Melko Huono
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Sun Jokeri- ja KHL-antipatiat ovat kyllä kasvaneet jo melko koomisiin mittoihin.
Kyllä te olette ihmeellistä porukkaa. Jos mua naurattaa Jokereiden ja KHL:n touhut niin ne on jotain antipatioita. Jos joskus satun jonkun uutisen huomaavan niin sekö kertoo, että mua kiinnostaa? Ehkä se ei välity mun viesteistä miten paljon koko saaga mua naurattaa mutta tehän tunnette mut todella hyvin niin voitte tehdä moisia johtopäätöksiä. Se on myös todella hauskaa että mun viestit on teidän ja varsinkin näiden Jokereiden ja KHL:n kannattajien mielestä antipatiaa. Voin kertoa että sen enempää ette voisi väärässä olla. Avautui jälleen että ette taida itse olla kovin tyytyväisiä tilanteeseen. Mutta tämähän on vain pientä ajankulua ja eikö se ole hyvä että viesteissä on viihdettä puolin ja toisin? Minusta ainakin on. Antipatiaa...ei helvetti...Mistä tiedät, eihän koko sarjan pitänyt kiinnostaa.
Samoin allekirjoituksesi.
Ihan hyvää viihdettä nuo viestisi kyllä ovat. Vaikka aikamoinen ahdistus sieltä paistaakin läpi.
Ja vielä yksi lisää. On se kumma kun joku kirjoittaa tänne jotain mikä ei toisia miellytä (syitä voi vain arvailla) niin se on kirjoittajan jotain ahdistusta tai muuta paskaa. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa tajuta että nuo uutiset joita satun harvoin huomaamaan todellakin ovat minusta ihan saatanan naurettavia. Ainoa asia joka niissä kiinnostaa edes vähän on juurikin se viihdearvo joka niistä väistämättä nousee aina esille. Pitäisikin ruveta seuraamaan hieman tarkemmin, mutta ei koko aikaa ole mahdollisuutta maha kippurassa naureskella. Te voitte tämän palstan kautta tehdä minusta jotain vitun analyysejä, kun se tuntuu teistä niin tärkeää olevan jos joku uskaltaa noille touhuille naureskella ja vielä kirjoittaa siitä tänne, mutta en sitten tiedä kummasta se kertoo enemmän...Kylläpäs ilmeisesti voi yksi "Venäjän pääsarjassa" (copyright Antero Mertaranta) pelaava joukkue teikäläistä vituttaa. Jännä kyllä, että sinua ei kiinnosta KHL eikä Jokerit, mutta silti mesoat Jokereista ympäri palstaa.
Kovasti tuntuu KHL ja Jokerit sinua ahdistavan. Syitä voi jokainen vain arvailla.
Viimeksi muokattu: