Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 736 817
  • 33 995

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kelatkaa, että ihmiset seuraa vapaaehtoisesti jopa Euroviisuja vasemmistovihansa takia...
Itseä ei kiinnostaisi kuin ehkä sen poliittisen aspektin takia, mutta kun ei siellä ole minulle musiikillisesti kiinnostavia asioita niin en mene kommentoimaan tai lukemaan ketjuja. Teen sillä tavalla että piilotan kyseiset ketjut niin ei tarvitse seurailla asiaa. Vähän kyllä kiinnostaisi nyt käydä lukemassa, että mitä siellä oikein tapahtuu, mutta toisaalta... miksi minä niin tekisin?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto noi kaupan hedelmäpussit meinaa loppua. Enää varmaan vaan joku 30 tai jotain kaapissa. Monesti kaupasta otan pari taskuun, mihin sitten kotona pistän avattuja ruokapaketteja tms.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Itseä ei kiinnostaisi kuin ehkä sen poliittisen aspektin takia, mutta kun ei siellä ole minulle musiikillisesti kiinnostavia asioita niin en mene kommentoimaan tai lukemaan ketjuja. Teen sillä tavalla että piilotan kyseiset ketjut niin ei tarvitse seurailla asiaa. Vähän kyllä kiinnostaisi nyt käydä lukemassa, että mitä siellä oikein tapahtuu, mutta toisaalta... miksi minä niin tekisin?
Musiikillisen ja visuaalisen kiinnostuksen pohjalta suosittelen sulle katsomaan Irlannin edustajan Bambie Thugin esityksen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Havaitsin äsken, että äitini ja minä olimme aika lailla samanikäisiä kun France Gall oli pinnalla. ”Poupée de cire, poupée de son” voitti Euroviisut, kun äiti oli nuori ja minä tanssin ”Elle, elle l’a” tahtiin.
 

Jass0

Jäsen
Havaitsin äsken, että äitini ja minä olimme aika lailla samanikäisiä kun France Gall oli pinnalla. ”Poupée de cire, poupée de son” voitti Euroviisut, kun äiti oli nuori ja minä tanssin ”Elle, elle l’a” tahtiin.
Minulle valkeni juuri, että tämä kappale josta ymmärrä mitään muuta kuin, että todella tarttuva melodia on voittanut vuonna 1965 Euroviisut. Tuolloin sentään taisi paras kappale voittaa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Aikoinaan jo Pikku-Britanniaa katsoessa kiinnitin huomiota näyttelijä David Walliamsin erikoiseen sukunimeen. Tänään sitten avautui että David Walliams on taiteilijanimi ja tämän upean näyttelijän oikea nimi on David Williams.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Istun tässä tällaisessa neljän tunnin palaverissa. About puolet jo takana ja just avautui että mähän olen ainoa miespuolinen täällä. Yksi häsikä on etäyhteyden päässä, mutta nyt tässä kokoushuoneessa on minä ja kuusi naista. Palaveri on siis aika perushuttua ja ei juuri kiinnosta, mutta voihan tässä muutakin katsella kuin diashowta...
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Istun tässä tällaisessa neljän tunnin palaverissa. About puolet jo takana ja just avautui että mähän olen ainoa miespuolinen täällä. Yksi häsikä on etäyhteyden päässä, mutta nyt tässä kokoushuoneessa on minä ja kuusi naista. Palaveri on siis aika perushuttua ja ei juuri kiinnosta, mutta voihan tässä muutakin katsella kuin diashowta...

Oliskohan tämä tuon brassailuketjun kamaa?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aikoinaan jo Pikku-Britanniaa katsoessa kiinnitin huomiota näyttelijä David Walliamsin erikoiseen sukunimeen. Tänään sitten avautui että David Walliams on taiteilijanimi ja tämän upean näyttelijän oikea nimi on David Williams.
Avautui että sen Pikku-Britannian näyttelijän nimi ei olekaan David Williams.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nyt vasta tajusin että nimi spaghetti bolognese tulee tietysti siitä, että kyseinen pasta on saanut alkunsa Bolognan kaupungissa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nyt vasta tajusin että nimi spaghetti bolognese tulee tietysti siitä, että kyseinen pasta on saanut alkunsa Bolognan kaupungissa.
Tä. Oletko tajunnut, että Napolilainen pizza tulee Napolin alueelta tai Karjalanpiirakka Karjalan alueelta?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Etsittiin tuubista romanttisia biisejä. Ihan paskaa. Piti laittaa "romantic music oldies" niin löytyi tuttuja kappaleita. No siinä sitten tuli "Nothing's Gonna Change My Love for You", joka on tietenkin ihan tuttu biisi. Mutta ensimmäistä kertaa näin videon ja tuohan oli joku teinipoika, joka tuon laulaa. Google kertoo että 17v ollut laulaja silloin. En olisi uskonut.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nyt vasta tajusin että nimi spaghetti bolognese tulee tietysti siitä, että kyseinen pasta on saanut alkunsa Bolognan kaupungissa.
Kuka kuuluisa pelaaja teki 1987 kuuluisan maalin Giuseppe Meazzalla ja on myös edustanut sinun Bolognaa?
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Tä. Oletko tajunnut, että Napolilainen pizza tulee Napolin alueelta tai Karjalanpiirakka Karjalan alueelta?
Odotas kun kuulet mistä Berliininmunkki tulee.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Nyt vasta tajusin että nimi spaghetti bolognese tulee tietysti siitä, että kyseinen pasta on saanut alkunsa Bolognan kaupungissa.
Tästä tuli myös mieleen, että jenkit monesti käyttävät slangitermiä "That's baloney", jostain asiasta, mikä ei pidä paikkaansa. Tyyliin siis "pötypuhetta". Tämä baloney johtaa terminä bolognan makkarasta, mitä jenkit kutsuvat nimellä baloney.

Avautui vähän aikaa sitten Brooklyn 99:a katsoessa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tästä tuli myös mieleen, että jenkit monesti käyttävät slangitermiä "That's baloney", jostain asiasta, mikä ei pidä paikkaansa. Tyyliin siis "pötypuhetta". Tämä baloney johtaa terminä bolognan makkarasta, mitä jenkit kutsuvat nimellä baloney.
Mieti meidän maaseutua, täällä sanotaan joka kevät, että "nyt levitetään paskaa".
Juuh, ei ole kauhean hauska.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös