Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 724 466
  • 33 947

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vierumäellä on näemme pelattu parajääkiekon C-sarjan turnaus jossa oli mukana Suomi, Australia ja Kiina. Suomi voitti Australian 1-6 ja otti Kiinalta pataan vissiin 0-5. No Kiina-Australia loppui 40-0. Kiina vissiin panostaa nyt tuohon kelkkalätkään kun on kotikisat tulossa.
Siellä on ilmeisesti katkottu jalat 500 miljoonalta urheilijalta ja sitten järjestetty tryoutit kelkkakiekkoon.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Joskus kun kävin jumalanpalveluksessa - en nyt oikein keksi että miksi siellä kävin, muuta kuin rippikoulussa mutta siitä on jo vähän aikaa - niin kolehti kerättiin lähetystyölle Japaniin. Kai joku kirkkoherra tms oli siellä tekemässä lähetystyötä, vai oliko seurakunnalla jopa oma lähetystyöntekijä, en muista. Jokatapauksessa tuntui melko idioottimaiselta touhulta kerätä rahaa japanilaisten käännyttämiseksi kristinuskoon.
Ettei olisi ollut just vuonna 1998, kun tarvittiin Jeesus-delegaatio juuri silloin Japaniin, sinne Naganon seutuville. Tarve oli niin kovin kova!
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oon harmitellut (pitkään) kun Viaplayn androidi-sovelluksessa on nuo 15s eteen/taakse painikkeet, että sehän on liian lyhyt aika jos haluaa vaikka NHL-pelin jälkilähetyksenä katsoessa hypätä mainostauon ylitse. Ja kun se aina muutaman sekunnin hakee sitä uutta kohtaa, niin esim. kaksi minuuttia eteenpäin siirtyminen on tuskaista.

No nyt avautui, että jos naputtelee sitä 15 sekunnin nappia useamman kerran nopeassa tahdissa, niin sehän vissiin laskee ne napautukset yhteen ja siirtyy heti pidemmän harppauksen ajassa eteenpäin. Riemukasta.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
En uskalla kokeilla onneani... Kun tuosta Jumalasta ei tiedä. Sillä on paljon kostofantasioita... Olen kuullut huhua.
Älä sitä pelkää.. jumala on yksi meistä äijistä ja äijien jutuista suurin osa on liioiteltua. Vähän niinku kaikki panojututkin.

Edit. Tai siis ei "meistä äijistä", minä olen teiniäiti.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Avautui, että myös seiskahailla voi voittaa pokerissa. Lienee ollut pientä tuuria.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Viisi pelaajaa oli pöydässä. Näkyy se aurinko paistavan risukasaankin joskus.

No, perhana, yht'äkkiä miellän seiskahain melkoiseksi epätodennäköisyydeksi, mutta toisaalta kyllä niitäkin sattuu tapahtumaan joskus, lentokoneitakin tipahtaa. Toivottavasti oli pikkuisen rahaakin kehissä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suomi on EHT:n ylivoimaisesti menestynein maa, ja jalkapallomaajoukkueen edesottamukset uudessa Kansojen liigassa ovat olleet ennennäkemättömän vahvoja.

Arvoturnaukset ja arvokisakarsinnat ovat puolestaan ihan toinen juttu, kun on panosta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oon kuunnellut Yle Areenasta näitä selostustoivekonsertteja. Mäkihypystä käytettiin aikoinaan nimeä mäenlasku. Luulin aina että se oli isäukon omia höpinöitä, kun tuota termiä käytti.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nuorna poikana (Huomaa: kirjoitusvirhe) Olin suunnilleen persaukisena koulutustilaisuudessa Helsingissä. Majapaikkana oli se Länsi-Sataman hotelli. Päätin kokeilla: 40 euroa ja BlackJack eli ventti. Voitin illan aikana liki kolmesataa. Toisena päivänä samat summat. Keskiviikkona tuli sitten tilastojen mukaisesti turpiin. Torstaina ja perjantana noin molemmissa viisisatanen.

Päätin, että minun tuurikiintiö on nyt käytetty, en ole pelannut rahapelejä sen jälkeen. Yllätys kyllä, en ole myöskään sen jälkeen voittanut. *hymy*
Voitin kymppivuotiaana parkkikiekon.
Toimi kuin frisbee-kiekko.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Esim. kädellä 7-6-5-4-2 vs. 7-5-4-3-2 tai korotusbluffilla, johon vastapelaaja ei reagoi, ihan mitä vaan kättä vastaan.
Itse mietin että viiden pelaajan hold'em pöydässä missä kaikki pelaavat loppuun asti, pakko laskea vaan käsikorttien hait ja pöydässä on mitä on. Toki alkuperäinen selvennysviesti ei ottanut kantaa kuinka moni viidestä osallistujasta pelasi loppuun asti. Perinteisessä 5 kortin pokerissa olisi kyllä jo taitolaji voittaa viiden pelaajan pöydässä pelkällä seiskahailla, vaatisi jo viidennen maan pakkaan että onnistuisi edes teoriassa.

edit. Ei ole kyllä poksupöydässä tullut oltua tämän vuosikymmenen puolella enkä sellaiseen kaipaa edes, sitä draamaa ja ahdistusta sekä kyräilyn määrää kun duuniporukalla tuli pelailtua ja kyllähän se vitutti hävitessä niille voittoja maksella eikä voittaessakaan ollut hyvä kun joutui sietämään hirveää urputusta väärin voittamisesta. Lisäksi vielä se että muutama tyyppi pelasi melko selvästi samaa pottia niin hauska siellä olla sitten itsekseen pelailemassa sellaisia vastaan (oli pöydässä toki muitakin ketkä pelasivat ihan vaan omaan piikkiin, tuskin niidenkään mielestä oli kiva että osa pöytäseurueesta pelaa tiiminä).
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nimimerkki A Siente tykkää paljon. Kaikista. Hieno mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös