Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 708 965
  • 33 914

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Avautui, että Norah Jones on edesmenneen Ravi Shankarin tytär.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Avautui eilen, että Ville Klinga on toiminut Ylen urheilutoimituksessa jo vuonna 1992, eli 21 vuotta sitten. Ampumahiihtolähetyksen kärkeen tuli muistelmia Albertvillestä ja äänessä oli Klinga, jota edelleen tulee pidettyä urheilutoimittajien nuoreen jätkäkaartiin kuuluvana, kun vertaa HP Hänniseen, Tapio Suomiseen ja kumppaneihin. Wikipedian mukaan ikää tulee tänä vuonna täyteen 45.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että Norah Jones on edesmenneen Ravi Shankarin tytär.

Hämmentävää, että vielä näinkin monen vuoden jälkeen joillekin tämä asia tulee uutisena.

Minulle avautui äsken katsellessani Up in the Air-leffaa, että George Clooney näyttää yllättävän paljon Jennifer Anistonilta. Toisin sanoen: Jennifer on miehen näköinen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nielikäisen ex-muija, se Tuomisto, on Uutisvuodossa. Sillä on isompi kaksoisleuka kuin mulla, ja se on jo jotain. Harmi hänen kannaltaan kun telkkarissa ei voi photoshopata yhtä paljoa kuin Iltiksessä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Nielikäisen ex-muija, se Tuomisto, on Uutisvuodossa. Sillä on isompi kaksoisleuka kuin mulla, ja se on jo jotain. Harmi hänen kannaltaan kun telkkarissa ei voi photoshopata yhtä paljoa kuin Iltiksessä.

Kaksoisleuka on hämmentävä asia. Joillakin sellainen on, vaikka muuten olisi timmissä kunnossa, ja sitten joillain pyöreämmillä sitä ei ole. Minulla oli pieni sellainen silloinkin, kun olin 65-kiloinen 182-senttinen. Nyt pituus on sama ja painoa noin 85, mutta kaksoisleuka ei ole kasvanut yhtään.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Avautui vihdosta viimein, että mikä se South Parkin Kevin oikein on miehiään.

Tämän ja tämän kun avaa, niin aukenee kaikille muillekin sivistymättömille.

Linkeissä Primuksen Kevin-biisi ja toisessa kappaleen lyriikat.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avautui juuri että Dave "Cement head" Semenko olikin romani. Kanadanukrainalais-kaaleita tarkemmin. No, kieltämättä aika tumma heppuhan hää ol...
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Avautui, että Kate Upton on päässyt taas Sports Illustratedin kanteen, kuvauksissa tuli kuulemma paleltumia kroppaan..
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Että saan ehkä myytyä Biberin konsertin lipun Jumbon kenkäkaupan myyjälle. Vip.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Matt Duchesnen (vai miten se kirjoitetaan) uran Avsissa on nostanut erään paikkakunnan käsirasva- ja talouspaperimyyntiä.

Kuten Soundsin keikat nostaa eräällä toisella paikkakunnalla ja Douglas Murray kolmannella
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nielikäisen ex-muija, se Tuomisto, on Uutisvuodossa. Sillä on isompi kaksoisleuka kuin mulla, ja se on jo jotain. Harmi hänen kannaltaan kun telkkarissa ei voi photoshopata yhtä paljoa kuin Iltiksessä.

Katsoin minuutin ajan kyseistä ohjelmaa ja huomasin saman. Jotenkin Satu vaikutti ainakin seitsemän vuotta vanhemmalta kuin on oikeasti. Liekö sitten taustalla taas joku ex-pelaaja?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pari asiaa avautui tämän päivän aikana.

1. Opelin diesel-koneet ovat kehittyneet huimasti viime vuosien aikana. Tänään ajoin vaihtelevassa ajossa runsaat 80 kilometriä Astralla, jossa on 1,7-litrainen EcoFlex-moottori ja kulutus oli koko ajan runsaassa 4,5 litrassa. Vielä kuutisen vuotta sitten Vectran kulutus huiteli pienimmilläänkin siellä kuuden litran paikkeilla. Huomenna tähtään neljään litraan.

2. Naapurin plikka on aivan liian nuori minulle. Ikää hänellä on vasta 22 vuotta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Radion aamushowsta ollut puhetta. Mä kuulin sitä viimeksi joskus 90-luvun loppupuolella. Bussilla matkustin silloin, maaseudulla, ja niissä busseissa se aina välillä kuului. Jotain pilasoittoja soittelivat ja sellaista tekopirteää ja äärimmäisen typerää höpöttelyä se oli. Siis aivan samaa tasoa kuin 7-päivää lehti, Big Brother, Putous, Johanna Tukiainen jne. Ja eilen mä näin telkkarissa kun se Ellen Jokikunnas juonsi jotain radio-ohjelmaa. Joo ei ole mun juttu.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui että Petri Nygård on kohta 40v ja tekee tuollaista hädin tuskin baari-ijän ylittäneiden musiikkia...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös