhteystietojaan jättämättä.

Olen yrittänyt aina olla olematta tekemissä kanssaan parkkeraamalla autoni ihan sinne viimeisimpään ja kauimmaiseen nurkkaan. Siitä huolimatta naarmuttaja iski jälleen tällä viikolla. Olin pakotettu pysäköimään autoni maksulliselle parkkipaikalle yhdeksi tunniksi asiallisesti ruutuun, jossa viivat näkyivät. Niin vain saatana joku vitun perkeleen tohelourpo (anteeksi rumat sanat) oli vetänyt kylkeen komeat naarmut ja lommot.

Ja omaan piikkinhän tämä menee. Omavastuu + bonuksien menetys kaskosta.

Jos ei osaa autoaan parkkitaskuun ajaa ei kannattaisi edes yrittää käyttää yleisiä parkkialueita. Joku vielä joskus näkee naarmuttajan livenä ja napauttaa kuonoon.

En ota kantaa mitä minä nähdessäni tälle hylkiölle olisin tehnyt.

Nykyään otan kuvan viereis(t)en auto(je)n rekkareista tai kirjoitan ne muistiin aina jättäessäni auton jonnekin vähänkin ahtaammalle parkkipaikalle. Ei kaikkea täysin poissulkeva tapa, mutta auttaa varmasti monessa tilanteessa.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Haluaisin autoilun kontekstissa nostaa esille rotunsa alhaisimmat eli naarmuttajat jotka poistuvat tekopaikalta yhteystietojaan jättämättä.

Olen yrittänyt aina olla olematta tekemissä kanssaan parkkeraamalla autoni ihan sinne viimeisimpään ja kauimmaiseen nurkkaan. Siitä huolimatta naarmuttaja iski jälleen tällä viikolla. Olin pakotettu pysäköimään autoni maksulliselle parkkipaikalle yhdeksi tunniksi asiallisesti ruutuun, jossa viivat näkyivät. Niin vain saatana joku vitun perkeleen tohelourpo (anteeksi rumat sanat) oli vetänyt kylkeen komeat naarmut ja lommot.

Ja omaan piikkinhän tämä menee. Omavastuu + bonuksien menetys kaskosta.

Jos ei osaa autoaan parkkitaskuun ajaa ei kannattaisi edes yrittää käyttää yleisiä parkkialueita. Joku vielä joskus näkee naarmuttajan livenä ja napauttaa kuonoon.

En ota kantaa mitä minä nähdessäni tälle hylkiölle olisin tehnyt.

Meneekö bonarit kaskosta jos teet rikosilmoituksen, muistaakseni aiemmin näin ei olisi käynyt? Ymmärrän vitutuksesi hyvin, aikoinaan satuin todistamaan parvekkeeltani autoni ylijuoksun, ensiksi lähdin hakemaan golf-mailaa, mutta päädyin sittenkin vain soittamaan poliisille...
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Meneekö bonarit kaskosta jos teet rikosilmoituksen, muistaakseni aiemmin näin ei olisi käynyt?

Tuo tuntuu oman kokemuksen perusteella riippuvan siitä, millä mielellä vakuutustarkastaja on liikenteessä. Edellisen auton kanssa asiaa tuli maalaamolle kahdesti.

Ensimmäinen tapaus oli päivänselvä. Konepeltiin oli vetäisty jollain terävällä esineellä reilut 30 cm pitkä naarmu. Rikosilmoitus poliisille ja valokuvat vakuutusyhtiölle, niin homma oli sillä selvä. Ilkivaltaturva korvasi. Auto seisoi tapahtumahetkellä taloyhtiön parkkipaikalla.

Seuraava case oli vähän kinkkisempi, sillä auto joutui kolhinnan kohteeksi Mikkelin keskustassa seisoessaan. Ovessa oli semmoinen kymmenen sentin viilto. Tämän poliisi totesi tutkittuaan ilkivallanteoksi, sillä jälki oli sellainen ettei se voinut syntyä toisen auton ovesta. Asiat eteenpäin ja vakuutusyhtiöstä soittaakin pian aurinkoisella äänellä puhuva naisihminen:

"Joo, kyllä me ilman muuta korvataan tää sulle. Selvä tapaus. Meidän vakuutustarkastaja on sitä mieltä, että tää olis parkkipaikkakolhu, joten tää menee nyt sulta kolariturvasta. Bonukset palaa kyllä sit ajallaan takaisin."

No, se bonuksista ja samalla meni tuosta suivaantuneena vakuutusyhtiökin vaihtoon.

Tuli vaihdettua vakuutusyhtiöön, joka tarjosi osana auton vakuutuksia pysäköintiturvan. Ei ollut ehkä halvin ratkaisu, mutta säästää monelta vitutukselta. Näitä naarmuttajia kun ei kuitenkaan saa kiinni kuin tuurilla.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Tuli vaihdettua vakuutusyhtiöön, joka tarjosi osana auton vakuutuksia pysäköintiturvan. Ei ollut ehkä halvin ratkaisu, mutta säästää monelta vitutukselta. Näitä naarmuttajia kun ei kuitenkaan saa kiinni kuin tuurilla.

Laitappas yhtiön nimikin esille. Mulla on ollut kaskoja Pohjolasta ja nyt Tapiolasta mutta näistä ei taida moista saada. Voisin kyllä itsekin vaihtaa melkein samantien yhtiötä tuollaiseen.
 

TW

Jäsen
Laitappas yhtiön nimikin esille. Mulla on ollut kaskoja Pohjolasta ja nyt Tapiolasta mutta näistä ei taida moista saada. Voisin kyllä itsekin vaihtaa melkein samantien yhtiötä tuollaiseen.

Nyt autoa vaihtaessa tarjosivat Pohjolasta tuota pysäköintiturvaa ja tuli sitten otettua se. Hintaa en nyt muista mutta listahintaa ei joutunut keskittämällä maksamaan. Ylimääräistä rahaahan tuohon menee mutta säästyypä hermot, kerrankin ehti olla auto kuukauden kun joku vetäisi työpäivän aikana ihanan kahden oven mittaisen naarmun ja painuman kylkeen. Tietenkin törmäilijä oli poistunut vähin äänin paikalta.
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Ylimääräistä rahaahan tuohon menee mutta säästyypä hermot, kerrankin ehti olla auto kuukauden kun joku vetäisi työpäivän aikana ihanan kahden oven mittaisen naarmun ja painuman kylkeen. Tietenkin törmäilijä oli poistunut vähin äänin paikalta.
Ihan samanmoisen jäljen sain Isossa Omenassa (siis se kauppakeskus Espoossa). Tuosta opin, että auto kannattaa jättää mieluiten johonkin mihin se näkyy jostain kauppakeskuksen nauhoittavista kameroista. Oikeasti ovat tuollaiset ihmiset kyllä alhaisinta pohjasakkaa - ensiksi mokaavat eika sitten ole miestä tai naista sen vertaa, että jäätäisiin selvittämään asia. Täällä Saksassa tuo pakeneminen on rikos! Täällä pitää odottaa 30 minuuttia, että toinen auto tulee paikalla ja jos ei tule niin soittaa poliisit. Usein naarmuttaja soittaa, joka tapauksessa, poliisit kun pelkäävät että heitä syytetään pakenemisesta jälkikäteen. Työkaverin oveen tuli pieni jälki, jonka hän aikoi korjata vaan meikkikynällä ja pyysi 20 € kaverilta käteen putkilon hinnasta, mutta naarmuttaja vaati poliisit paikalla ja oven naarmun vakuutukseen, koska pelkäsi kolleegani alkavan kiristää häntä myöhemmin pakenemisesta. Joten, jos olette lomalla Saksassa ja kolhitte autoja niin kutsukaan varmuudeksi poliisit paikalle.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
kerrankin ehti olla auto kuukauden kun joku vetäisi työpäivän aikana ihanan kahden oven mittaisen naarmun ja painuman kylkeen. Tietenkin törmäilijä oli poistunut vähin äänin paikalta.
Eräs hyvä käytännön neuvo on, että parkkeeraa esim. markettien parkkipaikalla aina omaa autoa kalliimpien autojen viereen. Eihän tuo toki mikään suoja ole, mutta yllättävän paljon harvemmin joutuu ikäviin tilanteisiin. "Tonnin pommilla" ajelevat eivät nimittäin usein juurikaan mieti minkä verran se ovi aukeaa autosta poistuttaessa tai muutenkin miten parkkiruutuun kurvataan tms.

