ja kauden kokonaismääräksi 32Matthewsin maalisaldot ensimmäisessä kymmenessä ottelussa aiemmilta kausilta:
2016-2017 6 maalia (yksi neljän maalin ottelu muut 9 ottelua tuottivat yhteensä 2 maalia)
2017-2018 8 maalia (yksi kahden maalin ottelu)
2018-2019 10 maalia (neljä kahden maalin ottelua)
Eli tällä kaudella ensimmäiseen kymmeneen otteluun tulee yhteensä 12 maalia.
Leafsin ei tarvii miettiä maksaako tyhjästä. 5maalia kasassa jo vs Laine..
Ai maalimäärissä, kun niistä näyttäisi nimimerkki jahoo tuossa kirjoittava?Eikö se nyt ole vähän epäreilua verrata Matthewsia pistepörssin kärkimieheen?
Ai maalimäärissä, kun niistä näyttäisi nimimerkki jahoo tuossa kirjoittava?
Saa kiittää Babcockia, että Matthewsin sopimuksen arvo ei noussut vielä lisää, kun ei peluuttanut Marnerin kanssa yhdessä.
Matthewsillä nyt siis koronavirus raporttien mukaan (huomasin Washington Postin sivuilta). Harmi, kun mies ei pysy poissa bileporukoista. Viime keväänä Phoenixin seudun juhlat ja pidätykset, nyt tämä. Ei taida itsekuri riittää mihinkään uuteen Crosbymaiseen uraan.
Ei tietoa. Jos jollakin on tietoa, että mistä virus tuli hänelle, niin olisi kiva kuulla. Voihan olla, että tuli vaikka vanhemmilta. Katsotaan, mitä tuleman pitää. Mutta minusta jotain sellaisia Patrick Kanemaisia oireita on Auston esittänyt uransa alkuaikoina, nuori kapinallinen. Mutta pitihän se Kanerkin pintansa näiden nuoruuden hullutusten läpi ja mahtavan NHL-uran on tehnyt, joten toivotaan samaa Austonille. Tällä hetkellä olen vaan vähän huolestunut päätellen kaverin kaukalon ulkopuolisista toimista.Mistä tieto, että korona on tarttunut bileporukasta? Vai onko kyseessä vain AM:n mustamaalausta?
Voi luoja!Matthewsillä nyt siis koronavirus raporttien mukaan (huomasin Washington Postin sivuilta). Harmi, kun mies ei pysy poissa bileporukoista. Viime keväänä Phoenixin seudun juhlat ja pidätykset, nyt tämä. Ei taida itsekuri riittää mihinkään uuteen Crosbymaiseen uraan.
Samaa mieltä, etenkin SickKids Foundationin tukeminen ja säännöllinen käynti sairaalassa piristämässä sairata lapsia kertoo suurista kaukalon ulkopuolisista ongelmista. Aika pahat vihat saa olla ihmistä kohtaan, että rupeaa koronavirukseen sairastumisesta vetelemään tuollaisia johtopäätöksiä.Tällä hetkellä olen vaan vähän huolestunut päätellen kaverin kaukalon ulkopuolisista toimista.
Mutta minusta jotain sellaisia Patrick Kanemaisia oireita on Auston esittänyt uransa alkuaikoina, nuori kapinallinen.
Ei Matthews mikään kapinallinen ole. Ihan pelkkä rikas idiootti, joka tekee mitä huvittaa.
Monelle se lasketaan sekoiluksi, kun varattiin ennen Lainetta.Ihan mielenkiinnosta, oliko tuolla Matthewsilla muitakin sekoiluja kuin tuo housuepisodi? Minä olen aika tarkkaan seurannut Matthewsin uraa kaukalossa ja sen ulkopuolella, eikä nyt oikein muuta mieleen tule. Tuleeko sulla?
Onkos Matthews kommentoinut millaisilla oireilla sairasti koronan?
Onkos Matthews kommentoinut millaisilla oireilla sairasti koronan?