Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Elämää, selvänä olemista jne.
Jengi pitää mua nynnynä, mutta olen samaa mieltä.
Niina Lahtinen. Oli Ärsyttävä ämmä. Nyt ihan kelpo pan... TV-kasvo.
Joo. Jotain sille tapahtui. Aina oon halunnut pan.. katsoa töllöstä, nykyään voisin jopa pan.. jutella, että ei hirveästi edes ärsyttäisi sen puhe.Niina Lahtinen. Oli Ärsyttävä ämmä. Nyt ihan kelpo pan... TV-kasvo.
Mitä jos sanoisin että oon pan... nukakkuja tehny hälle?Joo. Jotain sille tapahtui. Aina oon halunnut pan.. katsoa töllöstä, nykyään voisin jopa pan.. jutella, että ei hirveästi edes ärsyttäisi sen puhe.
Sanoisin, että valehtelet, koska ei takuulla syö pannukakkuja.Mitä jos sanoisin että oon pan... nukakkuja tehny hälle?
Mun ensirakkaus oli Nina Autio. Halaisin.Sanoisin, että valehtelet, koska ei takuulla syö pannukakkuja.
Mitä sanoisit, jos väittäisin ensi rakkauteni olleen Miss Suomi kisoissa? Okei valehtelin, tippui pois too 10, top 15 oli.
Mä haluaisin taas jonkun venäläisen tai ukrainalainen malli naisen. Edes koeajoon.Mun ensirakkaus oli Nina Autio. Halaisin.
Ei muuta kun soittoo @abianos suuntaan.Mä haluaisin taas jonkun venäläisen tai ukrainalainen malli naisen. Edes koeajoon.
Noh noh. Viestissäni luki sana taas. En ole ekaa kertaa slaavia kyydissä.Ei muuta kun soittoo @abianos suuntaan.
Eli on ennenkin jääty kiinni ryssän päältä?Noh noh. Viestissäni luki sana taas. En ole ekaa kertaa slaavia kyydissä.
Mä haluaisin taas jonkun venäläisen tai ukrainalainen malli naisen. Edes koeajoon.
Mitä jos sanoisin että oon pan... nukakkuja tehny hälle?
Onko niitä enää? Siis oikeita natseja. En minä miellä kaljupäistä leijonakorua kantavaa hormonihirviötä natsiksi, se on vaan pelle. Tuskin Adolfillekaan olisi kelvanneet nämä köyhän miehen bullmentulat.Natsit.