Tämä on kaukana nössöilystä. Itse asiassa väittäisin, että on yksi hyödyllisimmistä asioista, jonka kuka tahansa voi elämässään opetella. Jos ihminen on edes vähänkään aktiivinen esimerkiksi koulun, työn, sosiaalisten aktiviteettien tai harrastusten suhteen, niin jatkuvalla asioisen lykkäämisellä aivan loppuun saa helposti rakennettua aikamoisen kroonisen stressikierteen, joka syö todella paljon jaksamista ja elämän laatua. Nimimerkillä kokemusta on.Nykyään olen nössö ja hoidan asiat heti kun tulevat eteen. Onhan se mukavaa kun muut hikoilevat ja stressaavat asioista jotka hoidin fiksuna jo 2kk sitten
Teininä diggailin Rage Against The Machinea, Che Guevaraa ynnä muuta paskaa ihan vaan kapinoidakseni. Pidin myös Michael Mooresta. Nykyään olen, ainakin näin minulle on kerrottu, umpirasisti, fasisti, natsipaska ja persu.
Jotenkin odotin tuota kommenttia. En kehdannut itse postata. Enkä viitsi listata noita ankeita ruoka-aineitakaan. No on se musiikkimakukin muuttunut tässä vuosien varrella. Silti, varsinaista inhokista suosikiksi asiaa ei nyt tule mieleen. Eikun tulipas, lenkkeily. Oli aina todella tervanjuontia nuorempana. Nyt sitä suorastaan kaipaa, jos jää liian pitkä tauko kahden lenkin välille.Tytöistä en välittänyt yhtään joskus pikku poikana. Nykyään kelkka on kääntynyt kyllä.
Täällä just toisin päin. Poikana tykkäsin tytöistä ja kolmesta parhaasta lapsuuden ystävästäni kaksi oli tyttöjä. Nykyään en tykkää ekää tytöistä, vaan naisista. Onnea kuitenkin valitsemallesi tielle.Tytöistä en välittänyt yhtään joskus pikku poikana. Nykyään kelkka on kääntynyt kyllä.
Niin, nykyisin haluaisin vain puristella niitä. Käynkin joskus yöaikaan kommandopipo päässä hiipien hiljaa puristelemassa kamelien kyttyröitä.Ai sen jälkeen, kun sinäkin ymmärsit, että ne kyttyrät näyttävät aivan kuin karvaisilta tisseiltä?
N
@Turha Kaukalo Onko pohjois-karjalaisilla suhun joku fyysinen suhde, ku niitä et vihaa, mut muita siltä suunnalta vihaat?