Minullakin muutama kolhu joskus vuosia sitten tullut, mutta nykyisin jätän auton hieman sivummalle tai katson, että on hieman hintavemman luokan auto vieressä.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Laitappas yhtiön nimikin esille. Mulla on ollut kaskoja Pohjolasta ja nyt Tapiolasta mutta näistä ei taida moista saada. Voisin kyllä itsekin vaihtaa melkein samantien yhtiötä tuollaiseen.

Juu, tämä yhtiö on siis If.

Vaihdoin Ifin vakuutuksiin nimenomaan Pohjolasta, mistä silloin ei ollut pysäköintiturvaa saatavilla.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Markettien parkkipaikoilla parkkeeraan aina perhepaikoille, vaikken ns perheellinen olekaan. Käänteistä rasismia rakentaa isompia parkkipaikkoja perheille. Eivät ne mitään liikuntarajoitteisia ole. Ihan sama kuin tehtäisiin naisille tuplasti leveämpiä ruutuja sillä oletuksella että eivät osaa ajaa pienempiin (osaavat ne).
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Meneekö bonarit kaskosta jos teet rikosilmoituksen, muistaakseni aiemmin näin ei olisi käynyt? Ymmärrän vitutuksesi hyvin, aikoinaan satuin todistamaan parvekkeeltani autoni ylijuoksun, ensiksi lähdin hakemaan golf-mailaa, mutta päädyin sittenkin vain soittamaan poliisille...

Rikos- ja vahinkoilmoitus tehty. Tällä hetkellä täydet bonukset kaskossa, jotka korjauksen johdosta laskee 20 %. Palautuvat takaisin kahdessa vuodessa. Omavastuu + bonuksien menetys tulee maksamaan euroissa minulle yhteensä 400 euroa.

Olisihan sille rahalle ehkä löytynyt muutakin käyttöä.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Ihan samanmoisen jäljen sain Isossa Omenassa (siis se kauppakeskus Espoossa). Tuosta opin, että auto kannattaa jättää mieluiten johonkin mihin se näkyy jostain kauppakeskuksen nauhoittavista kameroista. Oikeasti ovat tuollaiset ihmiset kyllä alhaisinta pohjasakkaa - ensiksi mokaavat eika sitten ole miestä tai naista sen vertaa, että jäätäisiin selvittämään asia. Täällä Saksassa tuo pakeneminen on rikos! Täällä pitää odottaa 30 minuuttia, että toinen auto tulee paikalla ja jos ei tule niin soittaa poliisit. Usein naarmuttaja soittaa, joka tapauksessa, poliisit kun pelkäävät että heitä syytetään pakenemisesta jälkikäteen. Työkaverin oveen tuli pieni jälki, jonka hän aikoi korjata vaan meikkikynällä ja pyysi 20 € kaverilta käteen putkilon hinnasta, mutta naarmuttaja vaati poliisit paikalla ja oven naarmun vakuutukseen, koska pelkäsi kolleegani alkavan kiristää häntä myöhemmin pakenemisesta. Joten, jos olette lomalla Saksassa ja kolhitte autoja niin kutsukaan varmuudeksi poliisit paikalle.

Toissa kesänä tuli nähtyä parikin tuommoista tilannetta missä kolhittiin viereistä autoa ja lähdettiin karkuun. Molemmissa ehdin saada rekkarit ylös ja kuvat autoista. Siitä soittoa kolhitun auton omistajille ja kerroin rekkarit. Molemmat kolhijat lopulta maksoivat kiltisti laskunsa. Ensimmäisessä tapauksessa kaveri kävi mulle kuumana kun vilkutin ja näytin puhelinta. Oli jo käymässä päälle mutta huomasi että ollaan noin kymmenen hengen polttariporukalla liikenteessä. Kuitenkin lähti tilanteesta "karkuun" vaikka tiesi että kuvat löytyy. Varmaan halusi koittaa jaksanko kaivaa toisen auton omistajan tietoja esille. Tuossa oli vielä kyseessä suht pienestä ovella kolhaisusta. Toisessa kolhussa auto ajoi parkkihallissa parkissa olevan auton perään aika kovaakin ja koitti karkuun. Luuli että halli oli tyhjä mutta näin rekkarin ovelta ja ehdin siitäkin kuvan ottamaan. Molemmissa tapauksissa kolhittujen autojen omistajat ei meinannu uskoa että joku on oikeasti selvittänyt tiedot ja jaksanut ilmoittaa asianomaisille. Toivotaan että kun sattuu omalle kohdalle, jaksaisi joku silminnäkijä tehdä saman. Toisaalta isot rangaistukset noista kolhijoille niin karkailu vähenisi. Varmaan noista olisi poliisitkin voinut soittaa mutta ajattelin antaa omistajien päätettäväksi.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Nimimerkki Ziege. Nostan hattuani. Aika monesti ihmiset ovat myös välinpitämättömiä näissä tilanteissa kun se ei kuitenkaan itseään koske ja ylimääräistä vaivaahan siitä syntyy. Itse olen yhden kerran saanut käräytytetyksi naarmuttajan, joka kaupan pihasta poistuessaan veti komeat jäljet viereisessä parkkiruudussa olleeseen autoon. Myöhemmin selvisi, että ko. Mouholla olisi myös riittävästi promilleja veressään.

Mitenköhän muuten lienee. Korvaako vakuutuksensa jos todetaan että kolhija ja naarmuttaja on paennut paikalta. Varmaankin?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Rikos- ja vahinkoilmoitus tehty. Tällä hetkellä täydet bonukset kaskossa, jotka korjauksen johdosta laskee 20 %. Palautuvat takaisin kahdessa vuodessa. Omavastuu + bonuksien menetys tulee maksamaan euroissa minulle yhteensä 400 euroa.

Olisihan sille rahalle ehkä löytynyt muutakin käyttöä.

Yhtiötä vaihtamalla nuo kaskon bonukset on ainakin ennen saanut taas tappiin. Eli kysele nyt ainakin tarjouksia muista yhtiöistä.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Yhtiötä vaihtamalla nuo kaskon bonukset on ainakin ennen saanut taas tappiin. Eli kysele nyt ainakin tarjouksia muista yhtiöistä.

Kiitos vinkistä. Olen tietoinen tästä vaihtoehdosta.

Minulla on kuitenkin kohtuullinen määrä vakuutuksia nykyisessä vakuutusyhtiössä jonka ansiosta saan keskittämisalennusta. Liikennevakuutuksen siirtäminen toiseen yhtiöön ehkä sitten vaikuttaisi taas tähän alennukseen. Toki kysymällähän se selviää.

Toisaalta olen ollut erittäin tyytyväinen nykyisen vakuutusyhtiöni toimintaan. Koskaan ei ole tarvinnut mistään asiasta vääntää ja olen saanut muutoinkin erittäin asiallista palvelua.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Toisaalta olen ollut erittäin tyytyväinen nykyisen vakuutusyhtiöni toimintaan. Koskaan ei ole tarvinnut mistään asiasta vääntää ja olen saanut muutoinkin erittäin asiallista palvelua.

Nyt täytyy melkeinpä kysyä että mikä yhtiö?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös