Minullekin se avautui, joskus vuonna 2005 muistaakseni.Minulle avautui, ettei Jatkoajassa ymmärretä sarkasmia. Ainakaan läheskään aina.
Minullekin se avautui, joskus vuonna 2005 muistaakseni.Minulle avautui, ettei Jatkoajassa ymmärretä sarkasmia. Ainakaan läheskään aina.
Minulle avautui, ettei Jatkoajassa ymmärretä sarkasmia. Ainakaan läheskään aina.
Ai miksikö? Johan sen kerroin. Toivottavasti tätä Wikipedian artikkelia ei ole tässä välissä ehditty muuttaa:Jaa, no ihmettelen silti, että miksi toi linkki tuohon täytyi laittaa, jos kerran tiesit, ettei se muokkaamasi sisältö siellä säily.
Ai miksikö? Johan sen kerroin.
Elämä ei olekaan niin helppo nakki kuin luulisi.
Pisteenä i:n päällä tuo KeskiU:n logossa oleva KJT, ja joukkueen nettisivut www.hckjt.fi.
No eikös tuolla jossain topicissa joku kertonut että vaimonsa suunnitteli tuon logon ja vaatimuksissa logossa nimenomaan oli joukkueen puolelta Rangersin kaltainen.
Logohan on hirveä raiskaus, mutta minkäs sille voi jos vaatimukset ovat tuollaiset.
Tarkoitat varmaan lauantai-aamuisin kello 10 Neloselta tulevaa "Urheiluaamu ja SM-liigaennakko"-ohjelmaa.Tässä joku päivä sitten huomasin, että telkkarista tuli sm-liigasta joku ennakkojuttu. Oon jo muutamankin vuoden ihmetellyt sitä, että miksi ei mitään vastaavaa tule telkusta. Näköjään nyt on alkanut tulemaan, mutta ihmeellisen aikaisin aamusta, harva varmaan vielä silloin on herännyt. En nyt muista kellonaikaa, mutta suht aikaisin kuitenkin kaikkien mittakaavassakin.
Tarkoitat varmaan lauantai-aamuisin kello 10 Neloselta tulevaa "Urheiluaamu ja SM-liigaennakko"-ohjelmaa.
Tulee nykyään myös uusintana Urheilukanavalta samana päivänä siinä klo 13 kieppeillä, jolloin on itselleni parempi aika.
Ei nyt sinällänsä uusi asia joka olisi vasta nyt avautunut, mutta avautui nyt kuitenkin taas vaihteeksi, että mikäli juutalaisia ja/tai israelilaisia kohtaan esitetään mitään kritiikkiä, niin vastauksena on aina natsi-kortin esillenostaminen:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901218952176_uu.shtml
Eikö hakaristi ole natsisymboli? Ei Israel kritiikistä natsi syytöstä saa, mutta hakarististä saa.
Kuulun myös niihin, joille "ei avaudu" ihmettely, miksi hakaristi herättää pahaa verta. Luulisi, että kaikki tuntevat historiaa sen verran. Siitä huolimatta, että sarjakuvassa taisi olla Suomenkin käyttämä versio, mutta ei se mitään muuta.
Juutalaisia ei paljon naurata natsisymbolit ja kristalliyöt. Luulisi sen sopivan järkevään logiikkaan, vaikka miten inhoaisi juutalaisia.