Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 730 802
  • 33 987

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
50e kuukaudessa, nousee sähkölaskuni, näin aluksi. Mitä lie onkaan myöhemmin korotus?

Tämä on kyllä raju tämä monien sähkölaskuihin tuleva hinnan korotus. Kuulin just tänään luotettavalta taholta vastaavanlaisesta rajusta hinnan noususta. Omaa tilannettani en vielä tiedä. Järkytyin kun kuulin keskustelukumppaniltani tuosta hinnan noususta, iso nousu se on. Pelkään sitä hetkeä kun saan seuraavan sähkölaskun.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Esimies mokannut täysin itse kun on jättänyt asioita tekemättä, mutta vierittää syyn alaisille. Tilanne on niin huono ja odotettu, että mulle avautui ettei edes vituta tai hetkauta enempää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No mutta voihan veikkoset, ompa tuolla veli Bojon seuraajalla varsin läpitunkeva... katse.
 

Liitteet

  • Lizzie.jpg
    Lizzie.jpg
    100,4 KB · kertaa luettu: 242

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En nyt tiedä miten kirjoittaisin niin että en olisi liian paljastava kun oikeasti lupasin olla sen enempää puhumasta asiasta. Silti tekee mieli jonnekin kirjoittaa mutta että siitä saisi edes jonkun tuntuisen tarinan. Vaikea tilanne kirjoittaa. Mutta yritän edes.

Tänään avautui että kaksi tuntemaani henkilöä on oikeastikin sisaruksia keskenään. Eivät vain näytä samanlaisilta, eikä se ollutkaan kaikki vain minun kuvitelmaa vaan henkilöt ovat oikeastikin sisaruksia.

Heti kun tapasin tämän toisen henkilöistä niin tuli ajatuksia että hän muistuttaa tosi paljon minun ennen tuntemaani henkilöä. En tiennyt että ovat sisaruksia enkä sellaista osannut edes ajatella vaikka yhdennäköisyys oli aika suurta. Tänään henkilöt olivat sitten samassa tilaisuudessa kanssani, sanoin tälle toiselle että täällä on yksi josta heti hänet nähdessäni ajattelin että hän on kuin sinä. Ja oikeasti lopulta selvisi että he ovatkin sisaruksia todellisessa elämässä.

Tätä saa lisää tuntumaan hassulta kun vaikka en ollut puhunut kenellekään havainnoistani niin silti yksi toinenkin tilaisuudessa alkoi puhumaan samanlaisia havaintoja näiden kahden henkilön välillä. Se tunne kun et olekaan niin yksin ajatuksesi kanssa kuin olet luullut, se tuntuu toisaalta hyvältä. Tälle toisellekin henkilölle oli samalla lailla sitten paljastunut näiden kahden henkilön välinen sisaruussuhde.

Tosi mukavia henkilöitä ovat molemmat. Ja molemmissa samoja miellyttäviä piirteitä olemuksessa. Toivottavasti tästä tarinastani nyt jollain tasolla tuli ilmi sitä erikoisuuden tunnetta mitä tänään kohtasin kun tämä sisaruussuhde monien kuukausien jälkeen paljastui ja kuin toisaalta hyvältäkin ja itsetuntoa kohottavalta tuntui tajuta ettei ole ainut joka oli ajatellut samalla tavalla.

Se on oikeasti aina voimaannuttavaa muuten tajuta ettei ole joidenkin mielipiteiden kanssa yksinajattelija vaan löytyy muitakin. Vaikka olisi ehkä luullutkin että on yksin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Avautui, että Suomessa poliisit lähinnä kulkee ympäriinsä kyselemässä ihmisten henkkareita ilman mitään syytä, ja jos ihminen ei näytä, niin saa pamppua ja joutuu putkaan.
 

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Sama pätee "Moikku"-tervehdykseen ja "hih"- sanan käyttöön viestitellessä. Suomalainen heteromies ei tuollaista vain suustaan vilpittömästi päästä. Vai oletteko koskaan todistaneet moista?
Tunnustaudun täydeksi, hih, heteroksi ja olen moista termiä joskus käyttänyt. En nyt sentään "moikku" sanaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahas. Tajusin nyt vasta näin 35+ maturena, että Jarno Trullin etunimi tulee kunnianosoituksena Jarno Saariselle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voi jos haluaa. Juu tuli vissiin korkattua vapaapäivä vähä turhan aikasin
 

Glove

Jäsen
Kouluruoka on ilmeisesti edelleen pahaa kun nuo koululaiset ja opiskelijat näkyy käyvän tuossa lähimarketissa välitunneilla ja mussuttavat siinä kaupan oven edessä munkkeja ja kolmioleipiä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ilveksessä pelaa joku Czuczman. Mitenköhän toi nimi kuuluis ees lausua? Innolla ootan jo Saukkosen lausuvan ton.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ilmeisesti jossain päin taas lyödään tai heitetään palloa taikka keppiä koska on meneillään taas vaihteeks "kaikkien aikojen kovin" jotain. Vissiin ei golf tai keihäs kyseessä.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eilen pelattiin lentopallon MM-finaali. Yleensä olen suhteellisen kartalla mitä kisoja on käynnissä mistäkin lajista mutta nyt meni kyllä täysin ohi nämä karnevaalit. Ei tuntunut olevan mitään mainintaa missään ja mistään ei pelejäkään tainnut tulla? Hämmentävää, kuitenkin aika iso laji ja vielä MM-kisat, toivottavasti en ole ainoa keneltä meni tämä ihan ohi.
 

Glove

Jäsen
Eilen pelattiin lentopallon MM-finaali. Yleensä olen suhteellisen kartalla mitä kisoja on käynnissä mistäkin lajista mutta nyt meni kyllä täysin ohi nämä karnevaalit. Ei tuntunut olevan mitään mainintaa missään ja mistään ei pelejäkään tainnut tulla? Hämmentävää, kuitenkin aika iso laji ja vielä MM-kisat, toivottavasti en ole ainoa keneltä meni tämä ihan ohi.
En edes tiennyt kisoista ennen kuin luin viestisi.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eilen pelattiin lentopallon MM-finaali. Yleensä olen suhteellisen kartalla mitä kisoja on käynnissä mistäkin lajista mutta nyt meni kyllä täysin ohi nämä karnevaalit. Ei tuntunut olevan mitään mainintaa missään ja mistään ei pelejäkään tainnut tulla?

Ei varmaan Suomi pärjännyt.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui tuossa äsken muistellessani parhaimpia syömiäni lihapiirakoita, että legendaarinen Eromanga on edelleen toiminnassa. Enää kyseistä paikkaa ei pyöritä Anja Snellman, vaan omistajina ovat ihan uudet kaverit. Muutaman kerran olen päässyt juttelemaan Snellmanin kanssa vuosien 2008 ja 2010 välillä ja hänestä jäi minulle todella miellyttävä kuva. Lisäksi en voi olla kehumatta Eromangan leipiä ja leivonnaisia. Ai että kuinka hyviä ne olivatkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös