Ihan naamaa katsomalla.Mielenkiintoista mistä tuollainen käsitys on tullut.
Ihan naamaa katsomalla.Mielenkiintoista mistä tuollainen käsitys on tullut.
Todella hyvä viesti! Ei oo itellekään ikinä tullut vastaan.Huhtikuun seitsemäntenätoista armon vuonna 2024 sain vastaanottaa tiedon että Brendan Smith ja Reilly Smith ovat veljeksiä. Hämmentävää että näiden sukulaisuuteen ei ole tullut törmättyä kertaakaan aiemmin vaikka molemmat ovat pelanneet jo pitkään NHL:ssä ja vieläpä seuroissa joiden pelejä on tullut katseltua keskimääräistä enemmän. Kyllä sitä on laput silmillä osannut mennä.
Ihan naamaa katsomalla.
Matty "Partalapsi" Beniers näytti jo draft-tilaisuudessa veteraanilta.Skinnerin joukkuekaveri Evan Bouchardia olen kanssa pitänyt naamaa katsomalla joltain 15 kauden veteraanilta. Bouchard näyttää suunnilleen Jordan Eberlen isoveljeltä. Eberle on 33v.
Matty "Partalapsi" Beniers näytti jo draft-tilaisuudessa veteraanilta.
Yleisurheilussa näitä ikähuijauksia näkee afrikkalaisilta, mutta en tiedä mitä oikeasti 58-vuotias Beniers tällä oikein hakee.Matty "Partalapsi" Beniers näytti jo draft-tilaisuudessa veteraanilta.
Ja vielä kun katsoo pudotuspelien määrää niin kova on suoritus
Enpä muuten koskaan tiennyt, että Aki-Petteri Berg varattiin lotterypickillä. Aina sitä oppii.Vähän sarkasmia mukana, kun nämä Bettmannin lottopallot tuppaa kasautumaan aina isoille ja halutuille markkinoille...
NHL Records
records.nhl.com
Tätä se elämä on. Sivistymisen myötä ihminen voi aina arvioida menneitä barbaarisia tapoja nykyisyydestä käsin. Tuolloin Messier oli aivan kuningas ja erittäin arvostettu, mutta nykyisin näitä ei arvosteta. Yllättävän nopeassa ajassa ruumillinen kuritus ja väkivalta on saatu kitkettyä pois näin niinkuin teoriassa. Ite oon saanut aika lailla syntymälahjana lain, jossa kiellettiin lasten ruumiillinen kuritus ja sitä ennen se oli ihan ok.Viime päivien aikana on avautunut, että aiemmin suuresti arvostamani kiekkolegenda Mark Messier olikin pesunkestävä mulkku kyynärpäineen.
Sitä yritin itse sanoa, että jotenkin on mennyt ohi meikäläiseltä tämä Messierin ns. pimeä puoli. Tiesin, että pelasi kovaa, mutta en ollut tietoinen tästä kyynärpäätaklausten melkoisesta kavalkadista.Sitä yritän sanoa, että aikansa tuotteita nämä entisajan hokipelaajat ja arvomaailma ei kestäisi nykyisen kaltaista perkausta.
Juu ite en ole seurannut vielä sitä Oilersin dynastiaa, vaan vasta sitä ysäriä. Mulle Messier on aina ollut vain johtaja. Jotain kertoo ajasta, että multa on mennyt myös tuo sikailupuoli ohi. Tiesin Messierin olevan kovaa ja sääntöjen rajamailla pelaava pelaaja, mutta ei noista kyynärpäistä meuhkattu aiemmin. Taikka noista muista puun takaa annetuista tööteistä.Sitä yritin itse sanoa, että jotenkin on mennyt ohi meikäläiseltä tämä Messierin ns. pimeä puoli. Tiesin, että pelasi kovaa, mutta en ollut tietoinen tästä kyynärpäätaklausten melkoisesta kavalkadista.
No on se ainaki parempi ku Selänne-ketju!Barkov-ketju on pari päivää ollut lukukelvotonta vänkäämistä.
Siitä en tiedä mutta ainakin kokonaisvaltaisempi.No on se ainaki parempi ku Selänne-ketju!
Siitä en tiedä mutta ainakin kokonaisvaltaisempi.
Niin kai kun Ovechkin-ketju on tauolla, kun Ovie on lomilla. Tai mikä maaliennätysketju se nykyisin lienee.Barkov-ketju on pari päivää ollut lukukelvotonta vänkäämistä.
Enpä muuten aikaisemmin tajunnut että Jesperi Kotkaniemi on varattu kolmosena. Herätti hyvin hämmentyneitä "häh?"-fiiliksiä.Enpä muuten koskaan tiennyt, että Aki-Petteri Berg varattiin lotterypickillä. Aina sitä oppii.
Montreal yritti ammentaa Ässistä voittamisen kulttuuria.Enpä muuten aikaisemmin tajunnut että Jesperi Kotkaniemi on varattu kolmosena. Herätti hyvin hämmentyneitä "häh?"-fiiliksiä.