Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 715 052
  • 33 934

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noista K-ketjun plussapisteistä vielä. Näköjään lehdissäkin on ollut tuosta juttua (Iltalehti). En tiennyt, mutta eipä haittaa kun en erityisemmin noita pisteitä keräile.

S-ketjulla ei kuulemma mene miinukselle.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tämä Venäjän suurlähettiläs Bäckman on luultavasti ollut pahasti koulukiusattu ja Suomen valtion syrjimä individuaali. Eilen kun katselin tuota A-studiota (vai mikä oli) alkoi myötähäpeämittari hälyttää veren punaista.

Herra ei yksinkertaisesti malttanut kuunnella kenenkään, edes oman penkkikuntansa edustajien, puheenvuoroja loppuun ilman pään heiluttelua, virnuilua tai puheella keskeyttämistä. Avautui tosin, että Ilkka Kanerva on joku jenkkien ministeri, jos Bäckmaniin on uskominen.

Oli kyllä niin juntti äijä etten ole hetkeen toista nähnyt. Pistää kyllä vihaksi aina kun näkee noin ahdasmielisiä jankkaajia.

P.S Yle areenasta varmaan näkee tuon jälkilähetyksenä. Suosittelen seuraamaan herraa, joka istui Bäckmanin kanssa samassa penkkikunnassa. Joku täyshippi, joka ei varmaan edes tajunnut missä hän oli tai mitä noi toiset selittää. Nauroin kyllä oikein huolella, kun seurasin herran elehdintää ja ilmeitä. Mahtava viihdepläjäys muuten tylsään jankkaamiseen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulkoilin Wikipediaa ja huomioin, että Aatun lisäksi tänään on syntynyt toinenkin pain in the ass eli Hector.

Varmaan kaikki tietävätkin, että Aatun kaa samaa koulua kävi Wittgenstein ja he ehkä ovat samassa kuvassa. Wittgenstein on Aatua 6 päivää nuorempi. Mutta eli 6 vuotta pitempään. Wittgensteinin perheessä oli tapana päättää päivänsä ihan itse, mutta Wittgenstein ei toiminut niin, mutta Aatu toimi. Jännää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mulkoilin Wikipediaa ja huomioin, että Aatun lisäksi tänään on syntynyt toinenkin pain in the ass eli Hector.

Varmaan kaikki tietävätkin, että Aatun kaa samaa koulua kävi Wittgenstein ja he ehkä ovat samassa kuvassa. Wittgenstein on Aatua 6 päivää nuorempi. Mutta eli 6 vuotta pitempään. Wittgensteinin perheessä oli tapana päättää päivänsä ihan itse, mutta Wittgenstein ei toiminut niin, mutta Aatu toimi. Jännää.

Wittgensteinin ei tarvinnut, koska hän pystyi olemaan halutessaan kontingentti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Eilen istuskeltiin Lepran Teerenpelin terassilla ja ohi käveli eri maiden alle 18-vuotiaiden MM-kisapelureita ja tuli todettua jotain tyyliin, että "nää skidithän on ihan pikkupoikien näköisiä/ihan teinejä vielä". Tänään sitten avautui hieman naamapalmuhenkisesti, että yllätyskös tuo, kun korkeintaan 17-vuotiaita ovat...
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Avautui, että nimimerkin "Virveliä kainaloon" viimeisestä 25 viestistä neljässätoista on viittaus preveliin tai jollain muulla tapaa kuittaillaan nimimerkille Joppe K.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui, että nimimerkin "Virveliä kainaloon" viimeisestä 25 viestistä neljässätoista on viittaus preveliin tai jollain muulla tapaa kuittaillaan nimimerkille Joppe K.
Toistohuumorin ystävänäkin on pakko todeta, että tämä vitsi on hiukan riistäytynyt käsistä. Ihan sama, mihin ketjuun menee, niin hassuttelu jatkuu jatkumistaan kuin Team American oksennuskohtaus. Paitsi että tämä ei enää naurata uudestaan sen jälkeen, kun se ekan kerran lakkasi olemasta koomista.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Avautui, että rangaistuslaukaus on terminä teknisesti virheellinen. Oikeampi muoto olisi "hyvityslaukaus" koska pelitapahtumana sen tarkoitus on palauttaa menetetty maalintekotilanne.

Edelleen avautui, ettei jalkapallon vapaapotkut ole myöskään rangaistuksia, joten ainoiksi rangaistuksiksi voi siinä lukea kortit.
 

Baldrick

Jäsen
Se, että voisin olla itsekin "preveligaten" polttopisteessä, kun painin mielessäni lehmän naaman ja kielen välillä. Nyt huokaisen syvään, kun kykenin välttämään vahingonomaisen syytösmyrskyn, joka muistetaan Jatkoajassa pidempään kuin schollin potkut.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Avautui, että viestiketjuun voi lisätä äänestyksen jälkikäteenkin. Onneksi ehdin ensin avaamaan uuden ketjun.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Urheiluruudussa näytetyssä lentopallo-ottelussa osalla katsojista oli "läpsyttimet", leviävää kansanperinnettä siis.

Snooker katsomossa ei näkynyt, vielä.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Urheiluruudussa näytetyssä lentopallo-ottelussa osalla katsojista oli "läpsyttimet", leviävää kansanperinnettä siis.

Snooker katsomossa ei näkynyt, vielä.

Wimbledoniin on myös suunnitteilla, jos saataisiin peliin tunnelmaa "läpsyttimillä". Toivottavasti toteutuu.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Eilen istuskeltiin Lepran Teerenpelin terassilla ja ohi käveli eri maiden alle 18-vuotiaiden MM-kisapelureita ja tuli todettua jotain tyyliin, että "nää skidithän on ihan pikkupoikien näköisiä/ihan teinejä vielä". Tänään sitten avautui hieman naamapalmuhenkisesti, että yllätyskös tuo, kun korkeintaan 17-vuotiaita ovat...

Avautui myös kun katsoo suomen rosteria niin joukkueessa on vain kaksi pelaajaa jotka ovat alle 180cm.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Skoda tarkoittaa Tšekin kielellä mm. häpeää. Sopii kyllä auton nimeen kun muistaa, millainen maine merkillä on ollut esimerkiksi Suomessa aiemmin.

Nimi kuitenkin on peräisin Skodan perustajan sukunimestä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Seisoin äsken puolustusministerimme edessä ja havaitsin, että kyseinen häiskä on todella lyhyt ja isopäinen.

Lisäksi samaisessa tilaisuudessa (vanhalla ylioppilastalolla) minulle avautui, miten pahasti Urpilaisen Jutta on turvonnut, miten rasittavalta Timo Soinin letkautukset ovat alkaneet kuulostaa, miten kaikin tavoin veemäinen tyyppi Kataisen Jyrki on ja miten Lasse Lehtisen puhe on hidastunut entisestään.
 

Gemondo

Jäsen
Seisoin äsken puolustusministerimme edessä ja havaitsin, että kyseinen häiskä on todella lyhyt ja isopäinen.

Minä seisoin viime kesänä pääministerimme takana ja minulle avautui silloin että hän on myös todella lyhyt. Ja hetki siitä, kun pääministeri käänsi kasvot kohti minua, avautui minulle että on hän myös harvinaisen "näsäviisaan" ja "ärsyttävän" näköinen ihminen aivan lähietäisyydeltä tutkailtuna.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Avautui, että nimimerkki Sekera on välillä kirjoittanut myös vapaan puolelle. Olen aina pitänyt kyseistä nimimerkkiä puhtaasti jääkiekkoon keskittyvänä, lähes konemaisena hahmona. Muutamaan kertaan räpyttelin silmiä, kun näin Sekeran tuottaneen tekstiä tuonne elämänkoulu-parodioiden sekaan. Hämmentävää.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minä seisoin viime kesänä pääministerimme takana ja minulle avautui silloin että hän on myös todella lyhyt. Ja hetki siitä, kun pääministeri käänsi kasvot kohti minua, avautui minulle että on hän myös harvinaisen "näsäviisaan" ja "ärsyttävän" näköinen ihminen aivan lähietäisyydeltä tutkailtuna.
Onko 179 cm todella lyhyt? Luulin kyllä pitemmäksi, mutta ei tuo nyt mikään hukkapätkä ole silti. Muihin attribuutteihin en ota kantaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Onko 179 cm todella lyhyt? Luulin kyllä pitemmäksi, mutta ei tuo nyt mikään hukkapätkä ole silti. Muihin attribuutteihin en ota kantaa.

Katainen ei tosiaankaan ole 179 senttiä pitkä. Eilisen perusteella väittäisin, että todellinen luku on siellä 175 sentin paikkeilla tai hitusen jopa sen alle.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Avautui, että sekä Suomen, että Ruotsin U18 maajoukkueissa pelaa Sebastian Aho. Sentäs on kirjoitusasu samanlainen, niin ei tule samaa ongelmaa kuin Bäckströmien kanssa. Tässä on vuosien varrella saanut lukea hyökkääjä Niklaksesta ja maalivahti Nicklaksesta.
 

Gemondo

Jäsen
Katainen ei tosiaankaan ole 179 senttiä pitkä. Eilisen perusteella väittäisin, että todellinen luku on siellä 175 sentin paikkeilla tai hitusen jopa sen alle.

Yep, mä sanoisin että pituus on ainakin lähempänä 170 cm kuin 180 cm.
Onkohan tuo 179cm sitten poimittu Wikipediasta vai mistä, mutta yläkanttiin se ainakin on ilmoitettu.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Yep, mä sanoisin että pituus on ainakin lähempänä 170 cm kuin 180 cm.
Onkohan tuo 179cm sitten poimittu Wikipediasta vai mistä, mutta yläkanttiin se ainakin on ilmoitettu.

Juha Sipilä on lähellä tuota 179 sentin pituutta. Jos joku on sekoittanut heidän pituutensa keskenään?
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
NHL-osiossa on suhteessa enemmän kirjoittajia, jotka puhuvat joukkueestaan "me" -muodossa. [Silmämääräinen havainto, prosentuaalinen osuus ei määritelty]

Hassua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös