Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 703 320
  • 33 895

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Väitätkö sinä nyt vakavissasi, että Suomalaisessa kulttuurissa on jotain hyvääkin? Mitä se mahtaa olla? Suomenruotsalaiset pöyristyisivät mikäli heidät tuolla äärimmäisen brutaalilla 50/50 tavalla mennään kategorisoimaan.

"On meillä sauna, viina ja kirves, oi Suomi on niin ihana."
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
nemmän näkisin tämän olevan kiinni siitä, että suomalaiset ovat aika vaatimattomia kehumaan itseään / näkemään hyviä asioita itsessään ja yhteiskunnassa.
Reservin majuri Mikkonen ja Aurinkokuningas (ei se ranskalainen mitättömyys). Ei lisättävää. Heh, no eikös se niin mee että poikkeus vahvistaa säännön.
 

Ralph

Jäsen
Huomasin, ettei Maikkari ole jaksanut päivittää Liiga-joukkueiden logoja hetkeen. Maikkarin sivujen sarjataulukossa sijalla viisi näkyy ritarikypärä ja kuudentena kettu.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Spotifyssa on aika helvetisti kirjoitusvirheitä Eppu Normaalin biisien nimissä.

Tosin Cocktail Barilta löytyvä "Alaston Miles" (oikeasti Alaston mies, alaston nainen) olisi hyvä biisinnimi. Voisi vaikka olla Miles Davis-tyylistä trumpetinsoittoa taustalla. Siinäpä biisi seuraavalla albumille - ja albumille nimeksi "Samaa paskaa kaikki". Se voitti Jatkoajan äänestyksen parhaasta Eppu-levystä jo vuonna 2003:

Eppu Normaalin paras levy
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tossa kyynärpäässä jotain rikki. Tuntuukin oikein kun koskettaa. Joskus jouluna kompuroin kännissä. Ei yhden käden takia viitsis lääkäriinkään mennä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On tossa kyynärpäässä jotain rikki. Tuntuukin oikein kun koskettaa. Joskus jouluna kompuroin kännissä. Ei yhden käden takia viitsis lääkäriinkään mennä.
Jos se ei runkkaamista haittaa niin souvat. Särkylääkettä saa Alko-nimisestä taidelasikaupasta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hiihto on vähän kuin formulaa. Formuloissa kuski testaa ja kertoo mimmoisen auton haluaa ja se on sitten mekaanikoista kiinni, miten kisa menee. Hiihdossa hiihtäjä kertoo mimmoiset sukset haluaa ja voitelijoista kiinni, miten kisa menee.

Onneksi lätkässä edelleen pelaajat ja valmentajat kantavat vastuun, eikä kaikkea työnnetä huoltajien syyksi, tyyliin tylsät luistimet.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Hiihto on vähän kuin formulaa. Formuloissa kuski testaa ja kertoo mimmoisen auton haluaa ja se on sitten mekaanikoista kiinni, miten kisa menee. Hiihdossa hiihtäjä kertoo mimmoiset sukset haluaa ja voitelijoista kiinni, miten kisa menee.

Onneksi lätkässä edelleen pelaajat ja valmentajat kantavat vastuun, eikä kaikkea työnnetä huoltajien syyksi, tyyliin tylsät luistimet.

Lätkässä syyllisiä ovat yleensä tuomarit.

Ja HIFKssa dinosaurukset.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Juha Sipilä on alkanu yhä enemmän vituttamaan ja sen naaman näkeminen aiheuttaa mielipahaa sekä puistatuksia. Liikutaan nykyiseillään ihan Paavo Väyrysmäisissä sfääreissä inhoasteikolla. Hyh hyh.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Tiistaina on lukutaidon ylioppilaskoe. Olen lukenut vain bilsaa ja matikkaa tähän mennessä.
 

Glove

Jäsen
On tossa kyynärpäässä jotain rikki. Tuntuukin oikein kun koskettaa. Joskus jouluna kompuroin kännissä. Ei yhden käden takia viitsis lääkäriinkään mennä.
Mene vaan, niin minäkin tein ja lääkäri näki kuvassa, että on nivelrikko olkapäässä. Toistaseksi mennään lääkkeiden voimalla ja tiistaina sitten lääkäri kertoo mille sen kanssa aletaan.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kävin tänään katsomassa Nordiksella 15 minuuttia kolmannesta erästä.

Samalla avautui, että olen käyttänyt saamiani liiton kausareita tällä kaudella tasan kolme kertaa. Kerran Saipa-matsi Kouvolassa, puolikas ottelu Mestistä Vantaalla ja tämän päivän rykäisy.

Ja yhden B-junnareiden ottelun olen katsonut läpi Oulunkylässä. Siinäpä tämän kauden katsomokokemukset.
 

Liitteet

  • kausarit.jpg
    kausarit.jpg
    48 KB · kertaa luettu: 307

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuulin juuri tv:stä, että mäkihyppääjä on törmännyt lahdessa puluun. Pulkkinen on siis Suomessa!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Molempia. Olen kuitenkin yrittänyt olla täällä asiallinen. Miten olen onnistunut? Ole rehellinen. Mielestäni kuitenkin aika hyvin, ei pahempia ylilyöntejä.

Asiallinen mutta asiaton! Eikun hyvää jatkoa sunnuntaipämppämiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös