Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 953
  • 34 067

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pian tässä alkaa jo huomata, että siellä kentällä kirmaavista nuorista jannuista jotkut voisivat iän puolesta olla omia lapsia. Että sikäli.

No, ei nyt kuitenkaan ihan vielä, mutta lähenee, lähenee...

Tällä kaudella oli jo pirun lähellä tilanne, että kaikki HIFK:n pelaajat ovat minua nuorempia. Martti Järventie on päivän vanhempi. Mutta sitten tuli vielä viimetingassa vanha kunnon Lunkka, joka antaa vielä turvallisen tuntuisen kaulan...
 

Bronco

Jäsen
Huomasin, että keväällä pyörineessä loistavassa Uutishuone-sarjassa Pesosta esittänyt Pentti Halonen on näytellyt myös Val Kilmerin tähdittämässä Pyhimys (The Saint) -leffassa.

Noin puolitoista tuntia tämän jälkeen mulle avautui, että pari tuntia väsätty kirjoitus saattaa kadota silmänräpäyksessä, vaikka ohjelman on luullut automaattisesti tallentaneen sitä.
 

Brunner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kingston Frontenacs
Osa jatkoaikalaisista palvoo Hjallista tyyliin "Worship the Lord your God and serve him only". Eipä silti, sokeiden valtakunnassa silmäpuolikin on kuningas.
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ja jotta vähän ketjun aihettakin sivuttaisiin, niin minulle avautui juuri se, että nykyliigassa pelaa uskomattoman paljon pelaajia, jotka ovat minua nuorempia. Huh, ei siitä kauaa ole, kun roikuttiin viikonloppuja halleilla katselemassa esim. b-junnujen turnausta, jossa jokainen pelaaja oli itseä vanhempi. Niin se aika vain rientää..
Minulle avautui jokunen aika sitten, että siellä alkaa vanhoja ketjukavereita olemaan liigaringissä... Väkisin herää ajatus että siellä sitä itsekin voisi ehkä olla.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tällä kaudella oli jo pirun lähellä tilanne, että kaikki HIFK:n pelaajat ovat minua nuorempia. Martti Järventie on päivän vanhempi. Mutta sitten tuli vielä viimetingassa vanha kunnon Lunkka, joka antaa vielä turvallisen tuntuisen kaulan...
Aika lähellä alkaa tosiaan olla se aika kun ite on vanhempi kuin yksikään Lukon pelaajista. Vielä siellä on mukana Laaksosen Antti, ja Tommi Kovanenkin näyttää olevan kuukauden minua vanhempi.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avautui että tuo Jokereiden räpellys viime vuosien aikana, etenkin tämän kauden aikana, on vienyt viimeisenkin mielenkiinnon kotimaista kiekkoa kohtaan. No toisaalta jää enemmän aikaa moneen muuhun asiaan, etenkin opinnäytetyöhön.

Thanks Hjallis!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Rescue Me on ylivoimisesti paras koskaan tullut draamasarja...siis mistään tuutista ikinä koskaan! OZ tulee hyvänä kakkosena ja Sopranos kolmosena.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Aika lähellä alkaa tosiaan olla se aika kun ite on vanhempi kuin yksikään Lukon pelaajista.
Nyt "avautui" korkealta ja kovaa!

TPS:n pelaajalistassa jokaikinen pelaaja on minua nuorempi. Tämän kauden pelastus oli Kimmo Erosen (38v) piipahdus takalinjoilla. Ei helv... Aina ennen pystyi luottamaan ainakin Kiprusoffiin. Ensi kaudeksi on pakko saada Jani Hurme tai Fredrik Norrena maaliin tai Kimmo Rintanen hyökkäykseen. "Tule takaisin Kipru!" 4+2 vuotinen sopimus odottaa!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Rescue Me on ylivoimisesti paras koskaan tullut draamasarja...siis mistään tuutista ikinä koskaan! OZ tulee hyvänä kakkosena ja Sopranos kolmosena.

Ykkösestä aivan samaa mieltä.

Kahden seuraavan jatkeeksi, kun vielä lisätään Boston Legal ja The Wire niin siinähän se top vitonen on. Tosin järjestykseen en osaa Rescue Me:tä lukuunottamatta laittaa.

Avautui siis, että joku muukin on löytänyt hyvät sarjat eikä pelkästään hyvin mainostetut, tosin Sopranos on molempia.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Selailin tuossa huvikseni eri ketjuja läpi ja eräs "suosikki ja inhokkipelaaja NHL:ssä" ketju tarttui silmiini ja varsinkin nimimerkki "VilleLeino".

Hän pisti omat inhokit ja suosikit listalle.

Muunmuassa minulle avautui tämä huikea juttu, kiitokset siitä nimimerkki VilleLeino:lle

"Aleksandr Ovetckin
Jääkiekko on joukkuelaji, ei yksilölaji. Jos Ovy tajuaisi tämän hän olisi loistava pelaaja. Tulee mieleen Filippo Inzaghi. Kiekko syötetään joukkuetoverille vasta, kun muuta vaihtoehtoa ei ole, jos silloinkaan. Puolustaminen ei kiinnosta. Maalin jälkeen tuulettaa kuin olisi voittanut Stanley Cupin. Kerta kaikkiaan törkeää lahjakkuuden haaskaamista."

Tämä ei ole pilkkaa, tai muutenkaan mitään kiusaamista mutta näin yön tunteina tuon ketjun 5 sivu nauratti jostain syystä todella paljon.
 

Kaivanto

Jäsen
Jos pippurimyllyn kokoinen tatti selättää jättiläisen ja saa jäähyn, jättiläinen on suorittanut noudon.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Olen viime aikoina keskittynyt enemmän NHL:n seuraamiseen, niin eilen avautui, että Lukko hommasikin kunnon vahvistuksen Vehasen tilalle. Kahdet MM-kisat ja yhden olympiakullan voittanut maalivahti ei varmasti ollut ihan ilmainen. Tosin tuskin Vehasen siirto Venäjällekään kuitattiin pelkällä piraatti CD-levyllä.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Kyllähän se oli Lukolle ilmainen, venäläiset maksavat palkankin.

Tarkennukseksi, Lukko maksaa Tellqvistille saman mitä olisi maksanut Vehaselle kauden lopusta. Ja loput 1,3 miljoonan dollarin palkasta kuittaa Kazan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että tiettyä kulttimainetta nauttivassa teinikomediassa "Porky´s" näytteli kivasti ulvovaa voimistelunopettaja "Lassieta" nuori Sinkkuelämä-Kim Cattrall.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen viime aikoina keskittynyt enemmän NHL:n seuraamiseen, niin eilen avautui, että Lukko hommasikin kunnon vahvistuksen Vehasen tilalle. Kahdet MM-kisat ja yhden olympiakullan voittanut maalivahti ei varmasti ollut ihan ilmainen. Tosin tuskin Vehasen siirto Venäjällekään kuitattiin pelkällä piraatti CD-levyllä.
Jep, ite tuota kuviota sivusta seurasin ja kuutioin niin hommassa on toki Lukolla pieni mahdollisuus hävitä (Vehanen oli kuitenkin erittäin hyvässä iskussa ennen siirtoa), mutta mahdollisuus Lukolla on voittaa rahallisesti paljon ja saada lisäksi (vähintään) samantasoinen veskari käyttöön. Ei paha? Ja muutenkin, aika win-win tilanne kaikille osapuolille, mitä nyt veli venäläisellä muutama sata tonnia palaa extraa rahaa.
 

d2uce

Jäsen
Ilmeisesti Jortikka -aiheiset jortikkavitsit vitsit eivät mene koskaan pois muodista.
 

tutzba

Jäsen
Käväisin tuomaroimassa erään B-junnujoukkueen matsia äsken. Katsomossa oli sellainen viisikymmenpäinen lauma, joka metelöi ja heitti kamaa vastustajan vaihtoaitioon. Tuossa porukassa oli kotijoukkueen A-junioreita sekä paikallisen tuomariseuran yksi tuomari. Peli jouduttiin yhdessä kohtaa keskeyttämään, kun lauma haittasi toimintaa niin paljon. Pyydettiin tuomarikollegan kanssa kuuluttajaa ilmoittamaan, että matsi ei jatku ennen kuin porukka häviää vaihtoaition takaa. Eihän se mitään auttanut, hallissa ollut poliisi - oli siis toimitsijana pelissä - joutui opastamaan lopulta hemmoja pois katsomosta.

Niin, avautui siis se, että ihmiset ovat aikamoisia.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Käväisin tuomaroimassa erään B-junnujoukkueen matsia äsken. Katsomossa oli sellainen viisikymmenpäinen lauma, joka metelöi ja heitti kamaa vastustajan vaihtoaitioon. Tuossa porukassa oli kotijoukkueen A-junioreita sekä paikallisen tuomariseuran yksi tuomari. Peli jouduttiin yhdessä kohtaa keskeyttämään, kun lauma haittasi toimintaa niin paljon. Pyydettiin tuomarikollegan kanssa kuuluttajaa ilmoittamaan, että matsi ei jatku ennen kuin porukka häviää vaihtoaition takaa. Eihän se mitään auttanut, hallissa ollut poliisi - oli siis toimitsijana pelissä - joutui opastamaan lopulta hemmoja pois katsomosta.

Niin, avautui siis se, että ihmiset ovat aikamoisia.

avautui, että se työtön hitsari tuleekin jatkossa valkeakoskelta
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui, että ns laukaisukartta on uusi tosi kova mittari. Laukaisukartalle perusteetaan taatusti vielä oma ketju. Laukaisukartta kertoo totuuden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös