En nyt mitään varmaksi uskalla sanoa, ja voihan tuossa olla reippaasti liioitteluakin mukana, mutta jos kolmatta kauttaan kansanedustajana oleva, huomattavasti pienempää "kaliiperiakin" oleva poliitikko saattaa saada asiasta X kymmeniä yhteydenottoja, niin Rinteen näkyvyydellä ja nimellä niitä joissain tapauksissa 100% varmasti tulee toista sataa. En tiedä mihin kaikkiin tapauksiin viittaat, mutta tämä siis yleisempänä toteamuksena.Antti Rinteen on pakko olla Jari Porttilan kadonnut veli. Perustan arvioni siihen, että Rinteelle tulee jatkuvasti "satoja huolestuneita yhteydenottoja", Jarille "taas on kerrottu".
Joo. Kaksi on jo paljon ulosajoja kaudessa päähän kohdistuneesta taklauksesta, mutta jutuista päätellen Karjalaisen jäljiltä on toistakymmentä pelaajaa teho-osastolla ja häneen verrattuna Matt Nickersonit sekä Jere Karalahdet on koulupoikia.Kaikista lööpeista ja kohuista huolimatta Miro Karjalaisella on "vain" "2/5 ulosajoa ns. törkyyksistä. Päähän kohdistunut taklaus on aina tuomittavaa, enkä puolustele sitä, mutta asiaa seuraamatta, lööppejä lukien luulin että oikeita sikailuja olisi ollut enemmänkin.
Keith Richards ja Charlie Watts.Motörheadin alkuperäinen kokoonpano on kokonaan poissa ja Hurriganesistakin on enää 70-kymppinen Remu - näinkö katoaa "alkuperäinen" rock meiltä ja mualimalta? Joskushan sen on tapahduttava? Hatunnosto poismenneille ja vielä lippua kantaville (kertokaa keitä ne ovat)!
Kyllähän toi Ile Kallio vielä käsittääkseni elelee.Motörheadin alkuperäinen kokoonpano on kokonaan poissa ja Hurriganesistakin on enää 70-kymppinen Remu - näinkö katoaa "alkuperäinen" rock meiltä ja mualimalta? Joskushan sen on tapahduttava? Hatunnosto poismenneille ja vielä lippua kantaville (kertokaa keitä ne ovat)!
En tiedä mihin viestiisi viittaat, mutta olen itsekin tuoksutellut ajoittain viesteistäsi, parahin veli abianos, hienoista etanolin esanssia. Kyä koira koiran tuntee nääs. Niin, vielä oon ihan selvästä päästä. Tilanne muuttunee illan aikana.En enää ikinä kirjota palstalle kännissä, vaikka varmaan olen tälläkin hetkellä. Mut en kehtaa poistellakaan mitään. Tulipahan nyt kerralla selväksi ja virheistä oppii.
Ei perhana! En ois ehkä ikinä tajunnut tota ellet ois sanonu.Nimimerkki @JeiJeieL nyt kun oikein katsoin tarkemmin tuota nimimerkkiä. En ole tuohon sen kummemmin kiinnittänyt huomiota ennen, mutta kyllähän tuosta suomalainen moottoriurheilija ensimmäisenä tulee mieleen.
Juttelin perjantaina erään IFK-fanin kanssa lapsuusmuistoista yms ja kysyin, että muistaako hän 1998 mestaruudesta mitään. No ei muistanut ei, koska hän syntyi vasta seuraavana vuonna. Hänen lapsuusmuistoihinsa kuului vuoden 2011 mestaruus, joka oli vasta "eilen". Siitäkin jo seitsemän vuotta aikaa.
Jep, lait ovat sitä varten että niitä voi kiertää, vai miten se nyt oli.Olen kyllä tiennyt, että voit USA:ssa ostaa puoliautomaattiaseeseen modaussarjan, jolla sen tulinopeus muutetaan vastaamaan automaattiasetta, mutta en ollut koskaan miettinyt miten se tapahtuu. Varmaan metodeita on muitakin, mutta tarkoitan nyt nimenomaan bump-stock-menetelmää ja sitä miten se toimii. Tuohon on yksinkertaisuudessaan hämmentävän toimiva ratkaisu, mutta toisaalta aika hurjaa, että moisia saa ylipäätään myydä.
linkit: Wiki ja YouTube
...Valitettavasti tämän voi kyllä pääasiassa allekirjoittaa kokemusperäisesti. Taustat ovat varmasti monisyisiä, mutta silti uskaltaisin väittää, että yhtenä merkittävänä syynä ovat passivoivat ns. älylaitteet. Itse laitteissahan ei ole mitään pahaa, mutta esim. niiden käyttö on ehkä jopa "liian helppoa" ja ei vaadi minkäänlaista opettelua, jolloin pienikin vaivannäkö tuntuu monista jonkinlaiselta peikolta. Sisältö on myös usein sellaista, että se ei vaadi muuta kuin seuraamista ja esim. todella väsähtänyt diginatiivi-termi tarkoittaa lähinnä sitä, että osaat käynnistää laitteen yhdestä napista ja kosketella tämän jälkeen ruutua sovellusten antamissa rajoissa...
Olen ymmärtänyt, että diginatiivi tarkoittaa nuorta, jonka varhaislapsuuteen on kuulunut erilaiset digilaitteet. Professori Kirsi Lonka puhui aikanaan lapsista, joille on "kasvanut" jokin digilaite käteen kiinni eli heillä on aina jonkin laite kädessä.