Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Nimimerkki pettttttttter ja sen jutut. Vetääkö se roolia vai mitä vittua oikeesti? Varmaan tähänkin joku nerous nyt sisältyy.
Nimimerkki pettttttttter ja sen jutut. Vetääkö se roolia vai mitä vittua oikeesti? Varmaan tähänkin joku nerous nyt sisältyy.
Mulla tulee mielee Schollin reinkarnaatio, mutta nyt on vaan vaihtelun vuoksi eri rooli...
Sitä se alkoholi teettää, kun sitä vetää tuolla tahdilla.Samaa mietin. Tuollainen hieman anarkistinen ja junttimainen scholl kyseessä. Tosin alkuperäinen versio oli pykälää nokkelampi ja viihdyttävämpi. Nykyinen on aika yksiulotteinen.
Sitä se alkoholi teettää, kun sitä vetää tuolla tahdilla.
Minulle ei avaudu miksi alkoholin yhteydessä puhutaan aina ja ainoastaan maksasta.
En minäkään niitä ymmärrä. Kyllähän täällä jotkut ainakin väittävät miten tajuavat kaiken, mutta tiedä sitten. Joku fiksu voi kertoa minulle yksinkertaiselle että mistä vitusta niissä on kysymys?Eli @HardCore Hooligan :in avautumiset "Muut ulkomaiset sarjat"-osiossa.
Kannattaa opetella varomaan suojateitä. Heinäsirkka on muita huomioimattomasta heijastinkäytännöstään huolimatta kuitenkin oikeassa, joten siitä voi tulla tunnontuskia jos jää alle ja jotain sattuu.Häirikköhölkkääjät kaupungissa. Eli nämä trikoissa kiitävät, mustilta heinäsirkoilta näyttävät einarit, jotka juoksevat pimeässä ilman heijastinta kuuttakymppiä kulman takaa suojatielle, ja vaahtoavat & kiroilevat kuin satamajätkät jos suojatiellä jo ollut autoilija ei ehdi antaa esteetöntä kulkua tälle tositreenaajalle.
Jos oikeasti vituttaa noin paljon, eikö sitä voisi mennä vaikka lähimetsään potkimaan puita ja katkomaan oksia tjsp.?
"Oikessa" ja oikeassa. Totta, mutta "Jalankulkijan on ylitettävä ajorata suojatietä kulkien, jos se on lähellä. Muuten ajorata on ylitettävä kohtisuoraan ja yleensä risteyksen vierestä. Suojatielle tai muuten ajoradalle astuvan jalankulkijan on noudatettava sitä varovaisuutta, jota lähestyvän ajoneuvon etäisyys ja nopeus edellyttävät."Kannattaa opetella varomaan suojateitä. Heinäsirkka on muita huomioimattomasta heijastinkäytännöstään huolimatta kuitenkin oikeassa, joten siitä voi tulla tunnontuskia jos jää alle ja jotain sattuu.
"Oikessa" ja oikeassa. Totta, mutta "Jalankulkijan on ylitettävä ajorata suojatietä kulkien, jos se on lähellä. Muuten ajorata on ylitettävä kohtisuoraan ja yleensä risteyksen vierestä. Suojatielle tai muuten ajoradalle astuvan jalankulkijan on noudatettava sitä varovaisuutta, jota lähestyvän ajoneuvon etäisyys ja nopeus edellyttävät."
Minua kiinnostaa, koska tappakoon itsensä jos haluavat, mutta ei minun autoni alle.Ketä kiinnostaa, niin kauan kuin se jalankulkija lähtee paikalta myös jalan.
Muutamalle oikeuksistaan tietoisille kävelijöille olen joskus sanonut, että on ihan sama kuka on oikeassa tai väärässä siinä vaiheessa jos sinä tai läheisesi makaat tuossa suojatiellä kilon paloina.
Onko sallittua kiinnittää teriä ajoneuvon keulaan? Vai onko näillä kävelijöillä ollut pommiliivit päällä? Vai meinasitko ottaa kirveen takakontista?
Muutamalle oikeuksistaan tietoisille kävelijöille olen joskus sanonut, että on ihan sama kuka on oikeassa tai väärässä siinä vaiheessa jos sinä tai läheisesi makaat tuossa suojatiellä kilon paloina.
Eiköhän ernesti mene kuitenkin Destian juttusille ja vuokraa Jyry-Sisun "lumitöihin". Auralla ja alaterällä tietysti.Onko sallittua kiinnittää teriä ajoneuvon keulaan? Vai onko näillä kävelijöillä ollut pommiliivit päällä? Vai meinasitko ottaa kirveen takakontista?
Arttu Lindemanin voittama Emma-palkinto. Autotunella saa näköjään ihmeitä aikaan...Paula Vesalan "kauneus" ja "lahjakkuus".