Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Avautui, että nimimerkin @stoneofage takana on ilmeisesti Sami Kapanen, koska "ei sulata, että minun joukkueen pelaajaa...."
Risumiehen sanoin: "Älä perkele leiki Jeesusta."
Oto Hascak, NHL-legenda.
Ja jos kyseinen "risumies" ei olisi kuolla kupsahtanut tuossa taannoin niin kukaan täälläkään ei edelleenkään välittäisi vittuakaan jostain Cheekin sanoituksista..
"Risumies" Youtube-videolle tuli nyt sitten hintaa 4000 euroa!Toisaalta olihan Risumies vuoden 2016 suurimpia kotimaisia nettimeemejä eli kyllähän ukon tiesivät suunnilleen kaikki. Näemmä jopa lahelaiset.
Allekirjoittanut ei sinänsä kiinnosta onko paatsolle naureskelu tekopyhää vai hauskaa, mutta lähinnä tuo kyseinen sanoitus ja erityisesti artisti oli jotain hyvin hyvin hämmentävää.
Heh, spontaani turpaanvetäminen olisi tullut halvemmaksi. Hassu on tämä läntinen maailma kyllä."Risumies" Youtube-videolle tuli nyt sitten hintaa 4000 euroa!
Joskus teininä kerran melkein kolme viikkoa. Eka viikko oli pahin, sitten helpotti. Sen jälkeen ei edes oikein muistanut koko hommaa. Ekalla kerralla sen jälkeen kyllä lähti siihen malliin, että olisi varmaan pitänyt ottaa videolle ja myydä vaikka japanilaisille tai jotain.No niin. On se totta. Mä on hukannut mun mojoni. Mä olin kuusi vuorokautta runkkaamatta, siis oikeasti kuusi vuorokautta, eikä tehnyt edes tiukkaa. Aiemmin kolmekin vuorokautta oli täyttä tuskaa ja itsensä kiduttamista. Tota yritin monesti ennen Tallinnaa että olisin siellä innoissani, mutta harvoin pystyin. No joskus reissatessa, jos joka päivä on ollut liikkeessä, tehnyt uusia juttuja ja maisemakin on vaihtunut, on saattanut pystyä tohon kuuteenkin, mutta noin muuten olishan tossa väkisin se karsea tunne että pallit oikeasti räjähtää minä hetkenä hyvänsä.
Mikä muuten on teidän enkka runkkaamattomuudessa?
Mass Effect-trilogian Jokeria ja Family Guyn Chrissiä ääninäyttelee sama henkilö.
MITEN MÄ EN OO AIKASEMMIN TAJUNNU TUOTA?!
Samoin se ketju jossa keksittiin syytöksiä natsismista.Avautui, että punkinfinlandin "keksi itse Sami Hedbergin vitsi" -ketjun vitsit ovat hauskempia, kuin Sami Hedbergin vitsit.
Avautui että puhelimen näytön saa peilattua televisioon ilman chromecasteja tai johtoja ja kuva on tv:ssä ihan yhtä sujuvaa kuin puhelimessakin. Ainakin tiedän nyt miten katselen huomenna pelejä Youtubesta.
Uudemmista Android-puhelimista pitäisi asetuksista löytyä kohta "wireless display", jonka kautta sain peilattua kuvan Samsungin älytelkkariin. Muista telkkarimerkeistä ei kokemusta, mutta kaverin 1+3T puhelimella ja omalla kiinalaisella Xiaomilla sai molemmilla toiminnon pelittämään.En omista televisiota, mutta ajattelin ehkä hankkia ensi kaudelle. Paljasta tietosi.