Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 742 633
  • 33 999

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Mulle avautui, että aina kun jokin ihminen kävelee minua vastaan esimerkiksi kaupungilla, katson aina ensimmäiseksi hänen silmät. Oli muuten jännää sen jälkeen. :)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vaikka söisi kuinka paljon tahansa chilejä ja suu tottuu väkevyyteen niin seuraavana päivänä huomaa, että evoluutio anuksen kohdalla on hitaampaa. Tämä asia on avautunut pitkän käytön jälkeen ja jostain syystä kulminoitui tähän päivään, jolloin sen omalta osin julki tänne kaikille toin.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Vaikka söisi kuinka paljon tahansa chilejä ja suu tottuu väkevyyteen niin seuraavana päivänä huomaa, että evoluutio anuksen kohdalla on hitaampaa. Tämä asia on avautunut pitkän käytön jälkeen ja jostain syystä kulminoitui tähän päivään, jolloin sen omalta osin julki tänne kaikille toin.

Siksi kannattaa aina varautua jääpaloilla ja laastarilla. Iso hymiö tähän
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Wikipedian "tiesitkö..."-osio sivistää ja huolella.
".. että petankkikuulien ja tikkojen hallussapito yleisellä paikalla on Suomessa rikos?"

Tikat vielä ymmärtää, mutta että oikein petankkikuulat. Tietysti kaikista tavaroista saa vaarallisia, jos sitä oikein haluaa...
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Eli rikon joka kesä lakia, kun pelaan läheisellä kentällä petankkia?

Tuolta muuten löytyy aika paljon mielenkiintoista faktaa:
Tiesitkö että...

...kuvatessaan elokuvaansa Linnut, Alfred Hitchcock vaati päätähden Tippi Hedrenin antaa oikeiden petolintujen hyökätä kimppuunsa?

...valaat ovat kehittyneet sorkallisista maaeläimistä?

...Lentävän spagettihirviön uskonnon mukaan ilmaston lämpeneminen, maanjäristykset, hurrikaanit ja muut luonnonkatastrofit johtuvat merirosvojen lukumäärän vähentymisestä 1800-luvun jälkeen?

...Hanoi Rocks -yhtyeen nimi tarkoittaa Vietnamissa jalostettua heroiinia?

Tuossa muutamia. Paras on kyllä tuo spagettihirviö. "Mihin uskot?" "Lentävään Spagettihirviöön!!!"
 

Rocco

Jäsen
- Ei kannata koskaan katsoa peräkkäin kahta eri elokuvaa, joissa näyttelee sama henkilö. Jää herkästi päälle sen toisen leffan roolihahmo toisessakin leffassa.

- Pieru naurattaa aina. Aina.
 

Kaivanto

Jäsen
...Lentävän spagettihirviön uskonnon mukaan ilmaston lämpeneminen, maanjäristykset, hurrikaanit ja muut luonnonkatastrofit johtuvat merirosvojen lukumäärän vähentymisestä 1800-luvun jälkeen?
Totta kai tiesin. Tässä kuvaaja ilmaston lämpötilan ja merirosvojen määrän välisestä korrelaatiosta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aki Kaurismäki ohjasi elokuvan Rocky VI jo vuonna 1986. Katsoin sen äsken, ihan mielenkiintoinen.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Valkeni että subilla Sinä-ohjelmassa paskoilla jutuillaan hauskuuttanut POSTI-RISTOOOO on maikkarin Luukusta Lukaali- ohjelman rempparyhmässä mukana. Vau.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tajusin juuri oikeaoppisen nostotyylin kaljatölkeille!

Oluttölkin yläosa (ainaskin Karhulla) hieman kapenee ennen yläosaa, joten kaksi semmosta vierekkäin aiheuttaa pienen ilmatilan niiden yläosien väliin. Kun avaa 24 tölkin pahvilaatikon päädystä auki, niin esiinhän tulee neljän tölkin nätti rivi.

Eli: Työnnetään etusormi yläkaventumisen aiheuttamaan koloon, jolloin tölkki hieman pyörähtää ja nousee. Nyt on jo mahdollista ottaa se perinteisellä etusormi-peukalo -otteella ja nostaa tölkki esim. jääkaappiin.

Ps. Mahdollista suorittaa kummallakin kädellä yhtäaikaa, jolloin työteho tuplaantuu!
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Avautui juuri että perkeleen moni musisointikappale, jota olen pitänyt originaaleina ovatkin kämäsiä covereita!

mm.
Milk Inc. - Sun always shines on TV
No Doubt - It's my life
Scooter - The Logical song

...mutta en olekaan mikään musiikkijehu.
 

Kawalski

Jäsen
Suosikkijoukkue
pesäkissat
Murot, esim. Korn Flakesit on aivan v*tun epäterveellisiä. Pelkkää hiilaria. Oli pitkä tauko etten oo syönyt niitä, malliin kymmenen vuotta, nyt sitten iski joku nostalgiakohtaus ja ajattelin että lauantai-aamulla nautiskelen muroja. Kaupassa sitten vanhasta tottumuksesta tsekkasin ravintoarvot ja olin ihan wtf.

Vedetään nyt sitten Koff litee ja odotellaan aamuista kaurapuuroo.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Murot, esim. Korn Flakesit on aivan v*tun epäterveellisiä. Pelkkää hiilaria. Oli pitkä tauko etten oo syönyt niitä, malliin kymmenen vuotta, nyt sitten iski joku nostalgiakohtaus ja ajattelin että lauantai-aamulla nautiskelen muroja. Kaupassa sitten vanhasta tottumuksesta tsekkasin ravintoarvot ja olin ihan wtf.

Toisaalta ajatellessa, aamulla nuo saattavat jopa ajaa tarkoitusta. Ja samahan tuo on, syötkö aamulla leipää vaiko muroja.

edit: Vaaleaa pullaa leivällä tarkoitan siis...
 
Viimeksi muokattu:

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen aivan helvetin yksinkertainen. Selvisi sekin. Aika moni sitä sanonutkin, mutta itselle aukesi lopullisesti tänään.

Sitten kun mietit asiaa joku kaunis aamu uudestaan, huomaat, että kylläpä mä olenkin oikeastaan melko fiksu.

Jonka jälkeen toteat joskus taas, että vittu mä olen palikka jne.

Millä tavalla tää sun oletettu yksinkertaisuus muuten esiintyy?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Millä tavalla tää sun oletettu yksinkertaisuus muuten esiintyy?
Sitä on hyvin vaikea selittää. Tietyissä tilanteissa koulumaailmassa ja ihmisten kanssa etenkin sitä huomaa asian. Ikävä kyllä en osaa selittää, mutta moni tuttu on sanonut huumorimielessä kylläkin, että olen aika yksinkertainen ihminen. Johtuu varmaankin siitä, kun olen pelannut hokia monta vuotta aikanaan...
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Se että viidakon kuningashan on Jatkoajan oma Johanna Tukiainen.

Eikös molemmilla ole ollut tekstiviestien lähettelyä ja jotain salarakas säätöä? Lisäksi molemmat ovat ilmaisseet, että heidän elämästään voisi kirjoittaa kirjan.

Viimeisimpänä:
Olen aivan helvetin yksinkertainen. Selvisi sekin. Aika moni sitä sanonutkin, mutta itselle aukesi lopullisesti tänään.

Jäämme odottamaan Tukiaisen vastausta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Se että viidakon kuningashan on Jatkoajan oma Johanna Tukiainen.
Tästä vertailusta ei voi olla muuta, kuin ylpeä. Nyt sitä todella tajuaa kuinka paljon onkaan saavuttanut elämän varrella.
Tässä olen tarkoituksella yrittänyt hoitaa itsestäni julkkista, jotta Avellanin Viivi alkaisi soittelemaan meikäläiselle..."Viivi miksetsä soita???"
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyrkkeily ei yllättäen ollutkaan livenä niin jännittävää kuin telkkarista. Eilen illalla kävin katsomassa kisahallilla, ensimmäistä kertaa ikinä. Toissapäivänä satuin olemaan tossa kauppakeskus itiksessä sattumoisin samaan aikaan kun siellä oli ne punnitukset, ja siitä sitten keksin mennä katsomaan noita otteluita. Tietenkin Asikaisen ottelu voisi olla paljon jännempi tai jos otteluissa olisi enemmän panosta, mutta nyt en tuolla kisahallilla oikein innostunut. Tänä aamuna kun sitten katsoin telkkarista "uudestaan" sen saman matsin, niin jotenkin hassusti innostuin enemmän kuin paikan päällä. Olisi varmaan pitänyt istua paljon lähempänä tai olla itse kehässä, nyt kun paikat oli tällaiselle huononäköiselle hieman liian kaukana, vaikkei se sali mikään kovinkaan iso edes ollut.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
MILFien lisäksi on olemassa myös GILFejä - ainakin joidenkin mielestä.

Asia avautui viime torstaina kauden päätösristeilyllä, kun samassa pöytäseuruessa istunut nuori mies kertoili, ettei ollut herännyt ihan omasta hytistä. Hetkeä myöhemmin ohi kulki n. 70-75-vuotias nainen, joka osoitti kyseistä jamppaa, virnisteli ja nyökytteli.

Jamppa yritti kovasti kyllä selitellä, ettei muista edes nähneensä koko rouvaa, ja että on ehkä auttanut häntä portaissa tmv... Uskoo ken tahtoo (tässä on hymiö).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös