Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 888 489
  • 34 590

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pekka Perää ei ole vangittu ja heitetty tyrmään, ovea lukittu eikä avainta heitetty Talvivaaran sakka-altaaseen.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto pitäiskö se hommata kissa. Aiemmin mietin etten viitsi kun matkustelen, mutta harvoin kait sitä missään. Se olis samalla sellainen tyttöystävän korvike. Me ihmiset tarvitaan hellyyttä ja sitä että saa pitää jostain huolta tiedättekste. Uuu-la-laa Petri näyttää herkän puolen. Naisissa vaan on se huono puoli että niiden kanssa joutuisi kommunikoimaan. Tai siis juttelemaan.

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ei hitto pitäiskö se hommata kissa. Aiemmin mietin etten viitsi kun matkustelen, mutta harvoin kait sitä missään. Se olis samalla sellainen tyttöystävän korvike. Me ihmiset tarvitaan hellyyttä ja sitä että saa pitää jostain huolta tiedättekste. Uuu-la-laa Petri näyttää herkän puolen. Naisissa vaan on se huono puoli että niiden kanssa joutuisi kommunikoimaan. Tai siis juttelemaan.

Mitä miehelle on oikein käynyt? Nyt sitä käydään töissä ja halutaan hellyyttä. Ennen oltiin tällaisten asioiden yläpuolella ja riitti, kun sai heitettyä rojut ränniin silloin tällöin. Jätkä on muuttunut.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä miehelle on oikein käynyt? Nyt sitä käydään töissä ja halutaan hellyyttä. Ennen oltiin tällaisten asioiden yläpuolella ja riitti, kun sai heitettyä rojut ränniin silloin tällöin. Jätkä on muuttunut.
Heh. En mä mun mielestä ole mihinkään muuttunut. Enkä ikinä muutukaan! Mä olen Peter Pan enkä ikinä kasva aikuiseksi. Mä olen Lucky Luke, poor lonesome cowboy. Mä olen Tintti ja raportoin tänne kun matkustan Tallinnaan. Mä olen Prinsessa Ruusunen ja öööö. Eiku en olekaan se. Paitsi kun käyn vaatekaapilla. Buah-hah-haa!

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Helsingissä (~620 000) asuu vähemmän ihmisiä kun Oslossa (~650 000).

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Aika orpo olo kun ei tänne foorumille pääse. Normaalisti kuitenkin aina auki välilehdellä.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Nyt näyttäis sivusto pelaavan ihan sukkelaan, hieno homma. Avautunut asia siis tässä kohtaa Jatkoaika.

E: perutaan tämä, olikin hyvin hetkellinen sujuvaisuus.

Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä on vituttanut jatkoajattomuus. On tottunut siihen että voi käydä täältä heti katsomassa juttujen tason (aina huono). Nyt sitten tänne pääsi tai tajusin tulla kun luulin että ei mitään mahiksia ja sitten mietin että yritetään vittu vaikkei onnistukaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos menee johonkin toimistohommiin niin on tosi vaikea oppia ihmisten nimiä, mutta jos menee johonkin vähän miehisemmälle alalle niin hetkessä opit.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos menee johonkin toimistohommiin niin on tosi vaikea oppia ihmisten nimiä, mutta jos menee johonkin vähän miehisemmälle alalle niin hetkessä opit.
Niimpä. Jostain syystä lähiprisman kassaneitojen nimetkin jää huomattavasti helpommin päähän kuin kassaniilojen. Siihen nimilätkään vaan jostain syystä kiinnittää enemmän huomiota neitojen kohdalla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Alkot on ensi lauantaina auki. Sitä se uusi alkoholilaki teettää.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niimpä. Jostain syystä lähiprisman kassaneitojen nimetkin jää huomattavasti helpommin päähän kuin kassaniilojen. Siihen nimilätkään vaan jostain syystä kiinnittää enemmän huomiota neitojen kohdalla.

Kyllä. Minusta kassaneidoilla voisi olla kaksi nimilätkää. Vasemmalla etunimi ja oikealla sitten vaikka lempinimi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viimeisten muutaman vuoden aikana minulle on avautunut, että Volvo, Skoda, Volkkari, Seat ja Audi tekevät nykyään aivan helvetin rumia autoja. Teräviä kulmia joka paikassa, joilla yritetään saada uusi automalli näyttämään jotenkin hienommalta ja tuoreemmalta, mutta kun persoonaa on suunnilleen saman verran kuin Matti Vanhasessa, ei sillä pitkälle pötkitä.

ace

Jäsen
Viimeisten muutaman vuoden aikana minulle on avautunut, että Volvo, Skoda, Volkkari, Seat ja Audi tekevät nykyään aivan helvetin rumia autoja. Teräviä kulmia joka paikassa, joilla yritetään saada uusi automalli näyttämään jotenkin hienommalta ja tuoreemmalta, mutta kun persoonaa on suunnilleen saman verran kuin Matti Vanhasessa, ei sillä pitkälle pötkitä.

Mun mielestä uudet Volvot on tyylikkäimpiä sitten Amazonin ja PV:n. 140-sarjasta lähtien nehän on olleet niitä pahimpia laatikoita terävine kulmineen, mutta uusissa on sentään luonnetta. VAG konsernin autot sitä vastoin on kaikki samoja erilaisilla lampuilla/jäähdyttimen ritilöillä. Oma Skoda RS kyllä miellyttää silmää.

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Mun mielestä uudet Volvot on tyylikkäimpiä sitten Amazonin ja PV:n.
Metkaa. Sattunut silmään muutama uusi S90 ja pakko myöntää että aika perkeleen komeita ilmestyksiä. Harvoin tämän päivän autot päätä kääntää mutta näkojään aina joku kuitenkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy