Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 730 857
  • 33 987

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Minua ei ärsytä niinkään Crissen tapa panna supermalleja kuin se tapa, jolla hän pelaa kentällä: jatkuvaa valittamista, filmaamista ja ylimielistä spelailua.

Kyllähän nuokin seikat varmasti ärsyttävät, mutta tänään tosin taisi ärsytyksen laukaista jokin ihan muu asia, sillä Tanska-pelissä Ronaldo ei valittanut jatkuvasti, filmannut eikä pelaillut ylimielisesti. Ei vain onnistunut melkein mikään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänään taisi ärsytyksen laukaista jokin ihan muu asia, sillä Tanska-pelissä Ronaldo ei valittanut jatkuvasti, filmannut eikä pelaillut ylimielisesti. Ei vain onnistunut.

En ole katsonut sekuntiakaan kisoja, joten arvasin missanneeni jotakin. Tällaista se vaan on, kun on menettänyt kiinnostuksen futikseen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
En ole katsonut sekuntiakaan kisoja, joten arvasin missanneeni jotakin. Tällaista se vaan on, kun on menettänyt kiinnostuksen futikseen.
Sama avautui myös minulle, mutta hieman lievemmässä kaavassa. Ei nämä maajoukkueiden nahistelut oikein iske missään lajissa. Futiksen osalta jaksan melkein vaivautua seuraamaan jotain CL-otteluita, mutta siinäpä se taitaa ollakin.

Ja niinkin paljon kun tuotakin tuli seurattua aikanaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kun täällä nyt niin paljon Cristiano Ronaldosta puhutaan, niin minulle avautui vasta näiden meneillään olevien EM-kisojen aikana, ettei kyseessä ole kuitenkaan mikään pikkupoika kooltaan, vaikka moni hänet käytöksensä perusteella sellaiseksi mieltääkin - Crisu on itse asiassa 186cm pitkä juippi.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun täällä nyt niin paljon Cristiano Ronaldosta puhutaan, niin minulle avautui vasta näiden meneillään olevien EM-kisojen aikana, ettei kyseessä ole kuitenkaan mikään pikkupoika kooltaan, vaikka moni hänet käytöksensä perusteella sellaiseksi mieltääkin - Crisu on itse asiassa 186cm pitkä juippi.

Arvasin! Eihän sellainen ylimielinen paska voi olla edes miehen mittainen, vaan lyhyt. Torres on varmaan vaan 184 cm.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui jälleen kerran sama asia. Occamin partaveitsi on vaan niin toimiva.

1. Olenko tyrinyt? - Erittäin epätodennäköistä, mutta mahdollista.
2. Onko kollega tyrinyt? - Mahdollista, mutta ei todennäköistä.
3. Onko 3. osapuoli tyrinyt? - Eihän niistä koskaan tiedä, mutta eivät nekään ihan tumpuloita aina ole.
4. Onko asiakas tyrinyt? - Ei, kunnes toisin todistetaan.

Ja sitten prosenttiosuudet, mistä se syyllinen lopulta löytyy:
1. 2%
2. 5%
3. 13%
4. 80%

(P. Sihvonen: kyllä tuosta tulee summaksi 100%)
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Matti Nykäsen keikkapalkkiot juhannukselta. 300.000 euroa?

Jos joku syyttää meitä maailman tyhmimmäksi kansaksi ja vetää perusteena Nykäsen tulotason, niin sitä vastaan olisi erittäin paha argumentoida. Mies, jonka biisejä ovat mm. Baby mä haluun sut, lööpistä lööppiin + Mervin ja Matin parempi rakkauslaulu.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mistäs tämmösen luvun repäisit?

Näkisin että kun otat yhden nollan siitä pois niin ollaan lähempänä ja sekin edellyttää Nykäseltä melkoista venymistä.

Iltalehti kaksi päivää sitten. Juhannus tuossa on liioittelua. Se taisi olla koko kesäkiertueelta. Se ei silti muuta itse tuota kauheutta.
 

Tuamas

Jäsen
Iltalehti kaksi päivää sitten. Juhannus tuossa on liioittelua. Se taisi olla koko kesäkiertueelta. Se ei silti muuta itse tuota kauheutta.

Niinno, 50 keikkaa 6 000 euroa per laaki.
Tokihan tuosta yli puolet menee kuluihin, bändille ym.

No, Saksalaiset ovat ihan pähkinöinä David Hasselhoffiin ja jannu vetää suunnilleen stadioneita täyteen. Camp-huumori myy.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Niinno, 50 keikkaa 6 000 euroa per laaki.
Tokihan tuosta yli puolet menee kuluihin, bändille ym.

No, Saksalaiset ovat ihan pähkinöinä David Hasselhoffiin ja jannu vetää suunnilleen stadioneita täyteen. Camp-huumori myy.

Pitää paikkaansa, mutta ei tuota silti halua uskoa, että yhä tuota Nykästä mennään katsomaan.

The Hoff ei käsittääkseni enää Saksassa ole 2000-luvulla kiinnostanut. Yritti äsken jotain paluukiertuetta, jonka avauskeikalla ei edes palloiluhalli täyttynyt puoliksi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pitää paikkaansa, mutta ei tuota silti halua uskoa, että yhä tuota Nykästä mennään katsomaan.

Mattihan on pienessä nosteessa mitä mainiointa viihdettä ja taitaa olla kuutisen kertaa tullut tarkastettua miehen hyppykunto, sanotaan nyt viimeisen kuuden-seitsemän vuoden aikana. Jonkunlaista päihtymystilaa tuo toki ehdottomasti vaatii, koska yksi selvinpäin nähty setti oli kyllä voimakkaimpia "mitä vittua"-hetkiä elämässä. Tästä raitis-Matista en tiedä, koska elämykseen kuuluu selkeästi myös se, että artistikin on aivan kassalla ja laukoo välispeakeissa mitä sylki suuhun tuo.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niinno, 50 keikkaa 6 000 euroa per laaki.
Tokihan tuosta yli puolet menee kuluihin, bändille ym.

Anssi Kela Huomenta Suomessa selvensi sen verran, että hänen kohdallaan keikkapalkkiosta noin 5% näkyy tilillä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tajusin juuri, että tässähän ollaan ilman jääkiekkoa 3kk! Pitkä aika...
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Nyt toivottomuus on jo ympärivuotista.

Jotenkin tuntuu että huonosti meneminen on nykyään konsensus melkein joka seuran fanien kohdalla. Koskaan ei ole asiat hyvin (talous, fanitoiminta, johtoportaan kyvyttömyys, pelikirjan puute, paskansyöminen etc). Loppujen lopuksi tää on aika negatiivinen palsta. Tosin kyllähän toisaalta kovien lätkäfanien pitääkin olla kriittisia, tyytyväisyys tappaa tunteen.

Jatketaan samaan malliin.
 

Wolves

Jäsen
Amerikassa jälleen kierrätetään vanhaa TV-sarjaa, sillä Dallas palaa vuoden 2012 versiona paikallisiin ruutuihin. Larry Hagman, Patrick Duffy ja kumppanit ovat edelleen ruudussa...tosin hieman kurttuisimpana.

Seuraavaksi odotellaan vuoden 2012 versiota Doogie Howserista.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kolmiloikassa hop ja step on suoritettava samalla jalalla. Ja jump sitten sillä toisella, tai suoritus hylätään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös