Itse veikkaan Toronton kapuksi Tavaresia, Riellyä taikka Marneria. Veikkaisin muuten Matthewsia mutta olen Brian Burken kanssa samaa mieltä että Matthews tod.näk vaihtaa maisemaa 5 vuoden päästä.Sitä tulin spekuloimaan, että kuka on Toronton kapteeni ensi kaudella, jos ”C” ommellaan jonkun rintaan. Joko Matthews jatkaa nuorten franchise-pelaajien perinnettä joukkueen kapteenina ensi kaudella?
Se että toi soppari loppuu just sillon kun Matthews on UFA mielestäni on merkki siitä että siellä on jätetty optio auki mahdolliselle muutolle. Kuitenkin toi Matthews asuu off-seasonin Arizonassa joten ei mua ylättäs jos se sinne sitten lopulta suuntaa varsinkin kun siinä ois noi veroedut mukana. Siksi en GM:änä ehkä antais C:tä kaverille joka jo nyt mahdollisesti suunittelee muuttoa. Toki, se C:n saaminen saattaisi olla sitouttava tekijä. Mutta kun ottaa huomioon kuinka paljon toi Dubas on hehkuttanut Marnerin personaa eri haastatteluissa ja Toronton omana poikana Marner haluaa pelata seurassa loppu uransa joten mua ei ylättäs jos Marner oiskin se valinta kapteeniksi.