Mulla on webasto kännykkäohjauksella ja on hyvä. Pystyy myös tilaamaan esim akkujännitteen ja webaston tilan kännykällä, tulee tekstarina puhelimeen. Ensimmäinen oma auto jossa on webasto ja kyllä se näyttää moottorin lämmöksi noin 50 astetta puolentunnin käytön jälkeen kympin pakkasella, noin about ehkä. Ei oo sen tarkemmin tullut seurattua. Ja kiinteä akkulaturi löytyy pellin alta. Parin viikon-kuukauden välein kun antaa olla yön yli latauksessa niin hyvin mennään. Satunnaisemmalla latailulla pari tuntia sillontällön on ihan hyvä. Autona on -13 mallin Subaru Forester XT. Eli parilitrainen bensaturbo.
Hauska yksityiskohta, edellinen omistaja oli asennuttanut webaston ja kuukauden myöhemmin laturin :) Se laturi on ehdoton, koska noi akut ei täyteen lataudu ilman ulkopuolista latausta.
Ja jos ei Webastoa olisi, laittaisin ehdottomasti lämppärin kylkeen akkulaturin. Eli kun on auto tolpassa lataa myös akkua. Jos ei muuta, on se sen verran ehtinyt parissa tunnissa kiusata sitä akkua ettei se ole aivan umpijäässä kun täräyttää auton käyntiin. Tällöin se ottaa myös latausta paremmin vastaan ja se akku toimii paremmin myös kun ei ole tolpassa.