Susijengi.... Susiladies...onkohan Valeksi järjestänyt nimikilpailut itsensä kesken? VMP.
Jaa. Missä maissa ja mitkä joukkueet? Laajasti joukkueilleen lempinimiä antaneet maat kuten Australia ja Uusi-Seelanti eivät ainakaan nykyään.Kuulen tästä ensimmäistä kertaa enkä ole mitään mieltä.
Historiallisesti kuitenkin naisten joukkueita on kutsuttu ladies-nimellä eri maissa. Sitä en tiedä onko se oikein vai väärin, mutta niin se vain on mennyt.
Jaa. Missä maissa ja mitkä joukkueet? Laajasti joukkueilleen lempinimiä antaneet maat kuten Australia ja Uusi-Seelanti eivät ainakaan nykyään.
Sekin taitaa olla Football Ferns.En rupea googlaamaan puolestasi, mutta Ladies-osasto on vahvoilla, kun ovat lopettaneet vauva.fi -lukemisen ja tehneet asialle jotain.
Sitä en tiedä miten hyvin lempinimet ovat läpi päässeet, mutta osastoja ja jaestoja on. Uuden-Seelannin naiset kulkee nimellä Black Ferns.
Esim. kaikista (huom. KAIKISTA) naisjalkapallomaajoukkueista ainoastaan säkenöivä Guyana tunnetaan nimellä "Lady Jaguars". Hyvin sä vedät.
Onhan se, mutta naisten rugby-maajoukkueelle.Niin en tiedä mitä kiistaa tästä haluat, mutta Black Ferns on tunnustettu termi ja vaikkapa kaupasta voi muksulleen ostaa sellaista kannattajatuotetta.
Noloa tuommoinen. Minä en käytä enkä omista moista kapistusta edelleenkään. Eihän mulla ole korkokenkiä ja bikineitäkään. Aivan, huomaatko porttiteorian.Ei hitto väkisinkin tulee juppifiilis kun kantaa sateenvarjoa mukana. Vasta joskus lähes kolmevitosena kehtasin ekaa kertaa käyttää.
Eroaako nämä "samanlaiset jengit" jotekin HIFK:n faneista, Rollareiden diggailijoista tai vaikka lähiräkälän juopporemmistä? Olen nimenomaan luullut, että moisia ryhmiä syntyy juuri yhteenkuuluvuuden takia.Tietty sillä jollakin ihmistyypillä on tarve samanlaiseen jengiin ja selkääntaputtelijoihin ja joillakin vaikkapa vastustaa asioita.
Ei kait suosikkijengeillä ole silleen väliä vaan kivahan se on vitsailla ja naljailla. Penskanakin kaikki halus löytää sen oman suosikkibändin. En mä ole koskaan edes tavannut toista rollarifania. Jos tapaan niin jutellaan jostain muusta. Ja baarissa just se porukan erilaisuus on rikkaus, kuten yleensäkin elämässä. Tietty joo esimerkiksi intissä oli hieman haikeutta kun tiesi että sen jälkeen porukka enemmän tai vähemmän kuplaantuu. Siihen asti lähes kaikki erilaisetkin oli aina samassa.Eroaako nämä "samanlaiset jengit" jotekin HIFK:n faneista, Rollareiden diggailijoista tai vaikka lähiräkälän juopporemmistä? Olen nimenomaan luullut, että moisia ryhmiä syntyy juuri yhteenkuuluvuuden takia.
Ja baarissa just se porukan erilaisuus on rikkaus, kuten yleensäkin elämässä. Tietty joo esimerkiksi intissä oli hieman haikeutta kun tiesi että sen jälkeen porukka enemmän tai vähemmän kuplaantuu. Siihen asti lähes kaikki erilaisetkin oli aina samassa.
Jaa. Missä maissa ja mitkä joukkueet? Laajasti joukkueilleen lempinimiä antaneet maat kuten Australia ja Uusi-Seelanti eivät ainakaan nykyään.
Ei minunkaan nuoruudessa tiedetty mitään älypuhelimistä. Internet oli heräävä juttu. Nykyään lapsen pitää saada älyluuri viimeistään ekalla luokalla tai muuten on ihan luuseri. Ei sille voi mitään enkä tiedä tarviiko voida. Toisaalta tajuaako 6-7-vuotias mitä kaikkea puhelimellaan voi löytää... Kaikista rajoituksista huolimatta.Onpa sangen mukava juttu, että omassa nuoruudessani ei vielä tiedetty hevon vitun humppaa mistään älypuhelimista eikä Juutuupeista.
Noloa tuommoinen. Minä en käytä enkä omista moista kapistusta edelleenkään. Eihän mulla ole korkokenkiä ja bikineitäkään. Aivan, huomaatko porttiteorian.
Sateenvarjo on kyllä kummallisen turha kapistus.
Kun sataa ja tuulee kovaa, niin sateenvarjolla saattaa saada osan naamasta pidettyä kuivana. Kaipa se sitten kannattaa.Omia suosikkejani sateenvarjon käyttäjissä ovat henkilöt, jotka käyttävät sitä pyöräillessään.
Kokeilin googlailla näitä vanhojen sanojen visan sanoja (juu en ole osallistunut) ja avautui, että aika monesta sanasta ainoa hitti koko intternetissä oli tuohon ketjuun. Eli pelkällä preveli-osaamisella ei siinä vissiin sitten pärjää?
vaan sen sijasta pitää kehitellä mm. "mikä yhdistää" -kysymyksiä, jotka eivät sitten taas ole kaikkien makuun tai muutenkaan parhaita mahdollisia tietokisakysymyksiä..