Atte Engren HIFK:hon

  • 229 455
  • 1 177

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Muuten ihan ok, mutta se että Bolzanon annettiin kaapia se yksi maali siitä maalin edestä oli jättimäinen virhe. Heidän taktiikka oli pelata antilätkää ja puolustaa viiden miehen linjassa omalla sinisellä (vmp), joten heille ei olisi ikinä pitänyt antaa mahdollisuutta ylivoimaan ja siitä seuranneeseen tilanteeseen meidän maalin edessä. Vito ylipelasi ja jätti oman äijän yksin kaapimaan kiekon sisään. 1-0 olisi pitänyt riittää meille eilen voittoon.

Vito ylipelasi ja Lennu kompuroi jolloin syntyi tuo tila. Engreniltä kuitenkin hyvä peli ja oli eilen yksi harvoista joka suoritti homman kuten pitää.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Nyt ei kyllä tää kaveri ihan vakuuta. Ja tätäkin kirjoittaessa eräs Lessio iskee. Pitääköhän olla koko ajan tässä lässyttämässä?
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
5 torjuntaa ja 4 päästettyä :D
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
No en tiedä onko se "vyöruusu"yhtään parempi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onpas surkea alkukausi Engrenillä menossa kun CHL otetaan myös huomioon...
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan näin paljon ei ole varaa antaa veskarissa tasoitusta kuin mitä Engren nyt antaa. Torju niitä kiekkoja vaan, saatana! Tai lähe menee vielä ku ehit. Voit itse valita.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Pitää viime syksyn tapaan lähteä veskariostoksille? Meillä on nyt pelkkiä jeremyllyniemiä luukun”tukkeena”.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voit itse valita.

Tämä on ihan oikeasti mielenkiintoinen asia kuka sen valitsee. Kuka päättää pelipaikoista, voiko maalivahti vain sanoa nyt loppui hommat tähän.

En tarkoita mitenkään tätä peliä erikseen. Normitehtaalla pomo määrää pelipaikoista, onko tässä ammatissa erivapaus päättää.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpa surullista katsottavaa Engrenin peli. Aivan kaameaa maalivahtipeliä, ei voi muuta sanoa. Mahdoton pärjätä, jos joka toinen lerppukiekko menee maaliin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mä olin jo unohtanut kuinka perseestä suurin osa tänne kirjoittavista HIFK:n kannattajista on.

Itse en tällaiselle joukolle haluaisi pelata mutta toisaalta tuskin täältä moni peleissä käykään
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Mä olin jo unohtanut kuinka perseestä suurin osa tänne kirjoittavista HIFK:n kannattajista on.

Itse en tällaiselle joukolle haluaisi pelata mutta toisaalta tuskin täältä moni peleissä käykään


Ja tämä oksennuksesi oli niin kuin mitä?
 

Varjagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat & Toronto Maple Leafs
Mä olin jo unohtanut kuinka perseestä suurin osa tänne kirjoittavista HIFK:n kannattajista on.

Itse en tällaiselle joukolle haluaisi pelata mutta toisaalta tuskin täältä moni peleissä käykään

Huonoja peliesityksiä ei saa kritisoida, vaan pitää olla nöyränä ja tyytyä siihen mitä saadaan?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Pelataan kauden toista peliä ja täällä on jo puolet joukkueesta menossa vaihtoon kun eri ketjuja seuraa.

Matelijan kärsivällisyys ja älykkyys sakilla.

Hieno seura, idiootit kannattajat
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miksi se kauden alku tulee yllätyksenä.

Yle Uutisissa oli juuri juttua sotilaskarkureista. Jotkut ihan oikeasti vain unohti mennä sinne armeijaan, vaikka oli kutsuntalaput. Ne muut on sitten rikollisia.

Se ei voi olla selitys kuinka on vain alkukausi, mutta sillä saa rauhassa surfailla.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Pelataan kauden toista peliä ja täällä on jo puolet joukkueesta menossa vaihtoon kun eri ketjuja seuraa.

Matelijan kärsivällisyys ja älykkyys sakilla.

Hieno seura, idiootit kannattajat

Huono päivä menossa?

Ei kai täällä ole puoli joukkuetta menossa vaihtoon, mutta kyllä itselläni on joukkueen (kovapalkkaiselle?) ykkösmaalivahdille aika korkea odotustaso, eivätkä otteet tällä erää vastaa sitä. Puolustus on sekaisin kuin seinäkello ja pelaa todella lepsusti, mutta saa siellä niitä kiekkoja silti torjua.

Itse asiassa Engrenin otteet korostuvat vielä enemmän, jos otetaan huomioon se, että joukkueesta on iso osa vaihtunut kesän aikana ja peli varmaankin hakee itseään vielä tovin. Yhtä paljon niillä pisteillä on arvoa nyt kauden alussa kerättynä, joten sikäli hyvä maalivahtipelaaminen olisi toivottavaa.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Onko meillä maalivahtiongelma? Engrenille uppoaa kaikki.
No niin. Sä sanoit sen. Mietin just että koska sen saa sanoa. Harjoituspelien (ja CHL:n) jälkeen niin ei voi sanoa tietenkään. Ekan pelin jälkeen niin ei ole kohtuullista sanoa. Mut nyt varmaan voi. Ja valitettavasti se Ruusu ei kyllä ole mikään ratkaisu tilanteeseen.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olin jo unohtanut kuinka perseestä suurin osa tänne kirjoittavista HIFK:n kannattajista on.

Itse en tällaiselle joukolle haluaisi pelata mutta toisaalta tuskin täältä moni peleissä käykään

Ei kai vaihtoon ole menossa ketään? Silti todella surullisen näköistä on maalivahtipeli ollut tänään. Kaikkea hyvää toki toivotaan Engrenille, jotta meno paranee. Yhden tai kahden pelin perusteella mitään vaihtoja ei kannata tehdä, mutta toivotaan kovasti ettei kauaa Atella mene tason löytämiseen.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Puolustus on sekaisin kuin seinäkello ja pelaa todella lepsusti, mutta saa siellä niitä kiekkoja silti torjua.
Ei mitenkään erityisesti sinulle arvon Pärde, mutta tässä lauseessa kiteytyy kohtalaisen hyvin keskiverto-kiekkokannattajan ymmärrys maalivahtipelistä... Veskari on osa (toki tärkeä sellainen) oman alueen PAPP’iä, ei enempää eikä vähempää, ja jos puolustamista voi verrata seinäkelloon niin älkää ny hyvänen aika veskaria liikaa manailko => jos on esim. sovittu, että suorat vedot annetaan tulla läpi ja syöttölinjat peitetään niin aikamoiseksi syöksyilyksi se menee jos veskarin pitää ottaa niitä poikittaissyöttöjä solkenaan! Ja jos/ kun vastustaja tulee ylivoima-hyökkäykseen niin min. se eka virhe on tapahtunut ennen punaviivaa...

Tän illan pelistä en sano mitään koska sitä en nähnyt, palataan Aten suorituksiin sitten kun olen nähnyt häneltä min. 3 peliä, mieluusti ensin paikan päällä ja sitten nauhalta tilanteet kelaillen!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tämä on ihan oikeasti mielenkiintoinen asia kuka sen valitsee. Kuka päättää pelipaikoista, voiko maalivahti vain sanoa nyt loppui hommat tähän.
Iiro Tarkkihan lopetti uransa kesken kauden 2015-16. Taisi olla joskus syksyllä IFK:ta vastaan kun pelasi uransa viimeisen pelin, päästi kolme helpohkoa maalia ja sen jälkeen vaihtoon. Pian tulikin ilmoitus että ura oli tässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös