Melkoisesti aiheen ohi mennään muutamassa edellä olevassa viestissä.
Itse yritän nyt mainita joka liigajengin kohdalta yhden nimimerkin, jota arvostan.
Pavlovin Koira - Viileä, analyyttinen ja asiallinen kirjoittaja.
JHag - Hyvä läpänheittäjä, mutta kun on tiukan asian paikka niin sellaista myös kirjoittaa.
Ikävänkantaja - Ylivoimaisesti hauskin Kerho-henkinen. Aluksi pidin näsäviisaanaa ja harmaana, mutta juttujen taso on oikeasti kova.
kananlento - Olen hänet maininnut aikaisemminkin. Mielestäni sopii rauhallisen ja fiksun kirjoitustyylinsä vuoksi hyvin Ilveksen nykyiseen threadiin, jossa luvalla sanoen aika kirjavaakin jengiä esiintyy välillä.
Zero - Noussut viime aikoina hyvin esille fiksuilla pohdinnoillaan Jokeriosion ketjuissa. Ei lähde provoihin, viileä kaveri.
Vanhapuuma - Olen huomannut useasti hörähteleväni tämän tekstejä. Hauskan oloinen tyyppi.
Susimies - Ei lähde provoihin ja kirjoittaa otteluseurantoihin ja matsiketjuihin maltillisesti ja itsekin provoilematta.
Hxxx - Kärppäosiossa olisi ollut useita joita olisi voinut mainita täällä, mutta Hxxx on futispuolellakin todella aktiivinen ja mielestäni reilu kaveri vaikka olen paljon esimerkiksi suosikkijengiään koskevissa asioissa kirjoittelemassa tuhmuuksia. Huumorintajuinen ja asiallinen kaveri.
Roku - Ei tarvitse perusteluita. Ylivoimainen ykkönen ganalin partaal.
_Ice_shooter_ - Pelicansin puolelta tällainen nimihirviö. En ole niin hirveästi törmännyt teksteihinsä, mutta koskaan en ole lukenut hänen puoleltaan asiattomuuksia. Realin miehiä ja kirjoittelee yleensä lyhyesti mutta ytimekkäästi.
FASlapsi - Hulvaton. Koittaa välillä olla liiankin hauska, ja piilottaa tuon velmuilevan otteensa taakse hyviä, analyyttisiä ominaisuuksia. Tarjoilee usein maittavat naurut, siitä maininta täällä.
Sabaton - Tappara-henkisistä mielestäni taitavin keskustelija. Sen vuoksi on helppo arvostaa.
Palloseuran osioissa on useita mainittavan arvoisia kavereita. Mainitsen kuitenkin tähän kohtaan Fremontin. Osaa antaa keppiä seuran suuntaan silloin kun pitää ja kaataa sarkasmisaavin sellaisten ylle, jotka eivät mistään mitään tajua. Omaa myös aika hyvän tuntemuksen rapakon takaisista pelaajista, jolloin kontribuutionsa huhuketjuihin on yleensä mielenkiintoinen.
Orlando - Ässäosion ehdottomia valopilkkuja. Perustelee erinomaisesti asiansa ja kirjoittaa erittäin värilasittomasti.
Tietysti usean olisi voinut jengikohtaisesti mainita, mutta en nyt vain jaksanut. Tuossakin oli hommaa. Nyt juon ansaitun kupillisen kahvia.