Voikohan tätä nyt tähän ketjuun laittaa, mutta löyty tossa vähän kuvia taas ja huhhuh toi yks eksä oli seksikäs, ku tavattiin. Hassuks asian tekee se, että en osaa oikeestaa entisistä naisista sanoo yleensä yhtään mitään. Tällä likalla vaan oli täydellinen keho just mulle. Siks varmaa halusinkin sen aikoinaan.
Huhhuh, tota katsetta jo pelkästää! Panisin! Tai no, en enää nykyää, mut oli kivaa aikaa aikansa. Harmi, et viina tuhos hänet ja meidät. Ei mulla todellakaa ikävä oo. Kuhan kelasin, et hitto oli nekin vuosia! Tää on huigeeta tää elämä jätkät!
Sit aukes tota facebookii tsiigailemalla, et yks toinen eksä näköjää alottanu seukkailee Suomen yhen tän hetken suosituimman muusikon kaa. Qi mageeta! Aina ku maailma paiskoo mut rättinä lattialle, ni tsiigailen näit eksii ja tätäki daamia ja tätä muusikkoaki ihaillen ja mietin: "Mä se olin, joka tytöstä teki naisen. Minäpä minä. Miehet vaihtuu ja mitä vaan voi elämässä tapahtua, mut yks ei koskaan muutu: eka on aina eka.".
Kjeh Kjeh, en itekää tiedä mistä tää noloakin nolompi egoilu nyt oikeen kumpuaa. Varmaa, ku haluun lapsii ja panettaa koko ajan ihan vi-tus-ti, mut en haluu seksii ku vain vauvantekotarkotuksessa. Tai haluun tietty, mut vain sen naisen kanssa, jonka kanssa tiedän haluavani lapsia. Et varmaa jotain miehistä turhautumista täs meneillään. Koittakaa jätkät kestää.