Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 257 794
  • 7 378

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
@pettter Onhan sitä pakko käydä töissä jos haluaa elää muuten kuin valtion tukien varassa. Ja jos on esim. lapsia elätettävänä niin aika kituuttamista varmaan on elää työttömänä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Dokaamisen ihanuus ei vaan avaudu mulle. Eikö se ole mielen riistoa kun päihteitä tekee mieli ja ajatuksissa on vaan seuraavat pussikaljat. Eikä pelkästään dokaaminen vaan se kun kännissä ei voi tehdä mitä haluaa. Et voi ajaa esim. autolla tai hyppää korkeutta jos tekee mieli. Orjallisesti aina mennään hakemaan repullinen ja palvotaan sitä kaljaa ikään kuin se olisi avain onneen. Ensin möllöttövät kotona ja litkivät suoraan tölkin suusta kaljaa kitusiin ja sitten lähtevät johonkin hämyiseen baariin ja istuvat siellä pimeään kulmapöytään ja litkivät lisää. Ei voi käsittää tätä oravanpyörää minkä dokaaminen aiheuttaa. Ja seuraavana aamuna makaavat omassa oksennuksessaan suihkun alla. Sitten aamulla vievät tärisevin käsin tyhjät tölkit kauppaan ja yrittävät saada viivakoodit pullopalautusautomaattiin oikein päin samalla kun darrahiki kirvelee silmiä. Ja samaan aikaan kaupan parkkipaikalle kurvaa nörtti uudella urheiluautollaan ja upea blondi etupenkillä. Kysykää itseltänne olisitko mieluummin siinä urheiluautossa vai pullonpalautusautomaatin luona? Ei joo avaudu toi dokaamisen ihanuus mulle.

Ja tämä oli kieli poskessa, suurella kunnioituksella.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulle ei avaudu, miksi tuo elämän-, viinan- ja pillunjanoinen elämäntapakeisari hukkaa noin vitusti kallisarvoista elämäänsä internetissä. Senkin ajan voisi käyttää ryyppäämiseen ja nussimiseen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulle ei avaudu, miksi tuo elämän-, viinan- ja pillunjanoinen elämäntapakeisari hukkaa noin vitusti kallisarvoista elämäänsä internetissä. Senkin ajan voisi käyttää ryyppäämiseen ja nussimiseen.

Bisseähän voi siemailla kätevästi jatkoaikaan kirjailun lomassa. Ja kunnon panon jälkeen pieni tekstailu palstalle rentouttaa mukavasti.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yhdessä ohjelmassa eräs nuori nainen totesi, että ei halua mennä töihin koska jää siten enemmän aikaa läheisille tms. Pointtihan tuossakin. Kyllä tänäänkin vähän ketutti herätä väsyneenä tähän oravanpyörään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo lapsista ja muistakaan en tiedä. En ole koskaan joutunut kituuttelemaan. Ehkä mä oon vaan tottunut vähään, mutta toisaalta miksi haluaisi enemmän kun saa nyt jo tarpeeksi. Eikö se mene ahneuden puolelle silloin. Töitä tietenkin pitää tehdä, mutta suurimmalla osalla se touhu menee aivan överiksi. Orjat marssii rivissä kohti kaasukammiota kun aamulla katsot niitä vaikka metrossa.

Ja toi dokaamisjuttu. Kyllähän päihteillä pääsee sellaisiin ulottuvuuksiin ettei muuten oikein pääse. Joku laskuvarjohyppy voisi olla suht vastaava. Eihän siihen tavallisessa arjessa tietenkään pääse. Mutta totta on siinä se toinenkin puoli. Aivan hirveät krapulat. Ahdistaa ja vituttaa ja vaikka mitä. Ei saatana että miten paljon. Eikä se enää edes mene päähän. Mutta jos känni on vaikka tuplasti isompi fiilis kuin krapula niin se kannattaa. Pitää vaan löytää oikea juttu. Hitto mä kiipeän vielä jollekin vuorelle tai samoan kuukauden koskemattomassa erämaassa ei saatana. Mutta kesää en suostu olemaan töissä. Tulee fiilis että sitä on ihan luuseri. Tai no tietenkinhän sitä on silloin. Ja muutenkin jos ihmisestä tuntuu että on oravanpyörässä niin eikö järkikin jo sano että välittömästi irti siitä kierteestä. Sitten vanhana on liian myöhäistä. Monet elää jossain ihme kuplassa. Eivät suostu ajattelemaan omilla aivoilla. Ja mikä ihmeen elämäntapakeisari. Mä vaan teen sen luonnollisimman jutun. Mä en myy mun sielua. Mulla se ei ole kaupan. Munaa voin kyllä myydä jos hinnasta sovitaan, mutta ei nyt. Silloin sulla ei ole mitään jos oman tahdon menetät. Mä en suostu elämään missään kunhan on samanlainen kuin muut / mitä muut ajattelee -kuplassa. Mä haluan olla normaali ihmisen mittakaavassa, en systeemin orja ja kulkea talutushihnassa. Monet käy traumojensa takia jotain ihmeen kilpailua. Kyllähän telkkarimainokset ja muutkin luo sitä jotain kuvaa, mutta ei siihen usko kun se on feikkiä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mua ei kiinnosta vittujakaan, mitä joku mikamarkopetteri aattelee mun elämäntavasta. Vaikutttaa feikiltä muutenkin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mua ei kiinnosta vittujakaan, mitä joku mikamarkopetteri aattelee mun elämäntavasta. Vaikutttaa feikiltä muutenkin.
Miksi kaikki on muka feikkejä aina (joidenkin mielestä) jos on kovin eri tavalla elävä ja tekevä kuin monet muut. Minäkin olen kai täällä joskus ollut feikki ja trolli, muka. Tai mitä jos olenkin pettterin toinen nimimerkki. Ja Leon on kolmas nimimerkkini, pitää olla jingjangia. Mutta aika paha skitsofrenia minulla ainakin on jos pettter on feikki. Kaunis mieli -elokuvan meininkiä olisi se.

No enpä kyllä jaksaisi ryypätä joka päivä, tai edes joka toinen. Miinuksia moisessa elämänmenossa olisi aimo läjä ja elämä ei kivalta silloin tuntuisi. Että en minä sillä.

Eilen join yhden oluen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miksi kaikki on muka feikkejä aina (joidenkin mielestä) jos on kovin eri tavalla elävä ja tekevä kuin monet muut. Minäkin olen kai täällä joskus ollut feikki ja trolli, muka. Tai mitä jos olenkin pettterin toinen nimimerkki. Ja Leon on kolmas nimimerkkini, pitää olla jingjangia. Mutta aika paha skitsofrenia minulla ainakin on jos pettter on feikki. Kaunis mieli -elokuvan meininkiä olisi se.

No enpä kyllä jaksaisi ryypätä joka päivä, tai edes joka toinen. Miinuksia moisessa elämänmenossa olisi aimo läjä ja elämä ei kivalta silloin tuntuisi. Että en minä sillä.

Eilen join yhden oluen.

Mitä se kakkosnimimerkkini selittää?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Miksi kaikki on muka feikkejä aina (joidenkin mielestä) jos on kovin eri tavalla elävä ja tekevä kuin monet muut.
Käytin vain pettterin suosikkisanaa. Ei tossa sen kummempaa.Enhän edes tunne kaveria. Voi olla mukavakin tyyppi. Sieppaa vain tuo palstarooli, jossa nostaa itsensa jalustalle ja samalla lyttää kaikki muut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vähän tommonen Nilsiästä Monacoon kokemus siis. Mua ei oo koskaan sanottu minkään näköseks, tai no pari kertaa ei minkään näköseks.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Käytin vain pettterin suosikkisanaa. Ei tossa sen kummempaa.Enhän edes tunne kaveria. Voi olla mukavakin tyyppi. Sieppaa vain tuo palstarooli, jossa nostaa itsensa jalustalle ja samalla lyttää kaikki muut.
No kai nyt kännissä voi nousta alustalle ihan huomaamatta. Sellaista se on kännissä. Ei kai se hyövää siepata, vaikka onhan se inhimillistä, että ihmisiä sieppaavat erilaiset asiat. Tuu vaikka Terwamaratonille juoksemaan kilipaa, niin ei sieppaa ennää mikkää.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Ei kyllä avaudu Axlin logiikka tässä kohussa. Axl väittää siis, että kuvannut kaiken ainoastaan raiskaustapauksia jne. varten. Jos oletetaan, että joku lyyli moista olisi lähtenyt väittämään, Axl olisi tietysti itsepuolustukseksi näyttänyt poliisille videon ettei näin ole käynyt. Bingo, videot olisivat tulleet silloinkin julki. Nainen olisi saanut max. sakot perättömästä väitteestä tai kunninloukkauksesta ja kaikki huomio olisi kohdistunut Axlin videoihin eli soppa ja lopputulos olisi ollut sama. Ei avaudu.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ei kyllä avaudu Axlin logiikka tässä kohussa. Axl väittää siis, että kuvannut kaiken ainoastaan raiskaustapauksia jne. varten. Jos oletetaan, että joku lyyli moista olisi lähtenyt väittämään, Axl olisi tietysti itsepuolustukseksi näyttänyt poliisille videon ettei näin ole käynyt. Bingo, videot olisivat tulleet silloinkin julki. Nainen olisi saanut max. sakot perättömästä väitteestä tai kunninloukkauksesta ja kaikki huomio olisi kohdistunut Axlin videoihin eli soppa ja lopputulos olisi ollut sama. Ei avaudu.

