Keskikalja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Nyt ei kyllä tää kaveri ihan vakuuta. Ja tätäkin kirjoittaessa eräs Lessio iskee. Pitääköhän olla koko ajan tässä lässyttämässä?
No en tiedä onko se "vyöruusu"yhtään parempi.
Voit itse valita.
Mä olin jo unohtanut kuinka perseestä suurin osa tänne kirjoittavista HIFK:n kannattajista on.
Itse en tällaiselle joukolle haluaisi pelata mutta toisaalta tuskin täältä moni peleissä käykään
Mä olin jo unohtanut kuinka perseestä suurin osa tänne kirjoittavista HIFK:n kannattajista on.
Itse en tällaiselle joukolle haluaisi pelata mutta toisaalta tuskin täältä moni peleissä käykään
Pelataan kauden toista peliä ja täällä on jo puolet joukkueesta menossa vaihtoon kun eri ketjuja seuraa.
Matelijan kärsivällisyys ja älykkyys sakilla.
Hieno seura, idiootit kannattajat
No niin. Sä sanoit sen. Mietin just että koska sen saa sanoa. Harjoituspelien (ja CHL:n) jälkeen niin ei voi sanoa tietenkään. Ekan pelin jälkeen niin ei ole kohtuullista sanoa. Mut nyt varmaan voi. Ja valitettavasti se Ruusu ei kyllä ole mikään ratkaisu tilanteeseen.Onko meillä maalivahtiongelma? Engrenille uppoaa kaikki.
Ei mitenkään erityisesti sinulle arvon Pärde, mutta tässä lauseessa kiteytyy kohtalaisen hyvin keskiverto-kiekkokannattajan ymmärrys maalivahtipelistä... Veskari on osa (toki tärkeä sellainen) oman alueen PAPP’iä, ei enempää eikä vähempää, ja jos puolustamista voi verrata seinäkelloon niin älkää ny hyvänen aika veskaria liikaa manailko => jos on esim. sovittu, että suorat vedot annetaan tulla läpi ja syöttölinjat peitetään niin aikamoiseksi syöksyilyksi se menee jos veskarin pitää ottaa niitä poikittaissyöttöjä solkenaan! Ja jos/ kun vastustaja tulee ylivoima-hyökkäykseen niin min. se eka virhe on tapahtunut ennen punaviivaa...Puolustus on sekaisin kuin seinäkello ja pelaa todella lepsusti, mutta saa siellä niitä kiekkoja silti torjua.
Iiro Tarkkihan lopetti uransa kesken kauden 2015-16. Taisi olla joskus syksyllä IFK:ta vastaan kun pelasi uransa viimeisen pelin, päästi kolme helpohkoa maalia ja sen jälkeen vaihtoon. Pian tulikin ilmoitus että ura oli tässä.Tämä on ihan oikeasti mielenkiintoinen asia kuka sen valitsee. Kuka päättää pelipaikoista, voiko maalivahti vain sanoa nyt loppui hommat tähän.
Ei mitenkään erityisesti sinulle arvon Pärde, mutta tässä lauseessa kiteytyy kohtalaisen hyvin keskiverto-kiekkokannattajan ymmärrys maalivahtipelistä... Veskari on osa (toki tärkeä sellainen) oman alueen PAPP’iä, ei enempää eikä vähempää, ja jos puolustamista voi verrata seinäkelloon niin älkää ny hyvänen aika veskaria liikaa manailko => jos on esim. sovittu, että suorat vedot annetaan tulla läpi ja syöttölinjat peitetään niin aikamoiseksi syöksyilyksi se menee jos veskarin pitää ottaa niitä poikittaissyöttöjä solkenaan! Ja jos/ kun vastustaja tulee ylivoima-hyökkäykseen niin min. se eka virhe on tapahtunut ennen punaviivaa...