Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 228
  • 33 924

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ennen leikittiin Kuka pelkää mustaa miestä, nykyään Kuka pelkää mustekalaa. Samapa se, mutta enpä tiennyt tuotakaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ennen leikittiin Kuka pelkää mustaa miestä, nykyään Kuka pelkää mustekalaa. Samapa se, mutta enpä tiennyt tuotakaan.
Joskus ainakin oli versio tuosta leikistä, että "Kuka pelkää lumimiestä".
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eikös nuokin pitäisi olla lumi- tai jäähenkilöä? Mä olen niin kamalan wokettunut (menikö oikein?).
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Elämässäni lienee kaikki aikalailla kunnossa, koska tunsin ja tunnen melko suurta ärtymystä siitä, että taloyhtiössämme suruliputetaan väärin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Joo tänään ja huomenna luen vain ulkomaalaisia sivustoja. Onneksi Jatkoajassa ei paljon jauheta veropäivästä, niin täällä voi huoletta lueskella ketjuja.
Joskin se on hauskaa seurattavaa, kun aina veropäivän aikaan alkaa palstalla kollektiivinen marina siitä, miksi tällekin turhakepelaajalle maksettiin näin paljon ja kuinka toimiston ylisuuret liksat ovat juurisyy joukkueen alisuorittamiseen. :)
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Avautui eilen, että Father Brownia samannimisessä tv-sarjassa näyttelevä on sama näyttelijä, joka näyttelee Harry Potter-elokuvissa Arthur Weasleyta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Perinteeksi muodostunut numero eli 9 (25/30) tuli tuosta analyysitehtävästä. Jonkin verran on opiskelua edessä, jotta oppisin kunnon analysoijaksi, mutta tästä on hyvä lähteä liikkeelle.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Friiltä tulee joka päivä kaksi Hallmarkin jouluelokuvaa, joita ei aina erota toisistaan. Samat näyttelijätkin pyörivät kuvioissa. Piti googlata, montako niitä on oikein tehty ja luku on yli 300 vuodesta 2009 lähtien. Pelkästään viime ja täksi jouluksi niitä on tehty 40 kumpanakin. Siinä on jollekin jouluttajalle katsomista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Friiltä tulee joka päivä kaksi Hallmarkin jouluelokuvaa, joita ei aina erota toisistaan. Samat näyttelijätkin pyörivät kuvioissa. Piti googlata, montako niitä on oikein tehty ja luku on yli 300 vuodesta 2009 lähtien. Pelkästään viime ja täksi jouluksi niitä on tehty 40 kumpanakin. Siinä on jollekin jouluttajalle katsomista.
Muutaman kerran on tullut noita leffoja katseltua - ei siis kokonaan, vaan osia sieltä ja toisia täältä - ja on ne kyllä sellaista huttua, että harva kyyninen ihminen niistä jaksaa innostua. Tuotannolliset arvot ovat pelkkää paskaa, näyttelijäsuoritukset niin geneeristä kuin voi vaan olla ja juonien suurimmat erot liittyvät oikeastaan paikkakuntiin. Kyseiset leffat lienevät suosittuja varsinkin raamattuvyöhykkeellä, mutta tuskin muualla.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Muutaman kerran on tullut noita leffoja katseltua - ei siis kokonaan, vaan osia sieltä ja toisia täältä - ja on ne kyllä sellaista huttua, että harva kyyninen ihminen niistä jaksaa innostua. Tuotannolliset arvot ovat pelkkää paskaa, näyttelijäsuoritukset niin geneeristä kuin voi vaan olla ja juonien suurimmat erot liittyvät oikeastaan paikkakuntiin. Kyseiset leffat lienevät suosittuja varsinkin raamattuvyöhykkeellä, mutta tuskin muualla.

Meillä ei ole kyllä yhtään raamattua? Ne on aivan erinomaisia elokuvia siinä mielessä, että samaan aikaan on hyvä katsoa toisesta telkkarista jääkiekkoa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Avautui tänään IS jutun perusteella etten kelpaa edes spermanluovuttajaksi. Edes tupakoinnin lopettaminen ei enää auta, koska olen liian vanha. Vertakaan en saa luovuttaa hullun lehmän takia niin tulee vähän syrjitty olo.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avautui tänään IS jutun perusteella etten kelpaa edes spermanluovuttajaksi. Edes tupakoinnin lopettaminen ei enää auta, koska olen liian vanha. Vertakaan en saa luovuttaa hullun lehmän takia niin tulee vähän syrjitty olo.
Ei saisi syrjiä ketään iloista antajaa. Kuten virressä lauletaan:

Every sperm is sacred, every sperm is great.
If a sperm is wasted, God gets quite irate.
 

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Avautui tänään IS jutun perusteella etten kelpaa edes spermanluovuttajaksi. Edes tupakoinnin lopettaminen ei enää auta, koska olen liian vanha. Vertakaan en saa luovuttaa hullun lehmän takia niin tulee vähän syrjitty olo.
Toisaalta kannatat Saipaa, joten sitä kautta olet varmasti luovuttanut useammin kuin 90% suomalaisista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hemmetti Rollarilogo Legopaketti. 1998 palikkaa. Hinta vähän mietityttää, mutta olisi kova. En ole yli kolmeenkymmeneen vuoteen hipassutkaan Legoihin, mutta enää en muuta tekiskään. Joisin kaljaa ja leikkisin Legoilla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei hemmetti Rollarilogo Legopaketti. 1998 palikkaa. Hinta vähän mietityttää, mutta olisi kova. En ole yli kolmeenkymmeneen vuoteen hipassutkaan Legoihin, mutta enää en muuta tekiskään. Joisin kaljaa ja leikkisin Legoilla.
Saako Legoilla naista? Todennäköisesti teikäläinen saa, mutta joku muu voisi jäädä ilman.
 

444

Jäsen
Siis tota.. mä oon vissiin vähän hidas, tai ainakin piuhat on joidenkin kilometrien mittaiset. Mutta äsken avautui: Ray Ban = säteiden esto. Siis aurinkolasit, jotka estävät liiallisen määrän auringonvaloa eksymästä silmämuniin. Oon samanaikaisesti nero ja tyhmä. Toki koskaan en oo reiskoja käyttänyt, joten en ota tätä henkilökohtaisesti. Sen sijaan nuo 18 vuotta sitten ostetut Serengetit ovat heittämällä paras ostokseni ikinä.
 
Siis tota.. mä oon vissiin vähän hidas, tai ainakin piuhat on joidenkin kilometrien mittaiset. Mutta äsken avautui: Ray Ban = säteiden esto. Siis aurinkolasit, jotka estävät liiallisen määrän auringonvaloa eksymästä silmämuniin. Oon samanaikaisesti nero ja tyhmä. Toki koskaan en oo reiskoja käyttänyt, joten en ota tätä henkilökohtaisesti. Sen sijaan nuo 18 vuotta sitten ostetut Serengetit ovat heittämällä paras ostokseni ikinä.
Nyt vasta itsekin tajusin :D
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siis tota.. mä oon vissiin vähän hidas, tai ainakin piuhat on joidenkin kilometrien mittaiset. Mutta äsken avautui: Ray Ban = säteiden esto. Siis aurinkolasit, jotka estävät liiallisen määrän auringonvaloa eksymästä silmämuniin. Oon samanaikaisesti nero ja tyhmä. Toki koskaan en oo reiskoja käyttänyt, joten en ota tätä henkilökohtaisesti. Sen sijaan nuo 18 vuotta sitten ostetut Serengetit ovat heittämällä paras ostokseni ikinä.
Nyt vasta itsekin tajusin :D
...Ja täällä sama. Hyvä haku!
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Friiltä tulee joka päivä kaksi Hallmarkin jouluelokuvaa, joita ei aina erota toisistaan. Samat näyttelijätkin pyörivät kuvioissa. Piti googlata, montako niitä on oikein tehty ja luku on yli 300 vuodesta 2009 lähtien. Pelkästään viime ja täksi jouluksi niitä on tehty 40 kumpanakin. Siinä on jollekin jouluttajalle katsomista.

Kuulostaa houkuttelevalta. Oon missannut paljon.

Osaako joku sanoa, mikä nimi on sille elokuvan alkukohtaukselle, jos sitä on nimetty, jossa on amerikkalainen joulu, kiitospäivä tai mikä ikinä sukujuhla, ihmiset häärää ja kälättää ympäri isoa taloa ja taustalla soi pianon pimputus ja jousisoittimet.

Joku kai tuonkin formaatin takana on.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siis tota.. mä oon vissiin vähän hidas, tai ainakin piuhat on joidenkin kilometrien mittaiset. Mutta äsken avautui: Ray Ban = säteiden esto. Siis aurinkolasit, jotka estävät liiallisen määrän auringonvaloa eksymästä silmämuniin. Oon samanaikaisesti nero ja tyhmä. Toki koskaan en oo reiskoja käyttänyt, joten en ota tätä henkilökohtaisesti. Sen sijaan nuo 18 vuotta sitten ostetut Serengetit ovat heittämällä paras ostokseni ikinä.
Itse ajattelin että ne vaan ovat tyyliin perustajien nimet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös