Hyvä vastaus, mutta pakko vielä huomauttaa, että minähän olen siis kirjoittanut monta viestiä. Eli elän omaa elämääni, enkä seuraa muiden. Nih.Sanoo mies jolla vajaa 24500 viestiä Jatkoajan keskustelupalstalle. Hoh. Tämä vain ystävällismielisenä huumorina siis.
Pieni asia, jonka voisin kirjoittaa myös ärsyttävät asiat -ketjuun, mutta menköön nyt tänne, kun ei ärsyttävyyden lisäksi myöskään avaudu. Eli, yleiset vessat. En tiedä olenko ainoa, jolle tätä tapahtuu, mutta lähes aina, kun pääsee koppiin, sulkee oven, niin viimeistään siinä vaiheessa, kun saa housut kinttuun ja istahtaa pöntölle.. Niin joku tulee runkkaamaan ovenkahvaa. Siis vaikka ovi on lukossa ja se näkyy selvästi punaisena, niin silti jonkun on pakko kokeilla onneaan. Miksi? Itselleni riittää kyllä, että näen punaista ovessa, ei minun tarvitse sitä alkaa kokeilemaan. Tätä tapahtuu siis lähes joka kerta, kun jossain pöntölle istahtaa.
Mulle on käynyt noin kahdesti
oon elämässäni käynyt kaksi kertaa Porissa
Pieni asia, jonka voisin kirjoittaa myös ärsyttävät asiat -ketjuun, mutta menköön nyt tänne, kun ei ärsyttävyyden lisäksi myöskään avaudu. Eli, yleiset vessat. En tiedä olenko ainoa, jolle tätä tapahtuu, mutta lähes aina, kun pääsee koppiin, sulkee oven, niin viimeistään siinä vaiheessa, kun saa housut kinttuun ja istahtaa pöntölle.. Niin joku tulee runkkaamaan ovenkahvaa. Siis vaikka ovi on lukossa ja se näkyy selvästi punaisena, niin silti jonkun on pakko kokeilla onneaan. Miksi? Itselleni riittää kyllä, että näen punaista ovessa, ei minun tarvitse sitä alkaa kokeilemaan. Tätä tapahtuu siis lähes joka kerta, kun jossain pöntölle istahtaa.
Messierin todellinen luonne aukeni vasta YouTuben kautta. En arvosta enää.
Miksi Messierin kaltaista kusipäätä ei kolattu aikanaan joko useasti pitkälle sairaslomalle tai sitten kokonaan ulos? Goonikiekko vielä tuolloin kuitenkin eli ja voi hyvin. Linkki: Youtube.
Miksi Messierin kaltaista kusipäätä ei kolattu aikanaan joko useasti pitkälle sairaslomalle tai sitten kokonaan ulos? Goonikiekko vielä tuolloin kuitenkin eli ja voi hyvin. Linkki: Youtube.
Edit:
Sama. Paljon teki joo pisteitä, voittajatyyppi ja mahtuuhan vajaaseen 2000 matsiin toki monenlaista kolttosta jo pakostakin sekaan, mutta silti. Ei jatkoon.
Oonko muuten kertonut, näin OT:nä, että oon elämässäni käynyt kaksi kertaa Porissa. Jännä paikka.
Vastasit omaan kysymkseesi. Antaa kunkin viettää joulua miten haluaa. Tai olla viettämättä. Joillekin kellonajat ja traditiot ovat selviytymiskeino elämässä. Etenkin, jos on kokenut surua yms., niin perinteet pitävät kiinni elämässä.Scott Stevensiäkään ei tainnut kukaan ehtiä ajaa niin että olisi maistanut kunnolla omaa lääkettään.
Se mikä minulle ei avaudu tapahtuu huomenna. Eli todella pinttyneet joulutraditiot, joista pidetään kiinni viimeiseen asti eli kello xx puuroa ja kello xx kirkkoa ja kello xx lahjoja. Miksei voida kukakin tehdä mitä huvittaa, vaan pitää ihmetellä sitä jos joku nyt viettää hieman erilaista joulua aikatauluineen?
Kuka noin tekee? En minä ainakaan. Ymmärtäisin ihmettelyn, jos tuo olisi lailla määrätty ja kaikkien pitäisi noudattaa samaa aikataulua.Se mikä minulle ei avaudu tapahtuu huomenna. Eli todella pinttyneet joulutraditiot, joista pidetään kiinni viimeiseen asti eli kello xx puuroa ja kello xx kirkkoa ja kello xx lahjoja. Miksei voida kukakin tehdä mitä huvittaa, vaan pitää ihmetellä sitä jos joku nyt viettää hieman erilaista joulua aikatauluineen?
Se mikä minulle ei avaudu tapahtuu huomenna. Eli todella pinttyneet joulutraditiot, joista pidetään kiinni viimeiseen asti eli kello xx puuroa ja kello xx kirkkoa ja kello xx lahjoja. Miksei voida kukakin tehdä mitä huvittaa, vaan pitää ihmetellä sitä jos joku nyt viettää hieman erilaista joulua aikatauluineen?
Mistä tietää ettei joku vietä joulua? Älä huoli, hän kyllä kertoo sen sinulle.Mulle ei avaudu tämä jatkuva ja jokavuotinen joulusta parkuminen. Miksi se on niin monelle näin kauhea peikko?
Näinhän se on. Jos et vietä uutta vuotta, olet hiljaa ja annat muiden juhlia. Sama homma juhannuksen ja jonkun nimipäivän tai synttärien kohdalla. Mutta jouluna pitää oikein hehkuttaa, että "minähän en sitten joulua juhli ja haukun kaikki, jotka juhlivat".Mistä tietää ettei joku vietä joulua? Älä huoli, hän kyllä kertoo sen sinulle.
Näinhän se on. Jos et vietä uutta vuotta, olet hiljaa ja annat muiden juhlia. Sama homma juhannuksen ja jonkun nimipäivän tai synttärien kohdalla. Mutta jouluna pitää oikein hehkuttaa, että "minähän en sitten joulua juhli ja haukun kaikki, jotka juhlivat".
Tääkin on kyllä jännä. Sovitaan aina erikseen että lahjoja ei osteta, mutta silti niitä lahjoja tulee ostettua. Paskoja sopimuksia, enkä muutenkaan kyllä luottaisi tuollaiseen tyypiin jos ei edes tuollaisesta sopimuksesta voi pitää kiinni.Plus ilmoittaa joululahja-ketjuun, että sovittiin kyllä ettei lahjoja osteta.
Mulle ei avaudu tämä jatkuva ja jokavuotinen joulusta parkuminen. Miksi se on niin monelle näin kauhea peikko? Okei, mä ymmärrän sen esimerkiksi siinä tapauksessa jos kärsii vaikkapa masennuksesta tai yksinäisyydestä, sillä tällaiset perhejuhlathan nostavat tällaiset fiilikset herkästi pintaan. Mutta noin muuten ihmetyttää miten joka vuosi jaksetaan itkeä jouluperinteistä, lahjojen ostamisesta, joululauluista ja joulun kaupallisuudesta. Monella on hirvittävä tarve tuoda esille, ettei hän vietä joulua tai ostele lahjoja. (niin kuin tosin monessa muussakin asiassa tällä palstalla) En oikein ymmärrä miksi se on jokin ylpeilyn aihe. Ja kun eihän joulua ole pakko viettää. Jos siitä ei pidä, niin jättää viettämättä, eikä noteeraa tuota muutamaa päivää mitenkään vaan istuu vaikka baarissa tai lähtee reissuun karkuun.