Viestin lähetti Playmaker
Nollautuuko tilanne finaaliin lähdettäessä vai mennäänkö näillä?
Viestin lähetti Mack
Varjo: Oon täysin samaa mieltä, itseäkin koriksen pieni rooli on suututtanut. Esim. Usa-Puerto Ricon loppuvaiheet olisi edes pienellä pelisilmällä pitänyt osata näyttää, olihan kyseessä pienimuotoista olympiahistoriaa.
Mutta kun näytetään naisten koriksen alkusarjaa samalla kun pelataan dramaattista tennistä kullasta, niin luulisi että jotain järkeä osattaisiin käyttää?
MACK
Viestin lähetti kilonkingi
Ei nollaannu, joten jos Kemppainen ampuu kaikki kiekot alas finaalissa on hän varma voittaja. Mutta jos ja jos...
Yleisurheilussa on MM-kisat joka toinen vuosi ja muita lajeja tulee eurosportilta ihan tarpeeksi, kuitenkaan nähdäkseni seuraavan kerran maailman huippukorista minun täytyy odottaa taas 4 vuotta.
Viestin lähetti nihti
... sekä jos ja jos ampuu kaikki kiekot alas finaalissa tulee myös Olympiaennätys.
Nykyinen ennätys Ennio Falco 125+24 Atlanta
Viestin lähetti Espoon Siniset
Ammunnan täysottelussa aikamoista draamaa: USA:n Emmons johti kolmella pisteellä ennen viimeistä laukausta, mutta ase jumiutui ja näin tulokseksi merkittiin 0. Kultamitali Kiinaan.
Viestin lähetti Espoon Siniset
Ammunnan täysottelussa aikamoista draamaa: USA:n Emmons johti kolmella pisteellä ennen viimeistä laukausta, mutta ase jumiutui ja näin tulokseksi merkittiin 0. Kultamitali Kiinaan.
Viestin lähetti kilonkingi
No itse asiassa olympiaennätys on nykyään Mikola Milchevillä 125+25, Sydney.
Viestin lähetti steepler
Sitä en ymmärrä että minkä helvetin takia ohjelmaa ei voi näyttää enempää kun on kerren kalliit oikeudet hankittu, koko yö on aikaa näyttää eri lajeja mutta lähetys loppuu aina joskus puolenyön aikaan.
Viestin lähetti vlad
Minun puolesta lajeja voisi tulla kaiken yötä ilman selostustakin jos sellaista ei ole tarjota.
Viestin lähetti pernaveikko
Maksaahan se kuvan tuottaminenkin jotain, ei sitä kuvaa sentään voida yötä myöten pyörittää siten, että töissä ei ole kukaan.
Viestin lähetti varjo
Missä vitussa oli koris. Saatanan Yle, nettisivuilta vielä katsoin etukäteen, että ottelu tulee 10.05, mutta eipä tuossa videossa mitään matsia näy.
JES, matsi olikin näytetty klo 8.45-10.00.
Tietenkin tästä oli vielä mainittu nettisivuillakin....ottelun jälkeen.
Ilmeisesti Ylen porukat ovat saaneet älynväläyksen ja jättäneet kokonaan netin päivittämättä kun eilen illalla kaksi kertaa varmistin, että lähetys alkaa 10.05. Ihankuin kukaan yleisturhailukatsoja nettiä osaisi käyttää, joten ei sinne tarvitse mitään päivitellä, eihän Juupajoella vielä ole edes sähköjä.
Ilmeisesti teksti-tv:ssä asiasta olisi mainittu, no hienoa YLE, kaikilla kun ei teksti-tv:tä ole.
Ei pelkoa, että ikinä maksaisin lupamaksua tällaisen amatöörimaisen tunaroinnin takia.
Tulihan toki tuossa 10.05 kaikenlaista mielenkiintoista kuten lentopalloa ja jotain soutua.
Kyllä kannatti vaihtaa alkamisaikoja kun kerran ihan lentopalloa oli tarjolla, seuraahan lajia ainakin kaksi ihmistä Perttelissä.
Maksaahan se kuvan tuottaminenkin jotain, ei sitä kuvaa sentään voida yötä myöten pyörittää siten, että töissä ei ole kukaan.