Taitaa Valavuorikin pitää välillä majaansa Turussa, että joo, kyllähän näitä ohilyöntejä meilläkin on. Paitsi Tauskilla, osuu aina.Toisaalta Jethro tulee Turuust, joten maailman on jonkin verran köyhempi teidän takia..
Taitaa Valavuorikin pitää välillä majaansa Turussa, että joo, kyllähän näitä ohilyöntejä meilläkin on. Paitsi Tauskilla, osuu aina.Toisaalta Jethro tulee Turuust, joten maailman on jonkin verran köyhempi teidän takia..
Porilaista Karhua Porissa.Hamburgereita syötiin ensi kertaa Hampurissa.
Eikös John F. Kennedy aikanaan julistanut olevansa berliininmunkki? Ich bin ein Berliner!Odotas kun kuulet mistä Berliininmunkki tulee.
Oli varmaan hesalainen tää Joni, kun ei tiennyt kyseisen leivonnaisen oikeaa nimeä.Eikös John F. Kennedy aikanaan julistanut olevansa berliininmunkki? Ich bin ein Berliner!
Tuli mieleen tarkistaa, millaisessa autossa on LIH-15. Petyin. Jossain sähkö-Mustangissa eli siis ihan tavallisessa Fordissa. Kuten oli myös OR-1. Menetettyjä mahdollisuuksia kumpainenkin.Lihakauppa Roslundin auton rekkari on LIH-4.
Aika monelle on toistaiseksi jäänyt avautumatta myös se, että "Ich bin ein Berliner" on kieliopillisesti ihan oikea tapa sanoa olevansa berliiniläinen.Eikös John F. Kennedy aikanaan julistanut olevansa berliininmunkki? Ich bin ein Berliner!
Mutta Bolognassa kyseistä pastaa ei kutsuta bologneseksi. Tiedän tämän, koska olen melkoinen maailmanmatkaaja (en tosin samalla tasolla palstan kuuluisimman jokerifanin kanssa) ja olen käynyt Bolognassa.Nyt vasta tajusin että nimi spaghetti bolognese tulee tietysti siitä, että kyseinen pasta on saanut alkunsa Bolognan kaupungissa.
Euron alkuaikoina jotkut käyttivät tuota hyväkseen RAY:n pajatsoissa (Jasso tjsp.). Muistan itsekin saaneeni 10 bahtin kolikon voitonmaksuna ko. laitteesta.10 bahtin kolikko ja 2 euron kolikko ovat muuten hyvin samannäköisiä.
TämäAvautui että huoltajalegenda Neka Haapanen on näytellyt elokuvassa Rocky VI.
Hyvin pian tämän jälkeen avautui että tämä ei ole sitä vähän tunnetumpaa Rocky-elokuvien sarjaa vaan joku Aki Kaurismäen tuotos.
Miksi?Avautui, että Hinttimäisintä mitä tiedät -ketju on lukotettu.
Jollai modella oli shortsit eli fägärit jalassa?Miksi?
Suvaitsevaisuus?
Suvaitsevaisuushan on jossain leirissä käännetty niin, että jonkun itseään suvaitsevana pitävän pitäisi suvaita ihan mitä vaan. Eihän se niin mene, enkä minäkään itseäni pidä suvaitsevana, vaikka varmaan kaikki minua siihen leiriin tyrkkääkin. Ei minua kiinnosta kettujakaan suvaita jotain vähemmistöille vittuiluja, eikä minun pidäkkään.Miksi?
Suvaitsevaisuus?