Jos se ei runkkaamista haittaa niin souvat. Särkylääkettä saa Alko-nimisestä taidelasikaupasta.On tossa kyynärpäässä jotain rikki. Tuntuukin oikein kun koskettaa. Joskus jouluna kompuroin kännissä. Ei yhden käden takia viitsis lääkäriinkään mennä.
Onneksi lätkässä edelleen pelaajat ja valmentajat kantavat vastuun, eikä kaikkea työnnetä huoltajien syyksi, tyyliin tylsät luistimet.
Hiihto on vähän kuin formulaa. Formuloissa kuski testaa ja kertoo mimmoisen auton haluaa ja se on sitten mekaanikoista kiinni, miten kisa menee. Hiihdossa hiihtäjä kertoo mimmoiset sukset haluaa ja voitelijoista kiinni, miten kisa menee.
Onneksi lätkässä edelleen pelaajat ja valmentajat kantavat vastuun, eikä kaikkea työnnetä huoltajien syyksi, tyyliin tylsät luistimet.
Lätkässä syyllisiä ovat yleensä tuomarit.
Mene vaan, niin minäkin tein ja lääkäri näki kuvassa, että on nivelrikko olkapäässä. Toistaseksi mennään lääkkeiden voimalla ja tiistaina sitten lääkäri kertoo mille sen kanssa aletaan.On tossa kyynärpäässä jotain rikki. Tuntuukin oikein kun koskettaa. Joskus jouluna kompuroin kännissä. Ei yhden käden takia viitsis lääkäriinkään mennä.
Veikkaan ettei hyvä heilu. Lukutaidossa.Tiistaina on lukutaidon ylioppilaskoe.
Kuulin juuri tv:stä, että mäkihyppääjä on törmännyt lahdessa puluun. Pulkkinen on siis Suomessa!
Kuulin juuri tv:stä, että mäkihyppääjä on törmännyt lahdessa puluun. Pulkkinen on siis Suomessa!
Vastasitko juuri itsellesi? Mitä täällä tapahtuu?Ei kai vaan ole menossa Pelicansiin. Mankinen-Tyrväinen-Pulkkinen olisi kova ketju.
Vastasitko juuri itsellesi? Mitä täällä tapahtuu.
Täällä ei tapahdu mitään, kovin on hiljaista. Siksi muuten vastasinkin itselleni. Kaiku.
Onko korkki auki vai tylsää kotona?
Molempia. Olen kuitenkin yrittänyt olla täällä asiallinen. Miten olen onnistunut? Ole rehellinen. Mielestäni kuitenkin aika hyvin, ei pahempia ylilyöntejä.
Asiallinen mutta asiaton!
Jätkät.. Nyt, ohhoh. Mun naisystävän setä omistaa futisjoukkueen, joka pelaa paikallisessa liigassa. Pojat, lähdetäänkö yhdessä Afrikkaan otteluun? Tuletteko mukaan?! Mennään porukalla matsiin!
Minäkin olen rakastellut Afrikkalaisen naisen kanssa!Jätkät.. Nyt, ohhoh. Mun naisystävän setä omistaa futisjoukkueen, joka pelaa paikallisessa liigassa. Pojat, lähdetäänkö yhdessä Afrikkaan otteluun? Tuletteko mukaan?! Mennään porukalla matsiin!
Raiskaaminen ja norsunluun varastaminen ei ole rakastelua.Minäkin olen rakastellut Afrikkalaisen naisen kanssa!
Kyllä se on kun sen tekee kalmon kanssa!Raiskaaminen ja norsunluun varastaminen ei ole rakastelua.