Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 249 061
  • 7 357

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
En ole enää kymmeneen vuoteen polttanut autossa, mutta aikanaan kerran tulipää putosi haaroväliin. Se aiheutti hankaluutta. Joutui ajamaan tien sivuun ikään kuin seisten.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Mihin reagoimaan? En pidä koskaan muutenkaan kahta kättä ratissa, vaikka oltais missä vesiliirrossa. Automaatti hoitaa vaihteet ja jalat jarrun/kaasun. Holhousta, sanon minä.
Sinä taidat olla keskimääräistä parempi kuljettaja. Etkä kuulu siihen jengiin, ketä huomioidaan, kun esim. puhelimen käytön vaikutuksia ajamiseen tehdään.

Tulee mieleen muinainen Karpon ohjelma, kun siinä joku tyyppi ihan vakavalla naamalla selitti, että ajaa humalassa paremmin kuin selvänä. Nyt meillä on ajuri, jonka reaktioaikaan ja -kykyyn ei puhelimen käyttö mitenkään vaikuta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hampurilaisen syöminen, blaadaaminen, ajaminen ja puhelimeen puhuminen samaan aikaan hidasti reaktioitani sen sijaan.

Tuossa on vaara että menee Big Mac ja Cohiba sekaisin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulee mieleen muinainen Karpon ohjelma, kun siinä joku tyyppi ihan vakavalla naamalla selitti, että ajaa humalassa paremmin kuin selvänä. Nyt meillä on ajuri, jonka reaktioaikaan ja -kykyyn ei puhelimen käyttö mitenkään vaikuta.

Uskomattomia tarinoita oli Karpon ohjelmissa. Eniten kauhistutti se sokea kuski, jota toinen humalainen ohjeisti vieressä ja tiellä oltiin ”vahvasti”, kunnes ei enää oltukaan. Mutta ei kyseinen sokea mies olisi kuulemma selvinpäin tuohon touhuun lähtenytkään.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Tulee mieleen muinainen Karpon ohjelma, kun siinä joku tyyppi ihan vakavalla naamalla selitti, että ajaa humalassa paremmin kuin selvänä. Nyt meillä on ajuri, jonka reaktioaikaan ja -kykyyn ei puhelimen käyttö mitenkään vaikuta.
Samassa ohjelmassa taisi olla myös joku sokea tyyppi joka autoili kännissä koska onhan se kylälle päästävä eikä selvin päin uskaltaisi. Lie sillä joku kyytiläinen ohjeisti suuntimat.

Edit. Näköjään sama tapaus muistui hetkeä aiemmin myös @Patarouva n mieleen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eniten kauhistutti se sokea kuski, jota toinen humalainen ohjeisti vieressä ja tiellä oltiin ”vahvasti”, kunnes ei enää oltukaan.
Jotain tämmöistä ne kokeili myytinmurtajissa että voiko sokea ajaa jos joku kännissä neuvoo vieressä. Saivat idean lehtijutusta jossa Suomessa oli ollut sokea kuskina ja humalainen neuvoi vierestä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Joo pitää olla varovainen. Ehkä tuon vuoksi käytänkin palvelijani Romeota, kuka pitelee Cohibaa sillä välin, kun otan haukun. Sit napsautan sormia, kun tekee mieli ottaa hadjut.

Eihän se kuitenkaan ole sama tyyppi jonka kanssa poskihoitoa on testattu?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole enää kymmeneen vuoteen polttanut autossa, mutta aikanaan kerran tulipää putosi haaroväliin. Se aiheutti hankaluutta. Joutui ajamaan tien sivuun ikään kuin seisten.
Aikoinaan tuli käärittyä sätkiä ajellessa. Ei siis kaupunkiliikenteessä, kun siellä pitää koko ajan sompailla vaihteita ja polkimia. Mutta isolla tiellä. Ihan helppoa on polvella ohjata autoa.
 
K

Kiekkokatsoja

Aikoinaan tuli käärittyä sätkiä ajellessa. Ei siis kaupunkiliikenteessä, kun siellä pitää koko ajan sompailla vaihteita ja polkimia. Mutta isolla tiellä. Ihan helppoa on polvella ohjata autoa.
Pelimiehet ohjaavat sillä, mikä roikkuu polvien välissä. Kuulemma..
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta isolla tiellä. Ihan helppoa on polvella ohjata autoa.
Juu kerran kaveri oli muksuineen mulla kyydissä. Muksut alko väittämään, ettei itseohjautuvia autoja ole olemassa. Mä väitin et on, ja semmonen on meillä alla. Eihän ne takapenkiltä nähny kunnolla, joten vedin kädet niskan taakse ja ohjasin polvella. Sit ne alko hiillostaa faijaansa, et miks meillä ei oo näin hienoo itseohjautuvaa autoa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kaikella rakkaudella, mä en välillä käsitä miten @vilperi jaksaa sepustaa näppiksellään järjestään todella pitkiä paragraafeja ja perusteellisia selontekoja milloin mistäkin. Kiinnostavia tarinoitahan sulta tulee aina silloin tällöin, en vain itse varmaan edes keksisi noin paljon tekstiä melkein aiheesta kuin aiheesta vaikka yrittäisin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaikella rakkaudella, mä en välillä käsitä miten @vilperi jaksaa sepustaa näppiksellään järjestään todella pitkiä paragraafeja ja perusteellisia selontekoja milloin mistäkin. Kiinnostavia tarinoitahan sulta tulee aina silloin tällöin, en vain itse varmaan edes keksisi noin paljon tekstiä melkein aiheesta kuin aiheesta vaikka yrittäisin.
Pakko olla Pekka Routalemmen innoittaja.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Pakko olla Pekka Routalemmen innoittaja.
Pasilan kirjailijajakso oli huikea. Routalempi paljastaa olleensa romaanikirjailija ja pyrkineensä kirjoittamaan teoksen joka olisi Alastalon salin hengästyttävää tykitystä verkkaisempi temmoltaan. Jaksossa ollut uhkailtu kirjailija kertoi saaneensa innoituksen ammattiinsa Pekan upeasta suomiromaaniparodiasta ja järkyttyi kun kyseessä ei ollutkaan satiiri.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Siis vielä tuosta kännykkään puhumisesta autossa. Eihän se kännykän korvalla pitäminen ja siihen puhuminen sinällään oo ongelma, vaan se kun yritetään näppäillä viestejä/valita soitettavaa numeroa/selata Jatkista/yms. Silloin se huomio on siinä kännykän näytössä, ei ympäristössä. Eihän tuossa kolarivideossa se kännykkä ollut korvalla, vaan polven lähettyvillä selattavana.

Ja siis kannatan ehdottomasti nykyistä lakia, ei sitä kännyä tarvi ratissa käyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös