En ole ikinä ymmärtänyt Kiiran ulkonäön hehkutusta juurikin tästä syystä.
Onhan sillä kaksi peliä enemmän liigassa kuin Kurrilla, saati Tikkasella JokereissaJokeri-kannattajat ovat ihan tosissaan haluamassa Teemu Selänteen paitaa hallin kattoon.
Onhan sillä kaksi peliä enemmän liigassa kuin Kurrilla, saati Tikkasella Jokereissa
Onhan sillä kaksi peliä enemmän liigassa kuin Kurrilla, saati Tikkasella Jokereissa
Löytyiköhän Suomesta ketään muita riittävän legendaarisia maskotteja? KooKoon Topi-kukkoa monet ainakin toivoivat ripustettavaksi kattoon. Ei kylläkään pelkkää paitaa.
Löytyiköhän Suomesta ketään muita riittävän legendaarisia maskotteja? KooKoon Topi-kukkoa monet ainakin toivoivat ripustettavaksi kattoon. Ei kylläkään pelkkää paitaa.
Katosta ja maskotista tulee ensimmäisenä mieleen TPS:n Aarne Kärpänen.
Eikös Aarne Kärpänen ollut Bilteman mainoshahmo?
En itse ole varmaan koskaan edes käynyt Lidlissä, mutta on silti avautunut, että kyseessä on aika hyvä kauppa, mitä ilmeisemmin.
Tuotteet kuulemma ovat hyviä JA edukkaita, samaan aikaan ja tätähän ei voi sanoa näistä oman maamme osuuskauppojen tuotteista muuta kuin silloin tällöin.
Olen myös pannut merkille, että Lidlin tuotteet menestyvät tosi hyvin erilaisissa makutesteissä, viimeksi tänään Hesarin ketsuppitestissä.
Aarne Kärpänenhän loi uraa myös musiikin puolella. Aarnen kappaleet olisivat saaneet jäädä tekemättä, koska en löytänyt niistä edes camp-efektiä.Katosta ja maskotista tulee ensimmäisenä mieleen TPS:n Aarne Kärpänen.
En itse ole varmaan koskaan edes käynyt Lidlissä, mutta on silti avautunut, että kyseessä on aika hyvä kauppa, mitä ilmeisemmin.
Tuotteet kuulemma ovat hyviä JA edukkaita, samaan aikaan ja tätähän ei voi sanoa näistä oman maamme osuuskauppojen tuotteista muuta kuin silloin tällöin.
Olen myös pannut merkille, että Lidlin tuotteet menestyvät tosi hyvin erilaisissa makutesteissä, viimeksi tänään Hesarin ketsuppitestissä.
Veini Vehviläinen seurustelee Sanni Sirenin, eli legendaarisen Kikan tyttären kanssa.
Oisko mitään kuvaa laittaa? Siitä tytöstä, Veini ei niin kiinnosta.
Nopealle kuukletuksella löytyi Instagram sivuOisko mitään kuvaa laittaa? Siitä tytöstä, Veini ei niin kiinnosta.
Nopealle kuukletuksella löytyi Instagram sivu
Kokeileppa vaikka sellaista uutta keksintöä kuin Google