Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 728
  • 34 067

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Viisikkokirjat kirjoittanut Enid Blyton olikin nainen. Tämä avautui päivän Netti-Hesarin BBC-uutisesta. Aikoinaan tuli luettua kaikki Viisikkokirjat ja tulipahan sitä sitten muutaman vuosikymmenen ajan luultua, että ne olivat miehen kirjoittamia.

Enid? Edith ei olisi päässyt hämäämään.

Tämä avautui itsellenikin vähän aikaa sitten. Seikkailu-sarjaa tuli itse tavattua mutta ei sitä olisi voinut kuvitellakaan pikkupoikana että nainen voisi olla näiden kirjojen takana.
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katsoin juuri Star Warsin originaalitrilogian n:n kerran, ja vasta nyt huomasin järisyttävän detaljin:

Kapteeni Solon "kultapiiskuksi" haukkuman C-3PO:n oikea jalka onkin polvesta alaspäin hopeinen! (Well, hopean värinen, mutta kuiteski.) Ja tämä siis kaikissa kolmessa jaksossa!

Huh-huh, vieläkin heikottaa. Ei sitä näin vanhana jaksaisi ihan tämän luokan mullistuksiin törmätä.


Edit: Tais muuten mennä väärään ketjuun? Piti laittaa "asia joka avautui minulle..." --> Siirränpä.
 

ljördi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Fc Espoo ,
Avautui että jos Big brother 2009 ketjussa on haukuttu Kätliniä niin nimimerkki Flinstone ei ole kertaakaan jättänyt perustelematta 2 riviä lyhyemmin miksi on väärin haukkua Kätliniä tylsäksi tai edes vähän lihonneeksi. Ja olen kyllä pitänyt näistä perusteluista ja tykkään myös kätlinistä. Mutta Miten toiset jaksaa??
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Avautui että jos Big brother 2009 ketjussa on haukuttu Kätliniä niin nimimerkki Flinstone ei ole kertaakaan jättänyt perustelematta 2 riviä lyhyemmin miksi on väärin haukkua Kätliniä tylsäksi tai edes vähän lihonneeksi. Ja olen kyllä pitänyt näistä perusteluista ja tykkään myös kätlinistä. Mutta Miten toiset jaksaa??

Avautui Flinstonen viestihistoriasta, että hänen paikkansa olisi jossain ihan toisella keskustelufoorumilla kuin Jatkoaika.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se että kaalikääryleet itsetehtynä eivät ole kiireisen ihmisen ruokaa, onneksi minulla ei mihinkään kiire.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Se että kaalikääryleet itsetehtynä eivät ole kiireisen ihmisen ruokaa, onneksi minulla ei mihinkään kiire.
Täysin samaa mieltä, mutta lauseeseesi on eksynyt pari kirjoitusvirhettä. Korjataanpa!

Kaalikääryleet itsetehtynä (-kään) eivät ole ihmisen ruokaa. Onneksi minulla ei ole mihinkään kiire.

Muutenkin kaikki s-kirjaimella alkavat ruoat ovat epäilyttäviä, kuten: silakkalaatikko, sommarsoppa, skaalikääryleet...
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Youtubesta ja nyrkkeilystä puheen ollen suosikkejani on ehdottomasti Ray Jones Jr. Varsinkin hänen showmiehen elkeensä ja maaginen jalkatyönsä ovat legendaarisia. Linkki

Ja kaiken muun mahtavuutensa lisäksi Ray osaa myös laulaa ja näytellä...eli kyseessä on melkoinen monitaituri. Ja luulen, että piparihommissakin mies on kunnostautunut...=P
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Avautui sellainen asia, että viskillä on itsesuojeluvaistoa madaltava vaikutus. Selvinpäin en koskaan ikinä missään olosuhteissa olisi istunut pyörän etutangolla tai mikäsenoikeaniminytonkaan (ilman kypärää, hameessa ja kahdeksan sentin piikkarit jalassa totta kai), kun kuskikin on juonut ja ajaa jyrkkiä alamäkiä kuin mielipuoli.

Ja Facebook-ketjusta avautui sellainen asia, että Footlessillä ja minulla taitaa olla samat kaverit.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulle avautui, että tänä viikonloppuna ainakin tässä kämpässä näkyy taas monenlaisia kanavia, joiden ei pitäisi näkyä. Aloin sitten tässä katsella Showtimelta leffaa Youngblood - lätkä veressä. Liekö tämä taas joku kampanja, jonka vuoksi monet maksukanavat näkyvät viikonlopun ympäri Suomen, se ei ole avautunut.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kun kirjoittaa tähän 05135 13 ja kääntää näytön ylösalasin väärinpäin, niin näytöllä lukee ei seiso.
Tuolla tavallako kommunikoit työpaikallasi? Onhan se kyllä ihan kätevää kertoa noin työkavereille, ettei ole sillä hetkellä sillä tuulella.

Minulle tuo numerokoodi avautui jo ala-asteella. Aivan kuten tuo allekirjoituksenikin. (kaks kertaa piikaa perseehen, on yhtä kuin piikuus pois)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Avautui sellainen asia, että Grainger onkin mies (tai lesbo). Huimaa. Eihän meitä akkoja sitten täällä olekaan kuin BOL, Helmi, Irggu, Koo, pari muuta ja minä. Niin, ja Kourujärven Ponnistus tietysti.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja jotta vähän ketjun aihettakin sivuttaisiin, niin minulle avautui juuri se, että nykyliigassa pelaa uskomattoman paljon pelaajia, jotka ovat minua nuorempia. Huh, ei siitä kauaa ole, kun roikuttiin viikonloppuja halleilla katselemassa esim. b-junnujen turnausta, jossa jokainen pelaaja oli itseä vanhempi. Niin se aika vain rientää..
Olihan se itsellenikin aikamoinen herätys jossain välissä tajuta tuo samainen juttu.

Pian tässä alkaa jo huomata, että siellä kentällä kirmaavista nuorista jannuista jotkut voisivat iän puolesta olla omia lapsia. Että sikäli.

No, ei nyt kuitenkaan ihan vielä, mutta lähenee, lähenee...
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pian tässä alkaa jo huomata, että siellä kentällä kirmaavista nuorista jannuista jotkut voisivat iän puolesta olla omia lapsia. Että sikäli.
Minulle ensimmäinen vanhenemisen merkki oli se, kun omanikäisistä pelaajista alettiin puhua "kokeneina". Vähän myöhemmin huomasi samana vuonna syntyneiden jo lopettelevan pelaajauraa vanhenemisen takia. Viimeinen isku oli, kun ikämiespeleissä alkoi näkyä itseänsä nuorempia - tästä on tosin vasta vähän aikaa...
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Avautui sellainen asia, että Grainger onkin mies (tai lesbo). Huimaa.

Olenko tosiaan niin naismainen?

Avautui sitten sellainen, että jos laittaa kolme varttia hiuksia, lakkaa kynnet, puuteroi naamansa ja nyppii kulmakarvoja, niin joku voi netin välityksellä luulla naiseksi. Höh.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Olenko tosiaan niin naismainen?

Avautui sitten sellainen, että jos laittaa kolme varttia hiuksia, lakkaa kynnet, puuteroi naamansa ja nyppii kulmakarvoja, niin joku voi netin välityksellä luulla naiseksi. Höh.

Miten niin luulla, tuossahan jo luettelit naisen ei-biologisen määritelmän.

Jose "tukkalaite" Theodore lienee all-time lemppari Habs-pelaajasi heti Mikey Boyn jälkeen ;)
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tokihan se on niin, että ensivaikutelma jääkiekko ja nainen yhdistelmästä on hyvinkin usein neljätoistavuotias tyttönen, jonka tarkoituksena on vain ja ainoastaan saada yhteiskuvia internettiin pelaajien kanssa. Ei sillä jääkiekolla niin väliä, mutta ah tuo kolmeseiska on hyvännäköinen. Mutta miehet, uskokaa, tämä vähenee vanhemmiten!

Aina on poikkeuksia. Ja se numero oli muuten kolmekasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös