Riippunee promillien määrästä.Kaikkia Kotipizzoja ei meinaa tunnistaa pizzapaikoiksi, vaikka ohi kävelisi.
Istun tässä tällaisessa neljän tunnin palaverissa. About puolet jo takana ja just avautui että mähän olen ainoa miespuolinen täällä. Yksi häsikä on etäyhteyden päässä, mutta nyt tässä kokoushuoneessa on minä ja kuusi naista. Palaveri on siis aika perushuttua ja ei juuri kiinnosta, mutta voihan tässä muutakin katsella kuin diashowta...
Avautui että sen Pikku-Britannian näyttelijän nimi ei olekaan David Williams.Aikoinaan jo Pikku-Britanniaa katsoessa kiinnitin huomiota näyttelijä David Walliamsin erikoiseen sukunimeen. Tänään sitten avautui että David Walliams on taiteilijanimi ja tämän upean näyttelijän oikea nimi on David Williams.
Avautui että sen Pikku-Britannian näyttelijän nimi ei olekaan David Williams.
Onko kyseessä sama David Walliams joka oli tuomarina Britain got talentissa?Avautui, että meillä on kirjahyllyssä useita lastenkirjoja joiden kirjoittaja David Walliams on sama henkilö joka oli Pikku-Britanniassa.
On.Onko kyseessä sama David Walliams joka oli tuomarina Britain got talentissa?
Tä. Oletko tajunnut, että Napolilainen pizza tulee Napolin alueelta tai Karjalanpiirakka Karjalan alueelta?Nyt vasta tajusin että nimi spaghetti bolognese tulee tietysti siitä, että kyseinen pasta on saanut alkunsa Bolognan kaupungissa.
Hamburgereita syötiin ensi kertaa Hampurissa.Tä. Oletko tajunnut, että Napolilainen pizza tulee Napolin alueelta tai Karjalanpiirakka Karjalan alueelta?
Kuka kuuluisa pelaaja teki 1987 kuuluisan maalin Giuseppe Meazzalla ja on myös edustanut sinun Bolognaa?Nyt vasta tajusin että nimi spaghetti bolognese tulee tietysti siitä, että kyseinen pasta on saanut alkunsa Bolognan kaupungissa.
Odotas kun kuulet mistä Berliininmunkki tulee.Tä. Oletko tajunnut, että Napolilainen pizza tulee Napolin alueelta tai Karjalanpiirakka Karjalan alueelta?
Sitä saa odottaa vajaa kaksi viikkoa!!Odotas kun kuulet mistä Berliininmunkki tulee.
Tästä tuli myös mieleen, että jenkit monesti käyttävät slangitermiä "That's baloney", jostain asiasta, mikä ei pidä paikkaansa. Tyyliin siis "pötypuhetta". Tämä baloney johtaa terminä bolognan makkarasta, mitä jenkit kutsuvat nimellä baloney.Nyt vasta tajusin että nimi spaghetti bolognese tulee tietysti siitä, että kyseinen pasta on saanut alkunsa Bolognan kaupungissa.
Mieti meidän maaseutua, täällä sanotaan joka kevät, että "nyt levitetään paskaa".Tästä tuli myös mieleen, että jenkit monesti käyttävät slangitermiä "That's baloney", jostain asiasta, mikä ei pidä paikkaansa. Tyyliin siis "pötypuhetta". Tämä baloney johtaa terminä bolognan makkarasta, mitä jenkit kutsuvat nimellä baloney.
Oikea vastaus olisi "Ei mistään kotoisin"Sitä saa odottaa vajaa kaksi viikkoa!!
Ja kyllä, vihaan tuota termiä!!
Mua ei mitkään Berliininmunkit nappaa. Pelkkä Piispanmunkki!!Oikea vastaus olisi "Ei mistään kotoisin"
Mua ei mitkään Berliininmunkit nappaa. Pelkkä Piispanmunkki!!
Juu. Rinkilämunkki ruskealla kuorrutuksella. Miten muuten ajattelit sen olevan juuri turkulainen juttu?Mua pelottaa tietää, mistä piispanmunkki tulee.
Ei kai siinä ole ruskeaa kuorrutusta?
Älä ala vittuilemaan run***!!Mua pelottaa tietää, mistä piispanmunkki tulee.
Ei kai siinä ole ruskeaa kuorrutusta?
Ja Turun sinappi turuuust.Tä. Oletko tajunnut, että Napolilainen pizza tulee Napolin alueelta tai Karjalanpiirakka Karjalan alueelta?
Toisaalta Jethro tulee Turuust, joten maailman on jonkin verran köyhempi teidän takia..Tami, Matti ja Teppo, Tauski, Ike(rip). Kyllähän maailma olis paljon köyhempi ilman meitä.