kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Nyt on halloween. Hetken ehdin jo kyseenalaistaa mielentilaani, kun kadulla tuli jotain perkeleen pandoja ja muita kalmalärvejä vastaan.
Nyt on halloween. Hetken ehdin jo kyseenalaistaa mielentilaani, kun kadulla tuli jotain perkeleen pandoja ja muita kalmalärvejä vastaan.
Miksi minä luin, että "kulmaläväreitä"?Nyt on halloween. Hetken ehdin jo kyseenalaistaa mielentilaani, kun kadulla tuli jotain perkeleen pandoja ja muita kalmalärvejä vastaan.
Avautui, että, jos häviää häntäpään joukkueelle, se on vain harmillinen ohipeli, mutta, jos häviää kärkijoukkueelle, kausi on käytänössä taputeltu eikä meistä oo mihinkään.
Sopisi vissiin paremmin väärin luetut otsikot- ketjuun, mutta luin tuon yllä olevan että maistoin mulkkua =)
Etkö muka edes omaasi ns. jälkimakuna? Paremmissakin piireissä kuulemma tapahtunut niin, että erehtyy suuteloimaan naista heti tämän suorittaman fellaation jälkeen. Vaan liekö se maku edes niin vahva, että säilyy? Riippuu varmaan hygieniatasostakin.Huomasin itsekin, että jos on aivan sairas mieli, voi tuon lukea aivan sairaasti. Korostan: en milloinkaan ole maistellut mulkkua. Olen ylpeä hetero Pitkänsillan takaa!
Joo eikö ne suutelujutut ole muutenkin teineille. Mua tosin jo silloin kuvotti naisten suulimat. No jonkun 17v neitsyen suuta nyt voisin nuoleskella, mutta siinäkin nautinnossa olisi puolet sitä, että toista kuvottaa. En tiedä olenko joku friikki tai jotain kun ennemmin nuolisin persettä.
Joo tykkäysnappi ois ihan kiva.Tää viesti oli kyllä huikeutta, petua parhaimmillaan :) riispect!
Eikö se ole naisen hommaa se drinkkien hakeminen?Fellaation jälkeen menen hakemaan uuden drinkin.