Kerrohan lisää!?Ottaa loput osuutena fanimyynnistä.
Vähän veikkaan, että jos sellainen yllättävän pieni sopimus olisi tuloillaan, se olisi tehty jo.
Kerrohan lisää!?Ottaa loput osuutena fanimyynnistä.
Muistan lukeneeni että Matthews ei kesken kauden halua käydä sopimusasioita läpi. Koska viime kesänä ei syntynyt sopparia, se siirtyy ensi kesälle.Kerrohan lisää!?
Vähän veikkaan, että jos sellainen yllättävän pieni sopimus olisi tuloillaan, se olisi tehty jo.
Tehot rauhoittuvat kyllä. Matthewsin hintalappu tulee olemaan 10-12/AAV. Ongelmana tosiaan on se, että pitäisi kiinnittää myös Marner, Johnson, Kapanen, Gardiner ja Leivo.Mielenkiintoista ois tietää et minkälaisia sopimusneuvotteluita kesällä käytiin, vai käytiinkö minkäänlaisia. Leafsin kannalta ois ollu aika paljon edullisempaa tehä nyt kesällä joku 8 vuoden sopimus, kun että tekee sen ens kesänä Matthewsin 50 maalin ja yli 100 tehopisteen kauden jälkeen (jos siis jatkaa tota tehoilua). Kesällä Leafs ois selvinny alle 10miltsin per vuos, ja tällä menolla se on ens kesänä 12-14millii per vuos.
Viimeset pari kautta oon "toivonu" Matthewsin epäonnistumista Laine vertailujen takia, mut nyt kyllä musta alkaa kuoriutumaan Matthewsin fanipoika.
Mitenkäs tuo Matthews nyt vertautuu McDavidiin, johon häntä pitäisi ensisijaisesti verrata, eikä mihinkään Laineeseen. Sama pelipaikka ja 1st overall, jonka kanssa ikäeroa ei ole kuin 8kk.
12.5M paperi tulossa?
Matthews muuten vei itseltään Gretzkyltä yhden ennätyksen nimiinsä ja on nyt nuorin (21v) pelaaja joka on tehnyt 5. kauden ensimmäisessä ottelussa useamman pisteen jokaisessa.
Gretzky oli 23 kun teki aikaisemman.
En usko ihan tuollaiseen lappuun. McDavidin ja Eichelin välimaastoon voisi kuvitella caphitin menevän. Agentti on epäonnistunut työssään, jos ei saa Matthewsille parempaa lappua kuin Eichelille. 11,5 milj. *8 on veikkaukseni.Mitenkäs tuo Matthews nyt vertautuu McDavidiin, johon häntä pitäisi ensisijaisesti verrata, eikä mihinkään Laineeseen. Sama pelipaikka ja 1st overall, jonka kanssa ikäeroa ei ole kuin 8kk.
12.5M paperi tulossa?
En usko ihan tuollaiseen lappuun. McDavidin ja Eichelin välimaastoon voisi kuvitella caphitin menevän. Agentti on epäonnistunut työssään, jos ei saa Matthewsille parempaa lappua kuin Eichelille. 11,5 milj. *8 on veikkaukseni.
Hieman aikaista ehkä vielä sanoa, mutta vähän tuntuu, että Matthews tulee tulevaisuudessa olemaan se ykköshaastaja McDavidille maailman parhaan pelaajan tittelistä. Maalintekijätaidot sekä pelintekijätaidot ovat sitä luokkaa, että sata pinnaa pitäisi paukkua rikki useammallakin kaudella.
Kertokaas minulle miten tämä Matthews yleisesti vertautuu lahjakkuutena esim. McDavidiin tai Crosbyyn jotka on/oli ns. generational talenteja? Joskus olen lukenut että mitään isoa käytännön eroa ei edes ole ja Matthews on käytännössä samalla viivalla lahjakkuutena näiden kanssa. Tämän hetken pistesaldokin näyttää ihan asialliseslta.
Toisaalta Crosby ja McDavid paukuttivat vielä pykälää kovemmalla tahdilla tulokaskaudellaan, mutta kyllähän tuo Austoni on kirinyt siitä.
Toki voisihan se tilanne näyttää aikalailla erilaiselta jos Toronto olisi voittanut vuoden 2015 Draft loton ja McDavid olisi päätynyt sinne ja vastaavasti Matthews olisi varattu Edmontoniin tai johonkin muualle. Tarkoitan siis sitä että Matthews kyllä varmasti hyötyy tuosta organisaatiosta enemmän kuin mitä McDavid omastaan, tähän @vanukas jo viittasikin.
Tasakentällisissä tehdyissä pisteissä Matthews ei ainakaan paljoa häviä McDavidille kahden ensimmäisen kauden osalta, tällä kaudella tarvitaankin jo urotekoja jos tekee yhtä kovalla tasolla pisteitä, joskin Matthews on näyttänyt että hän jos kuka siihen pystyy.
Itse valitsisin Matthewsin joukkueeseeni ennen McDavidia. McDavid tulee varmasti tekemään enemmän highlight suorituksia ja ymmärrän jos jonkun mielestä on parempi pelaaja. Mutta minä olen erittäin tyytyväinen että Matthews pelaa Leafsissa.
Niinno, kahdella viime kaudella McDavid teki 155 pinnaa tasakentällisin (mikä on älytön lukema) ja Auston 98. Kyllä tuossa aika iso ero on.
Tasakentällisin kahden ensimmäisen kauden aikana vai ylipäätään viimeisen 2-3 kauden aikana? Voisihan tuota vilkaista jos jaksaa.En jaksa muita alkaa tarkastelemaan, mutta väittäisin näin ihan perstuntumalta ettei kukaan muu ole näiden kahden lisäksi tehnyt tasakentällisin noin kovaa jälkeä.
Tasakentällisin kahden ensimmäisen kauden aikana vai ylipäätään viimeisen 2-3 kauden aikana? Voisihan tuota vilkaista jos jaksaa.
Joo.Kahdesta ensimmäisestähän tuossa on ollut puhe. McDavidia ei nyt kukaan voita sama miten mittaa. Ja Matthewsiakaan tuskin viime kaudelta kukaan McDavidin lisäksi.