Ymmärrän kyllä ja samaa mieltä, mutta luulisin että Axlin on kelannut, että siinä vaiheessa mieluummin kohu videoista kuin pitkä epäily raiskaamisesta.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Ymmärrän kyllä ja samaa mieltä, mutta luulisin että Axlin on kelannut, että siinä vaiheessa mieluummin kohu videoista kuin pitkä epäily raiskaamisesta.

Jaksan uskoa vielä, että Suomen kaltaisessa hyvinvointivaltiossa ei ketään tuomita mistään, mitä ei ole tehnyt, olisikin vain sitten sana sanaa vastaan. Kyllä niitä hutkitaan ja tutkitaan niin kauan, ennen kuin saadaan jonkinnäköinen käsitys asioista. Toki pelkkä raiskausepäilykin, mikä on sairasta ja absurdia koska kuka tahansa voi laittaa perättömiä väitteitä liikkeelle, syö mainetta. Siispä pysyn kannassani, mieluummin pitkä perätön raiskausepäily, kuin takuuvarma tuomio salakuvaamisesta.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Jaksan uskoa vielä, että Suomen kaltaisessa hyvinvointivaltiossa ei ketään tuomita mistään, mitä ei ole tehnyt, olisikin vain sitten sana sanaa vastaan. Kyllä niitä hutkitaan ja tutkitaan niin kauan, ennen kuin saadaan jonkinnäköinen käsitys asioista. Toki pelkkä raiskausepäilykin, mikä on sairasta ja absurdia koska kuka tahansa voi laittaa perättömiä väitteitä liikkeelle, syö mainetta. Siispä pysyn kannassani, mieluummin pitkä perätön raiskausepäily, kuin takuuvarma tuomio salakuvaamisesta.

En ole yrittämässä muuttaa sun kantaa mihinkään enkä myöskään puolustamasaa tota Axlia. Joku toinen, esim. juuri Axlin voi taas ajatella, että mieluummin tuomio ja kohu salakuvaamisesta kuin perätön kohu raiskaamisesta. Tai sitten se on vaan halunnut kuvata panemisiaan ja hätäpäissään keksinyt koko selityksen.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Tai sitten se on vaan halunnut kuvata panemisiaan ja hätäpäissään keksinyt koko selityksen.

Tähän minäkin lopulta uskon, koska selitykset ja logiikka kusee. Sääli, koska pidin kaveria valovoimaisesti Suomen parhaimpana juontajana ja symppis kaverina.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mattojen yhtätyönäinen tamppaaminen. Onko mattoja pakko tampata kerran viikossa? Eikö imurointi riittäisi? Empiirillisten tutkimusteni mukaan mattoja ei pidä tamppaaman ilman että nokka olisi solmussa eli naama norsunvitulla. Tamppaamisen yhteydessä on myös luotava vihaisia ja katkeria katseita oman kämpän ikkunoihin. Ikkunan takana nakittajapuoliso tuskin katselee takaisin, vaan tyhjentää tiskikonetta raivokkaasti tai imuroi niin että seinistä rappaukset tippuvat. Koirat uluvoo, ja et kai sä taas ota kaljaa?!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tähän minäkin lopulta uskon, koska selitykset ja logiikka kusee. Sääli, koska pidin kaveria valovoimaisesti Suomen parhaimpana juontajana ja symppis kaverina.

Ei kai tämä kohu Axlin juontamistaitoihin vaikuta. Voit pitää jatkossakin Axlia Suomen parhaimpana juontajana jos haluat. Briteissäkin sai tähtijuontaja Jimmy Savile huseerata miten tahtoi, vaikka äijä oli kuvottava pedofiili joka poimi lapsia hyväksikäytettäväksi omista lastenohjelmistaan. Elämäni eläimet -sarjan leppoisa joulupukin näköinen ukko Rolf Harriskin paljastui lasten panijaksi, silti mies oli työssään ammatillisesti pätevä.

Symppis-asteeseen en ota kantaa. Mitään tuomiotahan ei tästä käytännössä oikeudessa tule, mutta se on sentään hyvä, jos tämmöisiä puuhaileva mr. Smith saa etsiä jotain muita töitä ja häipyisi julkisuudesta.

Tai sama se minulle, en minä hänen juontamiaan ohjelmiaan ole ennenkään katsonut sekunnin vertaa enkä katso jatkossakaan. En kytännyt Music Televisionia aikoinaan enkä ole miehen muitakaan ohjelmia nähnyt lainkaan, joten ei se minua haittaisi vaikka Axl Smith juontaisi 90% kaikista ohjelmista. Kunhan ei tunge Yle Teemalle tai MM/olympiatason jääkiekkolähetyksiin Suomen peleihin.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Mitä jos pettter onkin aivan tavallinen, työpaikalla ahkeroiva, rehti ja reipas suamalainen miäs? Jos hän ei juokaan olutta pitkin viikkoa, rassaa virolaisia neitsythuoria anaaliin ja mieti ihmisten vapaaehtoista orjuutta aamuisin raitiovaunussa? Jos hän vain vähän härnää teitä nörttejä, mitäs sitten?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös