Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 715 665
  • 33 934
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle avautui, että Makwan Amirkhani-niminen henkilö näyttäytyy aivan joka paikassa ja mulle on edelleen epäselvää, että mitä mies yrittää ajaa julkisuudessa ja mitä hänellä on sanottavanaan tai kuka hän ylipäätään edes on.
Amirkhanin taustalla pyörii nykyään muuan perskärpänen sukunimeltään Valavuori. Eli taotaan kun rauta on kuumaa ja ihmisiä kiinnostaa kuulla.
Tulisikohan kohta nettisivut ja joku Am1r-koru myyntiin? Ehkä jopa Makwanin lempi villasukat.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Se on muuten ihan ihme juttu, että löytyy kaikenlaisia "Suomen kaatajia", "Suomen tappajia" ja "Janne Niinimaita", mutta ei yhtäkään "Ruotsin teloittajaa" tai "Venäjän murhaajaa". Kyllä se yleensä tuppaa olemaan niin, että Suomi kaatuu vastustajan hyvyyteen ja vastustajien tappiot menevät sitten niiden oman paskuuden piikkiin. Mömmöm95 oli Tommy Sjödinin syytä kun ei pitänyt sitä saakelin Peltosta kiinni, vaikka koutsi oli nimenomaan ohjeistanut että "pitäkää ne pellet kurissa". Mut hei, Patrik "Jenkin jauhaja" Laine ja Joel Porista - kyllä näillä pärjää!
 

Ralph

Jäsen
Se on muuten ihan ihme juttu, että löytyy kaikenlaisia "Suomen kaatajia", "Suomen tappajia" ja "Janne Niinimaita", mutta ei yhtäkään "Ruotsin teloittajaa" tai "Venäjän murhaajaa".
Liigan puolelta löytyy "Sportin tappaja" ja hän on Juhani Jasu.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Liigan puolelta löytyy "Sportin tappaja" ja hän on Juhani Jasu.

No niinpä tietenkin, mutta vaikka en ole tästä Jasusta ikinä kuullutkaan, tohdin väittää että hänestä ei ole kenenkään tappajaksi näin niinku kansainvälisellä tasolla. Sitten kun Ju-honey iskee ratkaisevan maalin Lunkan tai Vezinamovin taakse, voi hänet laskea samaan kategoriaan Sundinin ja Buren kanssa. Ei kun ei voikkaan, koska Grand Kaljupää ja Pavel osaavat oikeasti pelata ja Jasu on vain joku tusinajari jostain saakelin Raumalta. Mun mummonikin kyykyttäisi Sportia 100-0, ja hän on sentään haudassa jo.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jasulla on kuitenkin maalintekijän lapa. Omaa customia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyl. Se sitten on niin miehestä kiinni, minkälaiset ovat hyvät tykit.

Itse olen kerran antanut anteeksi jopa turkulaisuuden.
Hyvät tykit on mielellään monen kirjavat ja lämmittää. Lahkeet ei saa olla liian löysät tai lyhkäset, että saa laitettua sukan varren kivasti päälle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saamari sentään. Meitsin kämppä on kuin Pasi Viheraholla. Pitkä rivi vanhoja tietokoneita ja toinen seinä täynnä mitä lie monitoreja. Ja kuka nynny muka joka kuukausi jaksaa siivoilla. Noita pahveja voisi kyllä kantaa pois kun tyhjiä pizzalaatikoitakin möllöttää tossa kaksi metrin pinoa. No Rontti täältä puuttuu ja mä en pistä kalapuikkoja keitinveteen, mutta muuten sama. Habituskin on krapulassa lähes vastaava.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Avautui että olen sprintteri täällä Jatkoajan puolella. Mun viestit tulevat ryppäissä ja tämän jälkeen taukoa ja taas viestejä. No olenkin aina tykännyt enemmän juosta lyhyitä spurtteja kuin pitkiä matkoja.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui että olen sprintteri täällä Jatkoajan puolella. Mun viestit tulevat ryppäissä ja tämän jälkeen taukoa ja taas viestejä. No olenkin aina tykännyt enemmän juosta lyhyitä spurtteja kuin pitkiä matkoja.
Muuten tuo kävisi intervallitreenistä, jolla kehitetään vauhtikestävyyttä kestävyysmatkoja varten, mutta sulta puuttuu peruskuntoa kehittävä toiminta kokonaan. Sun pitää ruveta seuraamaan Mr.Foxin esimerkkiä ja kirjoittaa tasaiseen tahtiin pitkiä puuduttavia viestejä, joiden pointtia ei tajua kukaan muu kuin kirjoittaja itse. Sitten kerran viikossa vedät kunnon intervallit. Kisoissa korjaat sitten harjoittelun hedelmät. Sua ei hyydytetä matkavauhdilla eikä kukaan lyö sua loppukirissä. Susta tulee Northug.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cheek vaikuttaa jotenkin tosi heikolta ihmiseltä, henkisesti epävarmalta. Itsetunto ei taida olla ihan normaalilla tasolla. Reppana on varmaan hyvä sana. Lavalla se sitten esittää jotain, mutta se on feikkiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se oli punakapina.

Okei, miten on mahdollista että alla lainauksessa lukee Kyseessä kun taas yllä viestissä Kysessä. Illuminati.

Kyseessä oli vapaussota.

Vielä sen verran että Esa "Tikiä ei lasketa" Tikkanen viettää Yle Urheilun mukaan siistii jouluu.

"- Vietän joulua samalla tavalla kuin olen tehnyt 50 vuotta eli rauhallisesti. Teen kaikki jouluruuat itse eli esimerkiksi kinkun, kalkkunan, kalat sekä peruna- ja porkkanalaatikot. Kun olin maailmalla jääkiekkoilijana, opin tekemään ruuat itse. Sitä tulee tehtyä joskus liikaa, mutta nyt pystyn syömään 2-3 päivää, ennen kuin se tulee korvistani ulos, Tikkanen sanoo nauraen."

JA:

"Vuosi sitten keväällä toisen kerran eronnut jääkiekkolegenda Esa Tikkanen elää jälleen hienoa vaihetta elämässään.

Hän puhuu iloisesti. Hän nauraa. Elämä maistuu jälleen ihanalta.

Tikkanen kertookin tyytyväisenä viettävänsä joulua avovaimonsa kanssa."​

jälleen hieno vaihe elämässä
Hän puhuu iloisesti
Hän nauraa
Elämä maistuu jälleen ihanalta​
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylen jääkiekkosivuilta siis löytyy uutinen, jossa ei mainita Teemu Selännettä. Kai Teme on silti jo kommentoinut tuota uutista Twatter-tilillään?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Teemu twattas just tosi upeesti: I laugh you bud! You are not that bald yet! And you are SO much prettier than this sluts anyway!!! Keep it hitting my friend!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös