Oliko kaljat terassilla lumessa?Ruuat pilaantuneet jääkaappiin. En pariin viikkoon muistanut avata sitä.
Hä, etkö toisessa ketjussa juuri sanonut, että tulit katkolta pois seitsemän diapparia masussa?Joulun kaljottelu on näköjään tehnyt taas tehtävänsä kun päässä alkaa kuulumaan ääniä. Mietin että jos tänään menisin Laaksoon katkolle niin voisin päästä jo lauantaina pois, siis just ennen kuin lähtee megamatka Turkuun ja vielä ihan siitä vierestä. Sehän olis kätevää.
Kylmissä kaljoissa on vaan se huono puoli, että kestää kauan ennen kuin ne sulaa tai lämpiää sopivan juotaviksi.Oliko kaljat terassilla lumessa?
Mikä siellä kuuluu? Tarvan laatikkoleikki, vai Syksyn sävelen voittajan julkistaminen?Joulun kaljottelu on näköjään tehnyt taas tehtävänsä kun päässä alkaa kuulumaan ääniä. Mietin että jos tänään menisin Laaksoon katkolle niin voisin päästä jo lauantaina pois, siis just ennen kuin lähtee megamatka Turkuun ja vielä ihan siitä vierestä. Sehän olis kätevää.
Sieltä kuuluu ihan mitä tahansa mä toivon. En mä edes tiennyt että mä osaan joltain Junnu Vainioltakin kymmenen biisiä alusta loppuun ulkoa. Enimmäkseen ne on niitä mitä sedät ja enot on kuunnellut kun mä on ollut joku 5v-10v. Mummon tuutulaulut jne. Alitajunta on kummallinen. Mieli ei muista. Mä oon tietty toivonut rokkenrollia ja sitähän on tullut.Mikä siellä kuuluu? Tarvan laatikkoleikki, vai Syksyn sävelen voittajan julkistaminen?
Sitä on niin tottunut tohon mercator karttaan, että pääsee aina yllättämään nämä todelliset mittasuhteet kun ne esitetään oikein.Leikin vaihteeksi Compare Countries With This Simple Tool sivuston kanssa.
Avautui, että:
- Somalia on niin pitkä, että se ulottuisi Espanjasta Ruotsiin
- Madagasgarin pituus ulottuu Kööpenhaminasta Suomen käsivarteen
- Chilen pituus ulottuu Egyptista Inariin
- Australian leveys riittäisi Atlantin yli Ranskasta Kanadanranskalaiseen Quebecin provinssiin asti
- Venäjä on niin iso, että se ulottuisi Brasiliasta Italiaan
- Indonesian saaristo on niin laaja, että sen pääsaaristo ulottuisi Itä-Suomesta koko Venäjän yli Ohotanmerelle asti Tyynen valtameren reunoille.
Oliko kaljat terassilla lumessa?
Itse täydentelin "lohivarastojani" tuossa Joulun alla, kun kaupoilla oli ko. elintarvike sesonkituotteena halvalla, reilusti alle 10 euroa/kilo, mm. kokonainen lohi 6,90 kilo.Päätin tänään tehdä keittoruokaa. Kalasta vai jauhelihasta, siinäpä taas mietittävää. Perunat, porkkanat, sipulit ja mausteethan ei maksa juuri mitään. Ostin sitten kilon lohifileen, maksoi 25 euroa. Jauhelihaa 400 gr olisi maksanut jotain kolme euroa. Nämä määrät keittoon yleensä laitan. Hyvää taas tuli, ei siinä mitään.
Kalaa suositellaan syötävän enemmän, mutta kyllähän hinta sanelee ihmisten ostokäyttäytymistä.
Tammikuun alussa alkava elämäntaparemontti ei olekaan myytti, tai menneen talven lumia.
Toivottavasti tää oli vitsi. Tarkoitin vain että mistä tuo nimimerkki on luultavasti keksitty.@Breeze Harbour 10.pykälän pelossa en itse uskaltaisi tuollaisia kirjoitella, joku saattaa tulkita tuon jo arvuutteluksi…
Niin kuin sanoin, itse en uskaltaisi harrastella edes tuollaista arvailua, että mistä nimimerkki on keksitty. Niin usein niitä kuukauden huileja tuolla ilmoituksissa näkyy.Toivottavasti tää oli vitsi. Tarkoitin vain että mistä tuo nimimerkki on keksitty.
Noh tarkensin ilmaisuani, niin ei tule toivottavasti väärinkäsityksiä...Niin kuin sanoin, itse en uskaltaisi harrastella edes tuollaista arvailua, että mistä nimimerkki on keksitty. Niin usein niitä kuukauden huileja tuolla ilmoituksissa näkyy.
Tuo ”Jani” tuossa ehkä eniten jännittää puolestasi :)
Minä kanssa peljästyin puolestasi ja meinasin varoitella. Sitten päätin etten anna asialle huomiota. Toivottavasti ei vasikoita paikalla. Ne pilaa kaiken kuten palstan nykymenosta voi päätellä. Kuivettunutta on.Noh tarkensin ilmaisuani, niin ei tule toivottavasti väärinkäsityksiä...
Jos nyt tuolla @WildCoren varoituksella korjasin mahdolliset väärinkäsitykset ja säästyin aivan turhalta kuukauden kakulta (haluan korostaa etten missään vaiheessa koittanut arvuutella @Håkanhead olevan itse Jani Hakanpää, vaan pohdin onko nimimerkki keksitty tämän puolustajan nimestä), niin nostan virtuaalista hattuani sinne!Minä kanssa peljästyin puolestasi ja meinasin varoitella. Sitten päätin etten anna asialle huomiota. Toivottavasti ei vasikoita paikalla. Ne pilaa kaiken kuten palstan nykymenosta voi päätellä. Kuivettunutta on.