Ai sä tyydyt vain kaljaan. Ihan nynnyä. ;-)Monta kaljaa te yleensä juotte ennen työhaastattelua?
Sepä se on eli lainaus lempibiisistäni Simon & Garfunkelilta. Pitäessäni useamman vuoden ajan taukoa palstalta tulin kuunnelleeksi tuota duoa aika monta kertaa ja juuri tuo kohta iski minuun eniten. Päätin sitten, että kun jossain vaiheessa elinolosuhteideni parannuttua teen paluun palstalle, muutan allekirjoitukseni tuohon muotoon ja loppu on historiaa.Mulle paljastui hieman hieman yllättäen ja pyytämättä, mistä tuo @alwahla n allekirjoitus I'd rather be a hammer than a nail on peräisin, duon Simon&Garfunkel kappaleesta El Condor Pasa - aina voi oppia uutta...
Tietysti, tämän ikäisenä tuo ei välttämättä mairittele enää minua, kun kappale on juklkaistu jo 1970 ja nyt vasta sattui korvaan tuo kohta.
Tuossa laulussa on kaiken kaikkiaan hienot sanat.Sepä se on eli lainaus lempibiisistäni Simon & Garfunkelilta. Pitäessäni useamman vuoden ajan taukoa palstalta tulin kuunnelleeksi tuota duoa aika monta kertaa ja juuri tuo kohta iski minuun eniten. Päätin sitten, että kun jossain vaiheessa elinolosuhteideni parannuttua teen paluun palstalle, muutan allekirjoitukseni tuohon muotoon ja loppu on historiaa.
Suomen entisen pääministerin Sanna Marinin täyskaima työskentelee Iisalmessa kirjasto- ja kulttuuripäällikkönä.
No jaa. Ruotsin tukiopetusta tarjoava opettajani on Susanna Laine. Valitettavasti ei se missi, vaan tämän täyskaima.Suomen entisen pääministerin Sanna Marinin täyskaima työskentelee Iisalmessa kirjasto- ja kulttuuripäällikkönä.
EI pidä, olet vain löytänyt mieleisesi kanavan purkaa ajatuksiasi sanoiksi.Pidän viesteissä kärkipaikkaa noissa itsemurha, masennus, tupakkilakko, alkoholismi yms -ketjuissa, vaikka ei nyt määrällisesti mitään suurta. Kai? Pitäisikö tässä huolestua? :)
EI pidä, olet vain löytänyt mieleisesi kanavan purkaa ajatuksiasi sanoiksi.
Mohamad al-Fayed kuollut elokuussa.
Eikös se ole vähän tämän ketjun pointtikin...
Vanha uutinen.Eikös se ole vähän tämän ketjun pointtikin...
Mulle avautui tämän ketjun pointti.
Vili Vonka onkin Villi Vonkka.
Kaikki nämä vuodet...